G: Miten teidän muiden miehet laittaa pyykit kuivumaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Mä oon ihan argh! :kieh:

Pyysin miestä, että laittaa pyykit kuivumaan parvekkeelle kun kone pysähtyy ja kävin ite nukkumaan ( hän jäi siis kattoon tv:tä ). No, aamulla huomasin että oli toki laittanut ne pyykit kuivumaan mikä on tosi kiva, mutta voi miten rypyssä ne on. Siis suoraan sanottuna vaan heitelty miten sattuu tohon telineen päälle. Hihat on vaatteen sisällä jne...
 

Miten kuulostaakin niin tutulta :)
Me yleensä yhdessä pyykit laitetaan kuivumaan, ja melkein tekis aina mieli sanoa, että jospa laitan nää ite, kun miehen jäljiltä ne on aina rypyssä ja just nuo hihat miten sattuu..
Kiva tietty että kotitöissä autaa, mut ärsyttää kun on ite tottunut ne siististi laittamaan.
 
näitten 16 vuoden aikana mitä ollaan yhessä oltu niin montaa kertaa en ole antanu miehen laittaa pyykkejä kuivamaan just ton takia kun ne on ihan rytyssä ja vaik mitä.kaikkee muuta tuo mies kyl osaa tosi hyvin tehdä,mut tuota kuivamaan laittoa ei.
 
Tuon takia en enää annakkaan miehen laittaa niitä kuivumaan ku kuitenkin joudun ite laittaan niitä uudestaan,eli säästyn hermojen kiristelyltä kun teen sen ite :D Tolla samalla periaatteella sekin ne vaan lätkäsee roikkumaan,kun taas ite oon tarkka ja laittelen ne nätisti kuivumaan ja käännän oikein päin ym.
 
samalla tavalla oli sen tehnyt kun oli kerran pessyt koneellisen pyykkiä kun olin poissa...mikä parasta,ilmeisesti ei ollut käyttänyt edes pyykinpesuainetta ja ohjelmakin oli ollut joku aivan kummallinen...lisäksi jos kokeilee onko oma paitansa kuiva ja jos ei niin se vaan viskataan siihen telineen päälle että minä sen sitten saan uudelleen ripustaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja flik:
näitten 16 vuoden aikana mitä ollaan yhessä oltu niin montaa kertaa en ole antanu miehen laittaa pyykkejä kuivamaan just ton takia kun ne on ihan rytyssä ja vaik mitä.kaikkee muuta tuo mies kyl osaa tosi hyvin tehdä,mut tuota kuivamaan laittoa ei.

Onko meillä sama mies? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
samalla tavalla oli sen tehnyt kun oli kerran pessyt koneellisen pyykkiä kun olin poissa...mikä parasta,ilmeisesti ei ollut käyttänyt edes pyykinpesuainetta ja ohjelmakin oli ollut joku aivan kummallinen...lisäksi jos kokeilee onko oma paitansa kuiva ja jos ei niin se vaan viskataan siihen telineen päälle että minä sen sitten saan uudelleen ripustaa.

Mä olin taas 2pvää pois kotona ja tää oli pessyt työvaatteensa mikä on ihan kiva ( että ylipäätään käyttää joskus pesukonetta ). No oli sitten hajottanut sen koneen samalla kun ei ollut tyhjentänyt taskuja eli siis kone täysin jumissa tai tukossa ruuveista jotka oli taskusta pesun aikana tulleet...
 
just juttelin mesessä miespuolisen kaverin kanssa ja hän parhaillaan ripusti pyykkiä...sano olevansa ihan hyvä siinä......... niin että kai jotku miehet senkin homman sitt osaa...
 
Rutussa ne on meilläkin mut ei haittaa. Miehellä oma tyyli ja mulla oma. Mun mielestä naiset muutenkin liikaa valittaa esim. miehen siivousjäljestä yms. ja sitten ihmetellään kun miehet ei tee mitään, no, onkos kummakaan kun ensin valitetaan ettei tehdä ja sitten kun tehdään niin valitetaan ettei oo niin kuin pitäis olla ja sitten taas ihmetellään kun mies ei teekään mitään. No, onko kummakaan kun mikään ei passaa :whistle: :D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä