Mun oli pakko kurittaa

  • Viestiketjun aloittaja tuli huono fiilis
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Nippailemallahan se lapsi nukahtaakin. :headwall:
Kokeilepa itsekin. Jos ei illalla uni tule niin pyydä miestäsi (tai vaikka naapuria jos miestä ei ole) vetämään sua turpaan.
 
narsku
pitäiskö tästä antaa kehuja?

Ihmettelen äitejä, jotka tukistavat lapsiaan, nippailevat tms ja sitten täytyy tulla sitä keskustelupalstalle julistamaan.
Onko se jotenkin muodikasta nykyään?

 
PahaSilmä
No yleensä kaikki ruumiillinen kuritus johtuu juuri siitä, ettei vanhempi jaksa. :( Ei se mitään hyvää vanhemmuutta ole, vaan merkki siitä, että ote lipsuu ja tarttis apua.
 
ap
ei vaisinkaan. Meinasin niin tehdä. Haluaisin aiheesta keskustelua kun kasvatus yleensä on niin vaikeaa. Kun ei totella/asiat eivät mene perille niin miten kukin tilanteissa käyttäytyy?
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei vaisinkaan. Meinasin niin tehdä. Haluaisin aiheesta keskustelua kun kasvatus yleensä on niin vaikeaa. Kun ei totella/asiat eivät mene perille niin miten kukin tilanteissa käyttäytyy?
Eipä se helppoo ole. Pitäisi olla itse kasvanut aikuiseksi, että kykenee ottamaan vastaan sen lapsen raivon yms tunteenpurkaukset itse menettämättä hermoaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei vaisinkaan. Meinasin niin tehdä. Haluaisin aiheesta keskustelua kun kasvatus yleensä on niin vaikeaa. Kun ei totella/asiat eivät mene perille niin miten kukin tilanteissa käyttäytyy?
miksi perut puheesi? olen minäkin masentunut, mutta en nippaile lapsiani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei vaisinkaan. Meinasin niin tehdä. Haluaisin aiheesta keskustelua kun kasvatus yleensä on niin vaikeaa. Kun ei totella/asiat eivät mene perille niin miten kukin tilanteissa käyttäytyy?
Ainut mikä menee perille ja tehoaa on jäähypenkki, eikä tarvi harrastaa väkivaltaa pienempäänsä kohtaan. Tosiaan helppohan se on puolustuskyvytöntä mätkiä!
 
Akka
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei vaisinkaan. Meinasin niin tehdä. Haluaisin aiheesta keskustelua kun kasvatus yleensä on niin vaikeaa. Kun ei totella/asiat eivät mene perille niin miten kukin tilanteissa käyttäytyy?
Minusta kasvatus ei ole vaikeaa. Kasvattaisin mielelläni niitäkin lapsia, joita ei saa kasvattaa, niitä, joiden vanhempien mielestä on normaalia ja suositeltavaa, että heidän lapsensa tönivät ja kuristavat muita lapsia hiekkalaatikolla, mutta toki he ovat oikeassa, kun ammattikin on lastentarhanjohtaja tjsp.
Sanotaan että kurin määrä elämässä on vakio. Jos sitä ei saa tarpeeksi kotoa, sen antaa sitten vaikka viranomaiset myöhemmin elämässä.
Kai jokainen nyt ymmärtää etten tarkoita hakkaamista, mutta jollain konstilla ne rajat ja tavat on lapsille istutettava jo pienestä pitäen.
Tulee muuten elämästä ankea.
Sen lapsen ja muiden.
 
.
Oikein oikein.. varsinkin jos tehoaa..
Muakin komennettiin alle vuoden ikäisenä pitämään turpani kiinni lyömällä selkään niin että koko selkä oli ollut mustana.
Valitettavasti selkään tuli pysyvät vauriot, mut mitäs pienistä!

:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja älä huoli:
Mitä siitä, itsekin kuulun nippailijoihin. kUN EI SANA TEHOA MILJOONATTAKAAN KERTAA, NIPPAUS USEIN TEHOAA.

Hups, tuli vahingossa isolla, sorkkelis morkkelis. :)
Ai että kätsää! Kiitti vinkistä. Mä alan nippailla pomoa, työkavereita ja miestä, kun moni asia ei vaan mene perille sanomalla.
:LOL: älä pomoa nippaa tai sulla on hevosenkengän kuva takapuoles.
 

Yhteistyössä