Mun on nyt ihan pakko linkittää tämä ja kauhistella...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:37 Pehmeäpupu kirjoitti:
Hui sentäs, mitähän noilla oikeasti edes kukaan tekee mitään, kun noin valtavaa kokoa, meillä jos olisi noin metrisen nelivuotiaan päälle yrittänyt kiskoa vauvahousuja niin olisi kyllä kirkunut äänensä pois :D
lapsia on niin kovin erilaisia, meidän 2,5vee 98senttinen tytteli laittaisi nuo riemumielin ja minä vielä enemmän riemumielin :D
 
hillitön
siis ihanat nuo on.. vanhoissa kuvissa itellä samanmoisia, kunpa oisivat vielä tallella, ymmärrän että joku keräilijä ostaa mutten kyllä kuvitellut että noin korkealle nousevat! oishan se kiva löytää vielä jostain samanlaiset pökät mitä itellä ollu pienenä, vois niistä jonkun verran maksaa (30-50e) mut en ihan 200e no jos olis rahaa pilvin pimein ni ehkä tuokin summa menis! =)
 
Tästä samasta oli jo joku toinen päivä keskustelua.. Noi molemmat huutajat on keräilijöitä. Ja kyllä keräilijät maksavat oikeesti isojakin summia. Molemmat haluaa nuo eli kyse on vaan siitä että kummalla on enemmän rahaa laittaa harrastukseensa :) Eikä nää oo mitään hupihuutajia mitä joku epäili. Varmasti kauppa toteutuu kun ovat noin innokkaita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:35 huijari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:33 Aaban kirjoitti:
Joku/jotkut ilmeisesti tosiaan haluaa saada ne. :eek:
Tai sit huijausta. Myyjän esim. kaveri huutaa et hinta nousee pilviin vaik ei ostaiskaan sitä.
ei oo,mä tiiän tuon huutajan eli nipsunekku,se huutelee paljon retroja ja maksaa niistä vaikka mitä saadakseen haluamansa.

T;aikoinaan 243 euroa retro potkareilla ansainnut.
 

Yhteistyössä