Mun mies voitti varmaan nyt "vuoden lapsellisin mies"-kisan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Soitti mulle ensin, että voi hakea lapsen päiväkodista, kun mulla on jalka kipeä. Muistin siitä puhelusta eilisen keskustelun, jossa mietittiin olenko muistanut maksaa miehen yhden harrastukseen liittyvän menon omavastuun. Tarkastin kaikki tilit ja en ole, koska mies itse vekslasi sitä maksua silloin (sanoi että ehkä tilinro on muuttunut, ja tarkastaa sen, ja unohdin sitten kysyä onko tarkastanut). Tämä meno on vielä yli 2 kk:n päässä, joten luulisin että siihen voi vieläkin päästä.

Soitin miehelle ja kerroin, että en ole sitä maksanut ja voisiko hän vaikka meilata sinne, voisiko sen vielä maksaa vaikka tänään. Mies löi luurin korvaan kesken tätä. En ollut varma, että löikö todellakin luurin ja soitin uudestaan ja yritin sanoa asiani loppuun. Hän kivahti vaan mulle ettei kiinnosta mitä on sanottavaa. Heti tämän jälkeen laittoi tekstarin "Hae lapsi." Vastasin että haen kyllä, mutta kasva hyvä ihminen aikuiseksi.

Kyseessä on 45 v mies...

No voinhan mä sen lapsen hakea, eikä hänelle ole sanottu kumpi hakee. Rankaisee siis sillä mua, koska mun jalka on kipeä.

Ja todellakin unohtaminen on inhimillistä! Ja asian ehkä pystyisi vielä korjaamaankin.

[QUOTE="aapee";26519198]No voinhan mä sen lapsen hakea, eikä hänelle ole sanottu kumpi hakee. Rankaisee siis sillä mua, koska mun jalka on kipeä.

Ja todellakin unohtaminen on inhimillistä! Ja asian ehkä pystyisi vielä korjaamaankin.[/QUOTE]

Joo siis tarkoitinkin tuolla just miestä, että käyttää lasta välineenä. Lpsta ei varmaan hetkauta, jos ei asiasta tiedä, mutta mieheltä inohttava tapa sinua kohtaan.

Soitti just ja hän hakeekin. Huioh.

Mä oon meidän "laskuvastaava" ja yleensä hyvin luotettava kyllä. Ja kerään kuun lopulle meidän säästötilille ylimäärät jne.

Siinä tapauksessa jokainen päivä on huono päivä, on sellainen tuulella käyvä. Äkkipikainenkin kuten joku tuolla kirjoitti.

Juhannusstressiä ei ole, ei olla kohta istumassa 5 h autossa matkalla johonkin vaan ollaan kotona ja meille tulee miehen veli perheineen, mies odottaa kyllä veljeänsä ihan innolla kylään.

[QUOTE="mä";26519299]Huono päivä ja juhannusstressi?[/QUOTE]

Yhteistyössä