Mua niiiiiin sapettaa mun äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, ehkä en, mutta äitini on sitä sorttia, että ei nostele tavaroita, eikä vahdi kunnolla lasta. Miksi ette puhu lainkaan siitä, että hän ei ole kertonut mitään isästäni, siskostani, ei anna kuviani?? En mä vie lastani sille, en todellakaan, joten annetaan sen asian nyt sit olla. Jos kerran se ei voi nostella tavaroita eikä kunnolla vahdi, niin en vie.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
no, ehkä en, mutta äitini on sitä sorttia, että ei nostele tavaroita, eikä vahdi kunnolla lasta. Miksi ette puhu lainkaan siitä, että hän ei ole kertonut mitään isästäni, siskostani, ei anna kuviani?? En mä vie lastani sille, en todellakaan, joten annetaan sen asian nyt sit olla. Jos kerran se ei voi nostella tavaroita eikä kunnolla vahdi, niin en vie.

No ekassa viestissäni jo sanoin että mielestäni äitisi toimii väärin kun pimittää sun elämästäsi tärkeitä tietoja sinulta.

Tässä viestissäsi vastaat mielestäni itse itsellesi, ei todellakaan tarvitse luottaa lasta sellaiselle jonka et usko kykenevän huolehtimaan lapsestasi.

Mä tiedän että ärsytän sua nyt tahallani, mutta... kuinka ihmeessä säilyitkään ko. henkilön käsissä hengissä tähän päivään? Voi olla että aika on kullannut äitisi muistoja siitä millaista on elää alle 1 -vuotiaan kanssa, mutta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Ei kaikista asioista pysty puhua. tai halua.
Jos et halua olla yhteydessä arvostelematta ja ilkeilemättä, niin miksi olet yhteydessä?
ehkä parempi kaikille.

Miten arvostelen äitiäni? Ja olenko sanonut, että määräilen huonekalujen paikkoja, en, vaan pyysin siirtämään palavan kynttilän.

Kyllä meillä porukat ihan itse siirtävät tietyt tavarat pois lapsen ulottuvilta kun lapsi siellä on ja meillä on aina ollut se tapa, että jokainen sitä lasta vahtii siellä.
Itse en ymmärrä tätä tapaa mikä nykyään on vallalla, että omien vanhempien koti on vieras paikka lapsille ja siellä käyttäydytään kuin vieraalla oltaisiin kylässä. Mulle ainakin omien vanhempien koti on koti mullekin ja siellä ollaan melkein kuin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Jaa. Minusta olet törkeä.
En minäkän haluaisi että lapseni kantaisivat kotoaan kaikki albumit. Ovat minulle tärkeitä. ja et edes vaikuta luotettavalta, mitä jos siinä palauttamisessa kestää.

Ja toisekseen inhoan perheitä, joissa 2 vanhempaa paapoo sitä yhtä lasta ja kaikki pitää siirtää sen tieltä pois.

säälittää äitisi. menette sinne miehen kanssa lyömään järkeä päähän. teidän pitäisi kunnioittaa häntä. Hänellä on syynsä miksi ei ole halunnt tai pystynyt kertoa. ehkä isäsi ei halunnt olla yhteydessä.

siis tosi nöyryyttävää "upottaa tajuntaa" . sinä ja miehesi upotitte äitinne tajuntaan jotain. ällö ihminen. te molemmat. tällainen kuva tuli tästä. äitiparkasi.

katso itse peiliin.

Sinulla ei taida olla kaikki kohdallaan tai sitten olet kovin katkeroitunut. Yäk!

Yhteistyössä