Menin eilen nukkumaan ennen sitä, ja pyysin että laittaa kinkun tarjoilulautasella jääkaappiin ja vetää kelmun päälle...No tää tonttuhan oli sitten kierittänyt kelmun koko kinkun ympäri , pohjaa myöten Huomasin vaan kun menin maistelemaan Että hyvää joulua vaan tonttulasta!
mä en tiedä mikä ylläri tuolla kylmälaukussa odottaa ku mä menin nukkumaan heti ku kinkkua oli maisteltu ja ohjeistin vaan pistämään sen sit sinne kylmälaukkuun niin ettei koko laukku sotkeennu, kamala suhina ja rapina täältä illalla kyllä kuulu, on vissiin kans käärittynä kaikkeen mitä kaapista löytyy :xmas: