mun mies on komea ja varakas lääkäri. meillä menee hyvin muuten mutta yksi asia puuttuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solmunkukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

solmunkukka

Vieras
meillä on hieno ja uusi auto sekä tilava talo. mies tienaa niin hyvin että minä olen kotona ja shoppailen välillä. olemme onnellisia, rakastuneita ja elämä on ihanaa mutta emme voi saada lasta.

niin, sitä helposti voi "kadehtia" toisen maallista mammonaa tai muuta.

Naapurissa asuu pariskunta, molemmat hyväpalkkaisia, hyvännäköisiä, iso uusi omakotitalo, uudet autot, kaunis piha jnejnejne. Aina jaksoin asiaa kadehtia, tai rahaa lähinnä. Sitten rouva kertoi että he on 10 vuotta yrittäneet saada lasta mutta aina menee kesken jos tärppää. Siinä kohtaa tunsin kyllä kateuteni typeräksi. Meille lastensaanti kun on ollut helppoa, ja on varmasti kipeämpää todeta että ei voi saada lapsia, kuin todeta että ei ole varaa siihen uuteen omakotitaloon....

[QUOTE="xxx";26483101]Miksi olet kotona jos ei ole lapsia?[/QUOTE]

No, jos mies vapaaehtoisesti elättää vaimonsa, niin kyllä varmaan sitä muutakin tekemistä keksisi kuin työnteon...

[QUOTE="vieras";26483215]No, jos mies vapaaehtoisesti elättää vaimonsa, niin kyllä varmaan sitä muutakin tekemistä keksisi kuin työnteon...[/QUOTE]

Joo, mutta ap ei nyt lainkaan hehkuttanut mielekkäitä harrastuksiaan, vapaaehtoistyötä, järjestötoimintaa tai opiskeluaan.
Ei kuulosta kauhean auvoiselta, jos mies käskee vaimonsa lepäämään.

uupumuksesta ja syömishäiriöstä. :(

Ja tämä siis kategoriassa "elämä on ihanaa" ja "olemme onnellisia"? Enpä tosiaan välittäisi kokea huonoa päivääsi..

Asiaan: lapsenteko on siitä kinkkistä puuhaa, että stressit ja muut elimistön epätasapainot voi sitä raskautumista häiritä. Jos hoitaisit itsesi ensiksi kuntoon ja sitten kävisitte sen lapsettomuusasian setvittelyyn?

[QUOTE="Baby";26483321]Minunkin mieheni on komea lääkäri, kolmen ihanan pojan isä ja lääkärin vaimo. Itse olen pian tohtori, mieheni ei.[/QUOTE]

mieheni on...lääkärin vaimo?

[QUOTE="Baby";26483321]Minunkin mieheni on komea lääkäri, kolmen ihanan pojan isä ja lääkärin vaimo. Itse olen pian tohtori, mieheni ei.[/QUOTE]

Siis miehesi on lääkärin vaimo? oho, tuo on jo mielenkiintoista

Kuinka miehesi voi olla lääkärin VAIMO?

mietin vaan, että voiko elämä olla ihanaa jos on syömishäiriö ja kärsii uupumuksesta? Onko sulle aineellinen hyvä arvokkaampaa kuin henkinen hyvinvointi?

Otan osaa suruun siitä, että ette ole saaneet lasta. Tiedän omasta kokemuksestani, että silloin kun lastan toivoi, eikä saanut (10 v lapsettomuus takana) niin tuntui, että se oli ainoa asia mitä haluaisi ja tekisi onnelliseksi. Ei tajunnut nauttia niistä lapsettomista päivistä kun sai nukkua pitkään puolison kanssa, matkustella, tehdä mitä huvitti, ilman aikatauluja.

Nyt mulla on lapsia ja toki he ovat mahtava ihana asia elämässäni...mutta yllättävästi vaan huomaa, että ei se elämä täydelliseksi muuttunut heidän syntymän jälkeen...Lapset vie pienenä kaiken ajan vanhemmiltaaan...ja sitä saa mm vaan haaveilla että sais joskus nukkua kunnolla... Pakko myöntää, että lapsettomana eläminen oli paaaaaljon rennompaa ja helpompaa, vaikka lapsettomuudesta kärsikin.

Yhteistyössä