mun on pakko laihtua ja kiinteytyä apua!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sloggit ei mene enää jalkaan, mahamakkara pullottaa, reidet hyllyy ja allit huokuu tuulessa.
vaaka näyttää 65 kg ja olen 170 cm.
ei kuulosta ehkä pahalta mutta bmi ei voi luottaa, tuo näyttää pahalta.
mä yritän syödä terveellisesti mutta mitään ei tapahdu.
 
vierailija
tänään esim kello 7 kupin maitokahvia.
kello 10:30 kupin maitokahvia ja kreikkalaisen luonnonjugurtin 200 g.

kello 14 kaksi perunaa ja puolikkaan makkaran. puolikkaan kurkun ja pieniä tomaatteja ehkä kourallisen.

kello 15 maitokahvia.

illalla paistan ehkä kesäkurpitsaa pannulla. ei muuta enää.

olen tehnyt tälleen pari viikkoa mutta paino ei liiku yhtään.

nukun arkena 7 tuntia yöllä, viikonloppuna vähän pitempään. istumatyö.

en polta, en juo alkoholia.

minun on vaikea innostua liikunnasta, en ole koskaan ollut urheilullinen.
mutta eikö painon pitäisi laskea ilman liikuntaakin jos saa vähän kaloreita?
 
vierailija
eilen join kahvin aamulla, siinä kello 10:30 söin puuroa ihan veteen tehtynä eikä voita eikä sokeria.

päiväruoaksi linssisalaattia ja kanaa missä oli eri kasviksia. maitokahvin.

illlala kananmunan keitettynä ja luonnonjugurtin. maitokahvia.
 
tänään esim kello 7 kupin maitokahvia.
kello 10:30 kupin maitokahvia ja kreikkalaisen luonnonjugurtin 200 g.

kello 14 kaksi perunaa ja puolikkaan makkaran. puolikkaan kurkun ja pieniä tomaatteja ehkä kourallisen.

kello 15 maitokahvia.

illalla paistan ehkä kesäkurpitsaa pannulla. ei muuta enää.

olen tehnyt tälleen pari viikkoa mutta paino ei liiku yhtään.

nukun arkena 7 tuntia yöllä, viikonloppuna vähän pitempään. istumatyö.

en polta, en juo alkoholia.

minun on vaikea innostua liikunnasta, en ole koskaan ollut urheilullinen.
mutta eikö painon pitäisi laskea ilman liikuntaakin jos saa vähän kaloreita?
Tuollaisella närppimisellä elimistösi menee säästöliekille. Allit kuihtuvat ohuemmiksi mutta heiluvat edelleen.
Tarvitset 2 kunnollista lämmintä ateriaa päivässä ja reippaasti liikuntaa, jotta selluliitti muuttuisi lihakseksi. Paino on vain numero, mutta halusit kai kiinteän vartalon?

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
tänään esim kello 7 kupin maitokahvia.
kello 10:30 kupin maitokahvia ja kreikkalaisen luonnonjugurtin 200 g.

kello 14 kaksi perunaa ja puolikkaan makkaran. puolikkaan kurkun ja pieniä tomaatteja ehkä kourallisen.

kello 15 maitokahvia.

illalla paistan ehkä kesäkurpitsaa pannulla. ei muuta enää.

olen tehnyt tälleen pari viikkoa mutta paino ei liiku yhtään.

nukun arkena 7 tuntia yöllä, viikonloppuna vähän pitempään. istumatyö.

en polta, en juo alkoholia.

minun on vaikea innostua liikunnasta, en ole koskaan ollut urheilullinen.
mutta eikö painon pitäisi laskea ilman liikuntaakin jos saa vähän kaloreita?
Onneksi olkoon, olet ilmeisesti luonut ikiliikkujan joka luo energiaa tyhjästä. Tuollahan ruokitaan maailman köyhät k, korvataan nykyiset energialähteet ja tulet maailman rikkaimmaksi naiseksi, jolla on rahaa palkata maailman parhaimmat laihdutusexpertit avuksesi 👍👍👍
 
