V
vituttaa
Vieras
Soitti mulle ensin, että voi hakea lapsen päiväkodista, kun mulla on jalka kipeä. Muistin siitä puhelusta eilisen keskustelun, jossa mietittiin olenko muistanut maksaa miehen yhden harrastukseen liittyvän menon omavastuun. Tarkastin kaikki tilit ja en ole, koska mies itse vekslasi sitä maksua silloin (sanoi että ehkä tilinro on muuttunut, ja tarkastaa sen, ja unohdin sitten kysyä onko tarkastanut). Tämä meno on vielä yli 2 kk:n päässä, joten luulisin että siihen voi vieläkin päästä.
Soitin miehelle ja kerroin, että en ole sitä maksanut ja voisiko hän vaikka meilata sinne, voisiko sen vielä maksaa vaikka tänään. Mies löi luurin korvaan kesken tätä. En ollut varma, että löikö todellakin luurin ja soitin uudestaan ja yritin sanoa asiani loppuun. Hän kivahti vaan mulle ettei kiinnosta mitä on sanottavaa. Heti tämän jälkeen laittoi tekstarin "Hae lapsi." Vastasin että haen kyllä, mutta kasva hyvä ihminen aikuiseksi.
Kyseessä on 45 v mies...
Soitin miehelle ja kerroin, että en ole sitä maksanut ja voisiko hän vaikka meilata sinne, voisiko sen vielä maksaa vaikka tänään. Mies löi luurin korvaan kesken tätä. En ollut varma, että löikö todellakin luurin ja soitin uudestaan ja yritin sanoa asiani loppuun. Hän kivahti vaan mulle ettei kiinnosta mitä on sanottavaa. Heti tämän jälkeen laittoi tekstarin "Hae lapsi." Vastasin että haen kyllä, mutta kasva hyvä ihminen aikuiseksi.
Kyseessä on 45 v mies...