Mies jättänyt 2kk vuokrat maksamatta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ompa tosi kurja tilanne,varsinkin siun ja lapsien takia,varsinkin mies jättää siun tietämättä vuokrat maksamatta.:(
Toivottavasti saat selvitettyä vuokra-rästit miehes kanssa.:hug:
Mie en enää voisi luottaa mieheen tuolaisen jälkeen.

ai että ei ole MUISTANUT sanoa sinulle? Miten noin tärkeä asia voi unohtua?? Ei ole uskaltanut. Vaikka parempi olisi ollut. Selvitä ihmeessä mihin ne rahat on kuluneet.

Meillä sama tilanne täällä, muutama vuosi juttujen välissä mutta kuitenkin. Mies saa enemmän plkkaa kuin minä, minä maksan joka kuukausi osan vuokrasta ja useimmiten koko vuokran, joudun sitten olemaan koko kuukauen ilman rahaa. Nyt on mies jättäny 3 kk vuokrat maksamatta. Häätö tulossa. Ei ota kantaa raivoamiseen, ei keskusteluun. Sanoo vaan et niin, pitäs hoitaa. Mistäs tässä nyt yli 3000e repäisee? Edellinen akkansa lähti viimeiseksi juuri tämän takia kävelemään. Itkettää ja vituttaa. Saatana!

Voih. :( mulle kävi miehen kanssa samanlailla. Ero oli ovella, ja mies jätti vuokran maksamatta. Minä tein selväks, että se on pakko maksaa, koska multa lähtee muuten luottotiedot. (Miehellä niitä ei ollut) sanoin sopparin omalta osaltani irti, ja mies sai maksettua rästiin jääneen velan pois. Minä muutin lasten kanssa pois, ja kohta alkoi luukusta tipahdella miehen maksamattomia laskuja. Kaikki oli tietty mun nimellä, koska mies ei mitään nimiinsä saanut. Katkaisin puh.liittymän, netin, sähköt ja vittuuntuneena makselin pienestä kotihoidontuestani omat ja miehen laskut. Niihin meni veronpalautuksetkin, joista oli pitänyt järjestää joulu. En MITÄÄN ota enää nimiini jos toisella ei ole luottotietoja. Kyllä viisastuin tuosta episodista.

Kai tuollaisilla on osalla peli-tai huumeriippuvuus taustalla?

Mulla kävi niin, että ex-ukon kans molemmat oltiin töissä. Mies makseli laskut, vain hänellä oli nettipankkitunnukset. Erotessa sain tietää, että oli ostellut vaikka ja mitä kalliimpaa kyselemättä, siirrellyt firman tilille rahoja ja asuntolainoisita kysymättä (en olis antanut lupaa) 20 000e yrityksen tilille. Asista tehtiin tutkintpyyntö, mutta ei sille enää mitään voinut. Osituksessa lähes kaikki jäi ukolle, mutta pääasia että pääsin eroon siitä :/

Isänsä oli aikaaan (kuollut vuosia sitten) ottanut tän pojan nimiin opintolaina 10 000 tai 15 000mk. Jätti maksamatta ja minä hyväuskoinen typerys maksoin ne, kun seurusteltiin. Kertoi tosin vasta myöhemmin opintoainan oikean syyn.
Isänsä ja veljensä oli veljensä ex-puolisonkin (nuorempana) saaneet johonkin lainajuttuun takaajaksi (kuulemma sen naisen tietmättä että takaus, käsketty vain laittaa nimi paperiin ja kerrottu, että ei sido mihinkään rahallisesti). Tällä naiselle tulleet kauheat summat maksettaviksi ja erosi sen takia. Taitaa olla vähän sukuvikakin tuo hyväksikäyttö.

Vitutti tosi ankarasti hävitä avioerossa n. 60-70 000e mutta oon onnellinen, että ylipäätään selvisin hengissä sen miehen kynsistä.

Yhteistyössä