vierailija
mä tilasin 2 kokoa isompia sloggeja mutta kyllä vähän harmitti. katsotaan tuliko liian isoja kun ne saapuu. jos on isot niin saa olla yösloggit
Hyvä juttu. Laitan iPadin lataukseen ja juon toisen kupin kahvia Marabou-suklaan kera. Kannattaa syddä kunnolla ettei tule huono olo. Helteillä ruoka ei maita. Eilen minulla oli hieman huono olo. Ennen sadetta oli painostava sää. Pääni on kuin ilmapuntari. Ihanaa, kun on elokuu, ja normaali elämä jo rullaa.
En pidä suomalaisesta kesästä, liiasta valoisuudesta ja kesähömpötyksistä.
Oli mukava eilen laittaa villatakki ylle, ja ottaa ettoset sohvalla.
 
vierailija
Hyvä juttu. Laitan iPadin lataukseen ja juon toisen kupin kahvia Marabou-suklaan kera. Kannattaa syddä kunnolla ettei tule huono olo. Helteillä ruoka ei maita. Eilen minulla oli hieman huono olo. Ennen sadetta oli painostava sää. Pääni on kuin ilmapuntari. Ihanaa, kun on elokuu, ja normaali elämä jo rullaa.
En pidä suomalaisesta kesästä, liiasta valoisuudesta ja kesähömpötyksistä.
Oli mukava eilen laittaa villatakki ylle, ja ottaa ettoset sohvalla.
Huoh 🙄
Ap lataa jonkun kalorilaskurin ja alkaa oikeasti pitämään kirjaa siitä mitä syö. Turhat herkut pois. Unohda kaikki dieetit ja muuta elintapoja.
 
vierailija
Onneksi olkoon, olet ilmeisesti luonut ikiliikkujan joka luo energiaa tyhjästä. Tuollahan ruokitaan maailman köyhät, korvataan nykyiset energialähteet ja tulet maailman rikkaimmaksi naiseksi, jolla on rahaa palkata maailman parhaimmat laihdutusexpertit avuksesi
Laihduttavat naisethan rikkovat jatkuvasti luonnonlakeja, erityisesti ne joilla on "kilpirauhaen vajaatoiminta". Tämä elin luo energiaa eli kaloreita tyhjästä.
 
vierailija
Kiitos kommenteista! Ehkä tuo on liian vähän mutta mietin että jos pääsisin vauhtiin, laihtuuhan vangitkin köyhissä maissa luurangoksi kun ei saa tarpeeksi ruokaa. Ei ne mene säästöliekille. Miksi minä menen?

Tänään olen syönyt sitten:
aamupala: maitokahvia, kaksi hapankorppua levitteellä, 1 kreikkalainen jugu

päivällä: kaurapuuroa, voisilmä, suolaa ja ripaus sokeria.
ehkä 150 g tofua sinapilla
Maitokahvia.

illalla en tiedä vielä, olisi ainakin makkaraa ja kesäkurpitsaa jääkaapissa.
 
Kiitos kommenteista! Ehkä tuo on liian vähän mutta mietin että jos pääsisin vauhtiin, laihtuuhan vangitkin köyhissä maissa luurangoksi kun ei saa tarpeeksi ruokaa. Ei ne mene säästöliekille. Miksi minä menen?

Tänään olen syönyt sitten:
aamupala: maitokahvia, kaksi hapankorppua levitteellä, 1 kreikkalainen jugu

päivällä: kaurapuuroa, voisilmä, suolaa ja ripaus sokeria.
ehkä 150 g tofua sinapilla
Maitokahvia.

illalla en tiedä vielä, olisi ainakin makkaraa ja kesäkurpitsaa jääkaapissa.
Ethän sinä tee kunnon aterioita. Ja miksi siinä puurossa on sokeria? Tai miksi aterian korvaa joku makkaranpätkä?
 
vierailija
minulla on ollut yazio mutta ahdisti kun piti aina täyttää sitä.

minulla nyt sattuu olevan avattu makkarapaketti tuolla. ehkä pitäisi pakastaa ne. ajattelin vain käyttää ne ettei mene hukkaan.

laitoin puuroon ripauksen sokeria kun se on lapsuuden perinne.

miksi pitää tehdä kunnon aterioita? eikö se ole ihan sama mitä tavisruokaa syö jos kaloreita ei tule yli kulutuksen?
 

Yhteistyössä