Mun pitää varmaan lähteä autotalliin soittelemaan itselleni

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Sarjassamme ihan älyttömiä juttuja taas - hukkasin puhelimeni. Tai siis mulla on ihan varma mielikuva, että otin sen autosta mukaani eilen kun tulin kotiin. Autosta olen käynyt pari kertaa katsomassa, eikä se siellä ole. Mutta ei sitä löydy meiltä sisältäkään. Mies ja esikoinen ovat yrittäneet soitella mulle, mutta ei ole kuulunut mitään. Eikä puhelimen pitäisi olla äänettömällä ja akkukin oli ladattu vasta eilen.

Ainoa selitys, mitä mä tässä vaiheessa keksin on, että olen laskenut luurin eilen autotallissa "hetkeksi" jonnekin. Tästä ei varmaan ihminen enää kovin paljon hajamielisemmäksi voi muuttua. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onko autolla ajettu sen jälkeen? Jos laitoitkin sen auton katolle ja se on kulkeutunut kauemmas, jonkin aikaa. Puhelin ei kauan pysy auton katolla ajossa, appiukko ainakin tietä sen.....

Ei onneksi. Kyseessä on mun oma autoni, jota mustasukkaisesti vahdin.

mä olen kans mestari siinä että hukkaan puhelimen mutta olen ollu muistavani että olen sen ottanut mukaan ja laittanu varmaan talteen..eilen isäntä löysi mun kännykään jääkaapista,miten lie sinne on joutunu.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ootko kattonu penkin ja kässärin välistä?

Arvaus osui tosi lähelle. :) Kiitos tästä. :flower:

Sä löysitkin sen jo, hyvä homma =) Joskus ittekin puhelinta autosta hakeneena niin osaa jo miettiä et missä se voi olla

Joo, siis tosta välistä se on voinut hyvinkin luiskahtaa penkin alle. Oli ihan siinä käsijarrunpuoleisessa reunassa. :)

Kiva kuulla, että jollekulle muullekin on käynyt samoin. Etten ole ihan ylimaallisen hömelö.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
mä olen kans mestari siinä että hukkaan puhelimen mutta olen ollu muistavani että olen sen ottanut mukaan ja laittanu varmaan talteen..eilen isäntä löysi mun kännykään jääkaapista,miten lie sinne on joutunu.. :whistle:

Ihana! :D

Mä vetoan yleensä siihen, että tontut liikuttelee tavaroita tai ne siirtyvät itsestään. Kadut varsinkin ovat usein niin ikäviä, että eivät pysy aloillaan (nimim. melko usein eksyksissä ).

Yhteistyössä