Mun mies yllätti eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
ja teki itse korvapuusteja! Ei ole kuulemma koskaan ennen tehnyt pullaa eikä mitään muutakaan leiponut. Paitsi joskus yläasteella köksäntunnilla.
Rumiahan niistä tuli, mutta aivan taivaallisen ihania kaneli- vaniljatäytteisiä puusteja :p
Oli ihana tulla kotiin kun tuoksui tuoreelle pullalle :D

eli se on käynyt veiraissa, ja korvaa katumustaan korvapuusteilla :D

Vähän ohi aiheen mutta työkaveri sanoi että ikinä ei hänen miehensä ollut yhtä avulias, huomaavainen ja kiltti kuin salasuhteensa aikana.
Vaikka ei siis nuo jutut kompensoineet tietenkään sitä tuskaa mitä lopulta aiheutti kun jäi kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
eli se on käynyt veiraissa, ja korvaa katumustaan korvapuusteilla :D

Vähän ohi aiheen mutta työkaveri sanoi että ikinä ei hänen miehensä ollut yhtä avulias, huomaavainen ja kiltti kuin salasuhteensa aikana.

Samaa sanoi ystäväni, jonka miehellä oli salasuhde. Mies oli ihanampi kuin koskaan ennen, ja heillä meni paremmin kuin ikinä, silloin kun miehellä oli toinen nainen (no, toisia naisia...). Ei se kyllä muistaakseni leiponut silloinkaan :xmas:

Mutta tuskin ap:n mies on sen takia kuitenkaan leiponut :D

No, tää sai alkunsa kun luin illalla kotivinkkiä sängyssä ja mies huomasi siinä vieressä maatessaan korvapuustiohjeita. Sanoi, sitten että tuli hirveä hinku kotipullaan (mä en leivo juuri koskaan) ja päätti sitten itse leipoa kun tiesi etten mä tee kuitenkaan :D

Yhteistyössä