Mun on oikeasti pakko olla todella ruma. Vai keksiikö joku jonkun muun selityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
testaa tuo hengitys vielä niin että nuolaset kunnon pitkän nuolasun kämmenselkääsi ja sit kun se on kuivunut, haistat sitä.

Nettitreffeillä suurin osa on idiootteja. Joko täys juntteja nössöjä, tai sitten jos on hyvännäköinen ja tuntuu muuten fiksulta niin sitten ne ovat sitoitumiskammoisia ja oikeasti haluavat vaan lyhyttä huvia.

Mä en ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, olen enemmänkin erikoisen näköinen. Miesten mielestä kyllä ihan järjettömän kaunis kuulemma, mitä ovat joskus nettitreffiaikoina kuvissa nähneet ja livenä tavanneet.

Joka paikassa kääntyy päät ja huonon itsetunnon aikoina ajattelenkin että mikähän mussa on vikana kun kaikki katsoo. Tämän sanon siis ihan rehellisesti, kehumatta. Mä en ymmärrä miksi muka olen niin kaunis.

Mutta, sitten sinne baariin. Usein on iltoja että täydessäkään kukaan mies ei tule iskemään, saattavat katsella kaukaa välillä, mutta kukaan ei tule juttelemaan.

Tätä ihmettelin kauan kunnes pari eri miestä sitten tultuaan juttelemaan sanoi mulle että oli miettinyt kauan uskaltaako. Oon kuulemma niin pelottavan näköinen ja luulivat että mä annan pakit rankalla kädellä.
Ja mä kun yritin aina olla hymyilevä ja flirtata.

Sitten mun ihana mieheni mut bongais ja voin sanoa että sitä kannatti odottaa monta vuotta!!! olen aiemmin ollut naimisissa kerran.

Pukeutumisesta, siinä vaan tarvii olla ripaus seksikkyyttä.
hameitakin on seksikkäitä ja tätimäisiä. Se miltä se loppujen lopuksi näyttää, riippuu siitä mitä sen kanssa pukee ja kenen päällä se on.

Miehet eivät katso tyyliä, mutta se tietty seksikkyys vaikuttaa. Eikä miehet itsekään osaa välttämättä sanoa mikä asussa on seksikästä ja mikä toimii.

Varmin asu tyrmätä: Tiukat farkut, jotka näyttävät hyvältä perseestä!! Tämän sulle osaa parhaiten sanoa trendikaupan myyjä mikä sopii parhaiten.

Saappaat, seksikkäät, ei Eccot tms! Mahd ohut korko, mielellään korkeutta.

Tiukka paita, josta näkyy tissivako, ei liikaa kuitenkaan. Siihenkin joku neule sopii päälle.

Se pukeutuminen on vaikeaa, sun täytyy löytää vaan se oma seksikkyytes.
Jos sulla on kauniit silmät, korosta niitä.

Mä suosittelisin sua menemään jonnekin nuorekkaaseen liikkeeseen ja ihan kysymään neuvoa erilaiseen pukeutumiseen. Ei minnekään Vilan, Stockan liikkeeseen, vaan ihan vaikka Vero Modaan, siellä on parhaat myyjät tuossa asiassa.

Tai sitten jos haluat, voin laittaa mailini tähän, laitat mulle kuvan ja mä annan sulle takuulla toimivat neuvot pukeutumiseen, hiuksiin ja meikkiin.

Vaikka mä en aina pidä itseäni kauniina, tiedän kaikki keinot joilla miesten päät saa kääntymään. ;)

Ja vielä, mulla on tuttava joka on todella mukava persoona. Käy kampaajalla, pukeutuu tyylikkäisiin kalliisiin vaatteisiin jne.

Mutta nämä tyylikkäät ja kalliit vaatteet usein tekevät hänestä todella tätimäisen ja hänellä on pari tapaa joista saa mummomaisen vaikutelman.

Muuten aivan ihana ihminen ja toivoisinkin että joku mies tajuaisi katsoa ulkokuoren alle ja löytäisi tuon aarteen. Joku päivä niin varmasti käykin mutta välillä muakin ottaa päähän kun kukaan vaan ei tunnu tajuavan.

Se voi olla niin pienestä kiinni.

tai sitten niin kuin moni sanoi, sä vaan olet niin kaunis että miehet menettää heti toivonsa. Mitä luulet, voiko susta saada vahigossa ylimielisen kuvan?

Olisko ap:llä jotain miespuoleista läheistä, jolta voisi kysyä asiasta. Esim. työkavereita jne. jolta voisin kysyä neuvoa.

