M
Mirandha
Vieras
Täytyy vaan ihmetellä tota mun miestä. Hänellä on aina ollut tosi hyvä ruokahalu, mutta ei ole ennen lihonut, ikää nyt 32v. Mutta nyt homma karannut käsistä ja nyt jopa hänelle alkaa kertyä kiloja. Ei sillä, että asia vielä olis ongelma. Mutta tää on vaan käsittämätöntä...
Eilen syötiin ihan normisafkat jne... miehellä vapaa töistä perjantaina, niin sano että hakee jätskiä ja kattoo leffaa. Ite menin nukkumaan. Mies oli ostanut 2 purkkia Ainoa (lakritsi ja suklaa) ja vetänyt ne molemmat !!!! Siis yhdessä illassa...'
Ei jumalauta. Ittellä kauhee työ pysyä hoikkana ja... siis miten ihminen voi ees vetää tommosia määriä. Tottakai on näitä jättilihavia jotka syö vaikka mitä, mutta mun mies on vielä suht. normaali (189cm/100 kg).
Siis yli kilo jäätelöö tolleen iltahuviksi. Mitäs sanotte ?
Eilen syötiin ihan normisafkat jne... miehellä vapaa töistä perjantaina, niin sano että hakee jätskiä ja kattoo leffaa. Ite menin nukkumaan. Mies oli ostanut 2 purkkia Ainoa (lakritsi ja suklaa) ja vetänyt ne molemmat !!!! Siis yhdessä illassa...'
Ei jumalauta. Ittellä kauhee työ pysyä hoikkana ja... siis miten ihminen voi ees vetää tommosia määriä. Tottakai on näitä jättilihavia jotka syö vaikka mitä, mutta mun mies on vielä suht. normaali (189cm/100 kg).
Siis yli kilo jäätelöö tolleen iltahuviksi. Mitäs sanotte ?