mun mies sanoi "en tiedä" kysyesssäni, rakastaako se mua vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Enpä tiedä kyllä itsekään mitä täs tilanteessa pitäis tehdä,sanoa tai ajatella. Surullinen tietysti olen. Etenki kun itse sanoin että rakastan häntä ja etten haluaisi erota.

Tilanne mis mies sen sanoi oli kyllä riitatilanne, joita meillä on tosi harvoin. Ei silti ollut enää mitenkään äärimmäisen "tuohtunut". Jos olisikin ollut, niin en varmaan niin olisi jäänyt miettimään hänen sanojaan.

Itse olen aina ollut sitä mieltä että niin kauan on toivoa ja kannattaa yrittää yhdessä eteenpäin kun on rakkautta. Mutta entäs nyt...?

En tiedä lohduttaako yhtään, mut mie oon just niin lapsellinen et tuollaisissa tilanteissa vastaan ihan v*ttuilessani että "en tiedä" tai jotain muuta vastaavaa. Voisit varmistaa mieheltäsi tarkoittiko hän todella mitä sanoi?

joo, niin mäkin vastaan aina "en tiedä" ihan vain v*ttuillakseni, koska omasta mielestäni rakkauteni miestäni kohtaan on ihan päivän selvä asia, eikä sitä tarvitse joka välissä kysellä..

KIVA JUTTU! MUN MIES SANOI JOSKUS ETTÄ HÄN RAKASTAA MUA JA LUPASI SITTEN ILMOITTAA JOS ASIA MUUTTUU. NIIN,JA SIITÄ ON KOHTA 15V .... ELI RAKASTAA EDELLEEN.... KOVA RAKKAUDENTUNNUSTUS SEKIN...

varaudu ap pahimpaan, eli siihen että mies ei tosiaankaan rakasta enää sillälailla ku vaimoa tai kumppania tulee rakastaa. kokemani mukaan tuommoset tilanteet johtaa eroon. :hug:

Rakkaus ei ole koskaan itsestäänselvyys. Kun sitä alkaa pitää itsestäänselvyytenä, se on kuollut.

Rakkaus on kärsivällinen, Rakkaus ei kerskaile, ei muistele kärsimäänsä pahaa... Kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaiken se peittää.

Nämä vanhat sitaatit pitänevät yhä vieläkin paikkansa? Toki inhimillinen rakkaus tuskin koskaan nousee tuolle tasolle...

Ai niin, jos jotakuta rakastaa hänelle ei v*ttuile - tai jos v*ttuilee, sitten ainakin pyytää anteeksikin.

Railakasta pikkujouluaikaa... monelle taas kertyy syitä anteeksipyytämiseen ja anteeksiantoon

Yhteistyössä