Mies senkus lihoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirandha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirandha

Vieras
Täytyy vaan ihmetellä tota mun miestä. Hänellä on aina ollut tosi hyvä ruokahalu, mutta ei ole ennen lihonut, ikää nyt 32v. Mutta nyt homma karannut käsistä ja nyt jopa hänelle alkaa kertyä kiloja. Ei sillä, että asia vielä olis ongelma. Mutta tää on vaan käsittämätöntä...

Eilen syötiin ihan normisafkat jne... miehellä vapaa töistä perjantaina, niin sano että hakee jätskiä ja kattoo leffaa. Ite menin nukkumaan. Mies oli ostanut 2 purkkia Ainoa (lakritsi ja suklaa) ja vetänyt ne molemmat !!!! Siis yhdessä illassa...'

Ei jumalauta. Ittellä kauhee työ pysyä hoikkana ja... siis miten ihminen voi ees vetää tommosia määriä. Tottakai on näitä jättilihavia jotka syö vaikka mitä, mutta mun mies on vielä suht. normaali (189cm/100 kg).

Siis yli kilo jäätelöö tolleen iltahuviksi. Mitäs sanotte ?

Yksi annos on muistaakseni ohjeen mukaan 50g. Ja se on 580 g tuo paketti. Joten mies söi kilon. Eli 20-kertaisen määrän!!! Tietty noi ohjeannoskoot ovat todella pieniä, mutta sanotaan nyt että 100g olis ok.

Siis mä en varmasti pystyis syömään edes yhtä pakettia kokonaan vaikka siitä maksettais 1 000 000. Harmi ettei makseta, oltais upporikkaita. Tosin mieheni painaisi sitten 200 kg ja olis varmaan hengenvaarassa.

No missä on nyt ne vouhottajat, jotka haukkuu pinnalliseksi miehiä, jotka eivät hyväksy naisensa lihomista.. Kattokaas se on se rakkaus, joka on niiiin syvällistä että siinä katsotaan rakkauden läpi vaikka parin kilon jätskien syöntejäkin.

[QUOTE="vieras";23587361]Niin joo. Pari pakettia jätskiä päivässä auttaa asiaa.[/QUOTE]

No mitä ihmettä, otinko siihen kantaa? Vaan siihen ettei voi syödä samalla suurella ruokahalulla vanhetessaan.

No sanoisin kans, että jos syöminen lähtee jotenkin selvästi lapasesta, niin kyllä siellä aika usein on taustalla sit joku ahdistuksen, masennuksen, uupumuksen tai stressin tunne. Jotkut turruttaa sitä syömällä, minä esimerkiks, ahdistuneena voisin syödä järjettömiä määriä. Mulla on kyllä masennus/ahdistuskaudet näkyneen elopainossa aina :( :( Nykyisin onneksi tiedostan sen ongelman paremmin, mutten vieläkään sitä hallitse kunnolla... tai siis ongelmahan on siinä, etten kestä niitä tunteita ja yritän ne turruttaa syömällä.

Yhteistyössä