Mä oon ihan argh! :kieh:
Pyysin miestä, että laittaa pyykit kuivumaan parvekkeelle kun kone pysähtyy ja kävin ite nukkumaan ( hän jäi siis kattoon tv:tä ). No, aamulla huomasin että oli toki laittanut ne pyykit kuivumaan mikä on tosi kiva, mutta voi miten rypyssä ne on. Siis suoraan sanottuna vaan heitelty miten sattuu tohon telineen päälle. Hihat on vaatteen sisällä jne...
Pyysin miestä, että laittaa pyykit kuivumaan parvekkeelle kun kone pysähtyy ja kävin ite nukkumaan ( hän jäi siis kattoon tv:tä ). No, aamulla huomasin että oli toki laittanut ne pyykit kuivumaan mikä on tosi kiva, mutta voi miten rypyssä ne on. Siis suoraan sanottuna vaan heitelty miten sattuu tohon telineen päälle. Hihat on vaatteen sisällä jne...