mun mies on ihan naurettava, mitä hittoo tää nyt on??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
yrittääks se saada mut lähteen täältä ettei ite tarvis "tehdä likaista työtä" ja jättää.

ollaan oltu 5vuotta yhdessä ja meidän elämä on ollu tosi ihanaa, oikeesti.
sit rakennettiin omakotitalo ja mies teki siitä ns.oman projektinsa, sulki mut ulkopuolelle tosta vaan. koko ajan kyselin ja yritin osallistua, mutta se teki ratkaisut yksin eikä puhunu mulle mitään.

päästiin muuttamaan ja mies totes, et hän on tehny talon, nyt alkaa sun työs o.O
eli kotihommat maailmanloppuun asti on nyt mun heiniä kun mä en osallistunu talonrakennukseen!! perkele kun mun apu ei kelvannu!!!!

no, tilanne on sit menny siihen, että mies ei puhu mulle mitään asioistaan ja kun mä puhun sille, se vaan urahtelee. eilen se sai kauheet pultit mulle kun putsas kylppärin lattiakaivosta hiuksia, et kun MINÄ tukin tyyliin tahallaan ne kaivot hiuksillani. hauskaa tässä on se, että miehellä on pidemmät hiukset kun mulla...... sanoin, että voihan ne sunkin olla, niin sano, et hänen hiukset on sen verran hyvässä kunnossa ettei ne putoo päästä, toisin ku eräillä!

mä en nyt ymmärrä, en yhtään. mä vihaan tätä taloa, koska tän rakentamisesta kaikki alkoi. ja olen 110% varma, että mitään toista naista ei kuvioissa ole, että sen kortin voitte unohtaa.

oletteko keskustelleet tilanteestanne ollenkaan? oletko sanonut että hän syrji sinua "projektissaan" ja nyt on ihan edesvastuutonta sysätä kaikki hommat sun niskaas!?

ohoh.
varmaan oot kysynytkin asiasta monesti mieheltäs,nyt varaat seuraavaksi ajan perheneuvolasta.
eihän tuommoinen voi jatkua! kirjoita ylös asioita ni muistat nostaa kaiken esille. omituista käytöstä,jokin sitä ukkoa vaivaa. toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja jatkaan yhdessäeloa,mutta jos asiat ei muutu niin kai ymmärrät että sun pitää lähteä? onnellisempi olet sitten yksin kun miehenkanssa joka kohtelee sua noin halveksuen.

Ootko sinä kuitenkin ollut rahoittamassa taloa vai rakensiko mies talon itselleen omilla rahoillaan? Ts. onko yhteinen vai vain miehen talo ja oletteko naimisissa? Onko lapsia? Törkeää tuollainen käytös.

[QUOTE="hei";23091966]Ootko sinä kuitenkin ollut rahoittamassa taloa vai rakensiko mies talon itselleen omilla rahoillaan? Ts. onko yhteinen vai vain miehen talo ja oletteko naimisissa? Onko lapsia? Törkeää tuollainen käytös.[/QUOTE]

talolaina on vain miehen nimissä (pitkä juttu), mutta olen mä kuluihin osallistunut ja osallistun.
emme ole naimisissa, mulla on lapsi edellisestä liitosta.
mut en ymmärrä miten nää asiat tähän vaikuttaa kun en ole mikään "loinen" joka makais täällä miehen elätettävänä....

puhuttu ollaan, mutta aina tulee riita ja se päättyy siihen, että mies sanoo mulle esim.että ei sun kaa voi puhua... ööö.. mitenhän päin se nyt olikaan...

kai tässä ero tulee, nyt ajattelen että ONNEKSI laina otettiin vaan miehen nimiin, olen vapaa lähtemään. tuntuu niin pahalta että oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;23096253:
talolaina on vain miehen nimissä (pitkä juttu), mutta olen mä kuluihin osallistunut ja osallistun.
emme ole naimisissa, mulla on lapsi edellisestä liitosta.
mut en ymmärrä miten nää asiat tähän vaikuttaa kun en ole mikään "loinen" joka makais täällä miehen elätettävänä....

puhuttu ollaan, mutta aina tulee riita ja se päättyy siihen, että mies sanoo mulle esim.että ei sun kaa voi puhua... ööö.. mitenhän päin se nyt olikaan...

kai tässä ero tulee, nyt ajattelen että ONNEKSI laina otettiin vaan miehen nimiin, olen vapaa lähtemään. tuntuu niin pahalta että oksettaa.

Hei, mulla aika samanlainen tilanne ja mietin onko mun kohtalo nyt sitten samanlainen. Mies rakentaa taloa eli laina on pelkästään miehen nimissä. Minä yritän parhaani mukaan osallistua mutta kahden lapsen kanssa ja rakennus joka sijaitsee sen verran kaukana ettei sinne noin vaan mennä. Mies on muuttunut todella ärsyttäväksi sen jälkeen kun aloitti rakentamisen. Täytyy sanoa että mietin voinko edes muuttaa sinne... Huonompi homma on se että meillä on yhteinen lapsikin niin lähteminen ei ole niin helppoa.

Mä en ikinä puunais ilmaseks "loppuelämääni" taloa, mikä ei olisi edes mun. Kai jätkä yrittää sua nyt hiljalleen hiilestää ulos, että pääsee perustamaan uuden perheen omaan kotiinsa jonkun muun kanssa. Sun panostas ei haluttu, mies teki talostaan oman - ei se ole sun kotisi.

Yhteistyössä