Ap on monella tavalla kuin minä, mutta minä vain olen ylipainoinen. Olen vielä naimisissakin, ja silti olen saanut kimppuuni epämielyttäviä takiaisia ravintolareissulla, jotka kehuvat kauneuttani. Onneksi minulla on ollut seurassa myös ritarillisia miehiä, jotka ovat minut tilanteesta pelastaneet.

Ja mitä tulee miehiin, minä pidän kyllä vanhempia miehiä huomattavasti nuorempia miehiä kohteliaampina, esim. vanhemmat miehet töissä jopa juoksevat avatakseen oven, nuoremmat eivät moisesta välitä.

No tiedät itsekin, ettet ole niin ruma. Tapaamasi miehet ovat olleet huonokäytöksisiä. Tosin saatat olla vähän tätimäisempi yleisesti ottaen mitä ikäsi antaa odottaa. Tämä nyt ei ole mikään vika, mutta saattaa selittää miksi moni mies ei ole ns. saanut sitä mitä on odottanut.

[QUOTE="Mies";28964802]Kyllä mun makuun kiva hame naiselle.[/QUOTE]

Mun mielipide olikin tyylitietoisen naisen :D On niitä karseampiakin hameita toki. En mä sillä sanonut, että toi treffejä haittaisi.

Ap, jos sä oot yhtään samanlainen kuin nää tässä ketjussa ylianalysoivat tampiot joiden mielestä miesten käytöksen syy on yksittäisessä vaatekappaleessa tai muussa pikkujutussa niin ei ihme ettei huoli kuin joku Pera takahikiältä.
Jos taas et ole samanlainen niin onnittele itseäsi siitä, silloin olet tuhat kertaa paremmassa asemassa ja onnellinen vaikka yksinkin.

Se kuva, mikä mulla kaiken ton sun kirjoittamisesi ja kuvailusi myötä syntyy, on se, että susta ei saa otetta. Olet "ihan nätti", "ihan iva", "ihan asiallinen" jne. Joskus tulee vastaan ihmisiä, joita tekisi mieli tarttua hartioista ja ravistella. Kun siellä sisällä ihan varmasti on oikeasti mahtava tyyppi, mutta kun se ei saa tulla pintaan kun pitää olla niin pirun miellyttävä.

Pieni kysymys: jos treffeillä sinä yrität parhaasi tehdä tilanteesta miellyttävän ja kehittää jutun juurta sekä tehdä muutenkin tilanteesta kivan, ja toinen käyttäytyy noin törkeän huonosti, olisiko rikos sun taholtasi nousta pöydästä ja lähteä kävelemään? Jos sun ensireaktiosi on, että "eihän niin tehdä", vastaus sun kysymykseesi on juuri siinä. Sun ei tarvi tuhlata puolta tuntia elämästäsi istumalla kahvilla jonkun sellaisen kanssa, joka käyttäytyy noin törkeän huonosti. Sisäistä se. Ja sitten saattaa alkaa tapahtua.

Mä en miettisi mitä vikaa minussa on vaan mikä on se yhteinen piirre noissa kaikissa miehissä joka on vetänyt mua puoleensa. Koska joku yhteinen tekijä on, ja miehet lopulta paljastuu urpoiksi. Vika ei välttämättä ole sinussa vaan jostain syystä sä kiinnostunut idiooteista.

Ei piikkikorkoja! Kukaan mies ei tykkää piikkikoroista, ellei ole huoriin menossa. Mä en nyt tiedä puhunko oikeilla nimillä kengistä, mutta sellaiset avonaiset korkokengät (avokkaat?), joissa on vähän paksumpi korko, ovat paljon tyylikkäämpiä ja seksikkäämpiä. Hame hakkaa aina housut mennen tullen.

Haluatko saada miehen huomion? Tätä he katsovat naisessa ensimmäisenä! | Nainen | Iltalehti.fi

Iltalehessä on taas vaihteeksi laadukas tutkimus :D Eli on listattu mitä miehet ensimmäisenä katsoo naisessa:
1. Silmät
2. Hymy
3. Rinnat
4. Hiukset
5. Paino
6. Sääret
7. Tyyli
8. Takapuoli
9. Pituus
10. Iho

Eli jos joku näistä on esim. tyrmistyttävän huono (harottavat ja tupakasta kellastuneet hampaat tai kierot silmät tms), niin sinäänsä ymmärrettävää miksi mies katsoo pois päin. Ja onhan tuolla tuo tyylikin näköjään listalla :D

Olet liian haastava tai tiukan oloinen tai liian aran oloinen tapaamisella, miehet haluaa "helpon naisen" . Jos ne arvioivat että tuon kanssa täytyy deittailla pitkään ennen kuin pääsee sänkyyn. t. Sellaset naiset joista arvelevat että antaa ekoilla treffeillä kiinnostavat enemmän. Niinku rempseät ja ronskit tai toisaalta hiukan hölmön tai tyhmän oloiset. Vaikka se ei lopulta niin kävisikään.

[QUOTE="vieras";28967330]Olet liian haastava tai tiukan oloinen tai liian aran oloinen tapaamisella, miehet haluaa "helpon naisen" . Jos ne arvioivat että tuon kanssa täytyy deittailla pitkään ennen kuin pääsee sänkyyn. t. Sellaset naiset joista arvelevat että antaa ekoilla treffeillä kiinnostavat enemmän. Niinku rempseät ja ronskit tai toisaalta hiukan hölmön tai tyhmän oloiset. Vaikka se ei lopulta niin kävisikään.[/QUOTE]

Jännä, kun niin monet kirjoittaa samaa, että ne miehet halusivat helpon naisen. No jos ap oli kuukausia (vai puoli vuotta? no pitkän aikaa kumminkin) kirjoitellut jonkun miehen kanssa ennen tapaamista, niin se on aika pitkä aika odottaa, jos pelkkää seksiä oli vailla. Teoria ontuu. Ja mistä kaikki parit tulee, jos miehet vaan haluaa satunnaista seksiä? Vai onko ns. helpot naiset halutumpia puolisoita myös?

Nykyinen mieheni oli kiinnostunut minusta jo hyvän aikaa ennen kuin koskaan keskustelimme kahden. Hän ajatteli, etten kuitenkaan olisi kiinnostunut hänestä, joten ei tehnyt mitään aloitetta. Koska emme ole ajatustenlukijoita kukaan, on vain itse otettava härkää sarvista ja tsekattava toiselta mitä on mieltä.

Olet sellainen hienostunut nainen, mikä on kaunis piirre. Ehkä jotain repäisevää pitäisi olla, eikä tosiaan tarvitse osata ottaa aina kantaa kaikkeen. Kukaan meistä ei voi joka aiheesta tietää. Yksi mahdollinen arsyttävä piirre on syytä huomioida. Jos toinen alkaa kertomaan jotakin, niin välittömästi alat itse kertomaan mitä aiheesta tiedät. Toinen ei saa mahdollisuutta puhua. Astetta pahempi on se, että vaikka toinen kertoisi mitä, niin olet itse tai sitten joku läheisesi on kokenut saman ja tuot tämän heti julki.

[QUOTE="Memmu";28968111]Olet sellainen hienostunut nainen, mikä on kaunis piirre. Ehkä jotain repäisevää pitäisi olla, eikä tosiaan tarvitse osata ottaa aina kantaa kaikkeen. Kukaan meistä ei voi joka aiheesta tietää. Yksi mahdollinen arsyttävä piirre on syytä huomioida. Jos toinen alkaa kertomaan jotakin, niin välittömästi alat itse kertomaan mitä aiheesta tiedät. Toinen ei saa mahdollisuutta puhua. Astetta pahempi on se, että vaikka toinen kertoisi mitä, niin olet itse tai sitten joku läheisesi on kokenut saman ja tuot tämän heti julki.[/QUOTE]

Annan kyllä toisen puhua aina loppuun. Inhoan itsekin sitä, ettei anneta toisen puhua loppuun. En koskaan tee tuollaista, että kerron omia/läheisteni kokemuksia perään. Mun äiti tekee sitä ja tiedän, että se on rasittavaa!

Tuota "alat itse kertomaan aheesta mitä tiedät" en osaa sanoa. En täysin allekirjoita, mutta saatan mä vähän tuollainen olla.

Ja vielä, mulla on tuttava joka on todella mukava persoona. Käy kampaajalla, pukeutuu tyylikkäisiin kalliisiin vaatteisiin jne.

Mutta nämä tyylikkäät ja kalliit vaatteet usein tekevät hänestä todella tätimäisen ja hänellä on pari tapaa joista saa mummomaisen vaikutelman.

Muuten aivan ihana ihminen ja toivoisinkin että joku mies tajuaisi katsoa ulkokuoren alle ja löytäisi tuon aarteen. Joku päivä niin varmasti käykin mutta välillä muakin ottaa päähän kun kukaan vaan ei tunnu tajuavan.

Se voi olla niin pienestä kiinni.

tai sitten niin kuin moni sanoi, sä vaan olet niin kaunis että miehet menettää heti toivonsa. Mitä luulet, voiko susta saada vahigossa ylimielisen kuvan?

Vaikea itse sanoa, millaisen kuvan minusta joku saa. Ensisijaisesti ajattelen, että en ole ylimielinen missään nimessä. Tietysti ensimmäinen tapaaminen jännittää aina ja varmaan saatan olla sitten hieman kuoren alla jännityksen takia, minkä joku voi tietenkin tulkita ylimielisyydeksi?