Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin kuumeen takia sairaslomalla olevan pitäisi levätä eikä todellakaan tehdä raskaita kotitöitä.
Mistä kohtaa kotityöt/ ruoan laitto on raskasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin kuumeen takia sairaslomalla olevan pitäisi levätä eikä todellakaan tehdä raskaita kotitöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin kuumeen takia sairaslomalla olevan pitäisi levätä eikä todellakaan tehdä raskaita kotitöitä.
Mistä kohtaa kotityöt/ ruoan laitto on raskasta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin kuumeen takia sairaslomalla olevan pitäisi levätä eikä todellakaan tehdä raskaita kotitöitä.
Mistä kohtaa kotityöt/ ruoan laitto on raskasta?![]()
voi vittu mikä pelle.. rupee ny tollasesta asiasta jankkaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:mies on ollu saikulla perjantaista asti ja tänään sanoinkin sille että kylläpä olis ihanaa jos olisit aina kotona....
mies on tehnyt kaikki koti työt lattiasta kattoon joka päivä ja vielä mahtavat ruoat odottavat juuri valmistuneena kun tullaan lasten kanssa kotiin. =)
mies tekee kyllä muutenkin aina erittäin paljon kotihommia mutta nyt on erityisen kivaa kun saa tulla töistä "valmiiseen" kotiin.
tuo on kyllä muutenkin niin ihana mies kuin olla ja voi...olen aarteen löytänyt :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Minulla on myös ihana mies. :heart:
Tällä hetkellä ei tosin juuri kotitöitä tee ollenkaan, kun hänen kaikki aika menee raksalla. Hän on pätevä sielä, ja minä olen pätevämpi kotitöissä, joten työnjako on hyvinkin selvä.Mutta normaalitilanteessa hän tekee kotitöitä ihan yhtä paljon ku minäki, toki jotku asiat on enempi mun vastuulla kun minä ne paremmin osaan.
Ja aina jaksaa muaki huomioida pienillä asioilla. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:mies on ollu saikulla perjantaista asti ja tänään sanoinkin sille että kylläpä olis ihanaa jos olisit aina kotona....
mies on tehnyt kaikki koti työt lattiasta kattoon joka päivä ja vielä mahtavat ruoat odottavat juuri valmistuneena kun tullaan lasten kanssa kotiin. =)
mies tekee kyllä muutenkin aina erittäin paljon kotihommia mutta nyt on erityisen kivaa kun saa tulla töistä "valmiiseen" kotiin.
tuo on kyllä muutenkin niin ihana mies kuin olla ja voi...olen aarteen löytänyt :heart: