mä oon nyt varmaan naurettava *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:ashamed:

mut kuulin juttua et lapseni isä olis menossa naimisiin kihlattunsa kanssa ens kesänä. ei siin mitää vaik ei mitenkää iloseks toi ajatus saanu,mutta..
mulle iski hirvee mustasukkasuus-ahdistus-tuska siitä,että se nainen saa saman sukunimen mikä mun lapsella on.. siis et se nainen,ex ja mun poika on pikku ydinperhe samalla sukunimellä ja kaikkee,tuli hirvee kateus siitä et minä,lapsen äiti en kuitenkaan voi olla samalla nimellä oman lapseni kanssa :ashamed:
tiedättekö mitä tarkotan...? :ashamed:
tuntuu vaan tosi pahalta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:22 Malviina kirjoitti:
Etkö voi muuttaa lapsia sun nimelle, jos ne sun kanssa pääasiassa asuukin?

lapsia on vain yksi ja vuoden päästä näillä näkymin muuttuu niin että poika on viikon isällään ja viikon mulla.. eikä mul kyl tavallaan oo tarvetta sen nimeä muuttaa,olkoon isänsä nimellä,mutta jotenkin vaan tuli kauhee ahdistus yhtäkkiä :ashamed:

Olitteko naimisissa, oletko ottanut tyttönimesi takaisin? Mä en ylipäänsä tajua että jos ei olla naimisissa miksi lapselle annetaan isän sukunimi? Onko se perinne niin tiukassa vai yrittävätkö äidit sillä tavoin sitoa lasta tiukemmin lapseensa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:26 vieras kirjoitti:
Olitteko naimisissa, oletko ottanut tyttönimesi takaisin? Mä en ylipäänsä tajua että jos ei olla naimisissa miksi lapselle annetaan isän sukunimi? Onko se perinne niin tiukassa vai yrittävätkö äidit sillä tavoin sitoa lasta tiukemmin lapseensa?

ei olla oltu naimisissa. musta se oli ihan luonnollista antaa lapselle isän sukunimi,siinä vaiheessa saatto itekin viel kuvitella et saa joskus saman sukunimen :whistle:

Yhteistyössä