Mun mies haluaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
laihuttaa, ja aikoo lopettaa kaiken herkun syönnin, siis KAIKEN. Ainoa mitä sanoi, niin saattaa kyläreissuilla jotain hyvää kahvipöydässä ottaa. Ja minusta hyvä että laihduttaa, kerta itse tahtoo. Mutta, miehen mielestä mun pitäs lopettaa myös kaiken herkun syönti, siis KAIKEN, koska hänkin lopettaa. Mun BMI on 21, ja oon kyllä ihan normaali, enkä kyllä ite ajatellu laihuttaa, ku oon näin just sopiva. Mitä ootte mieltä, pitääkö mun todella lopettaa herkut, koska mun mies käskee, koska hänkin lopettaa??

Ei sun tarvitse muuttaa tapojasi sen vuoksi, että toinen muuttaa. Sinulla ei edes ole ylipainoa. Mutta en ehkä söisi ihan toisen nenän edessä herkkuja, se olisi jo aika julmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mi:
Mut eihän suon tarvitse niitä syödä miehes lähellä, Ainakaan aina.. Eli Sama jos toinen yrittää tupakkalakkoa - ei mennä viereen tupakalle.

Juu, en tietenkään oliskaan niin pentu, että menisin miehen lähelle syömään, yritän syödä salaa, joka sekin on kyllä vaikeaa. Mutta, mä käsitin miehen puheesta, että mun pitää luvata että en myöskään koske herkkuihin. Jotenki sain sellasen käsityksen, että meidän pitäs niinku joku sopimus tehdä, tai sit hän ei laihuttas ollenkaan vaikka ite haluisiki...

Sinuna yrittäisin tukea miestä enkä mässyttelisi herkkuja. Ei se hyvää sunkaan terveydelle tee, vaikka olisitkin normaalipainoinen. ja ajattele miehesi parasta.
Vedä niitä herkkuja vaikka töissä ja työmatkoilla... :)

Ei sun oo pakko lopettaa. Tosta BMI:stä, Sä oot hoikka et normaali, vaan hoikka =) . Mulla on BMI sama kun sulla ja sanottu aina et oon hirveen hoikka. Tosin nyt raskaana niin järjettömästi tullu noita kiloja nyt... Nyyh.

Eli popsi huoletta vaan herkkuja, mut ymmärrän sen et jos toinen haluu laihduttaa niin syö niitä herkkuja sillonkun sun mies ei oo näkemässä. Eli sillon tuet sitä siinä laihdutus päätöksessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja sdfjjfds:
Sinuna yrittäisin tukea miestä enkä mässyttelisi herkkuja. Ei se hyvää sunkaan terveydelle tee, vaikka olisitkin normaalipainoinen. ja ajattele miehesi parasta.
Vedä niitä herkkuja vaikka töissä ja työmatkoilla... :)

Eipä ole töitä eikä työmatkojakaan, oon hoitovapaalla. Ja luuletko, että mässyttelen niitä päivästä toiseen :D En!

Mun tuttava on ollut täysin herkuitta kohta puoli vuotta ja hauska seurata vierestä, kun hänen miehensä näyttää oikeasti olevan sitä mieltä, että heidän elämänsä on nyt paljon tylsempää, kun ei ole kaveria herkuttelemaan :) Ja välillä ärsyttää, kun täytyy olla niin ehdoton, esim. kyläilemässäkin, mutta toisaalta hienoa kun pystyy. Vaikuttaahan se väistämättä esim monien lauantai-iltoihin, jos jättää napostelut ja siiderin pois.. Tuttava ei ole laihtunut kuin muutaman kilon, joten muutakin ruokavalio ja liikuntaakin täytyy tsekata, jos enemmän haluaa pudottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta kokemusta:
Mun tuttava on ollut täysin herkuitta kohta puoli vuotta ja hauska seurata vierestä, kun hänen miehensä näyttää oikeasti olevan sitä mieltä, että heidän elämänsä on nyt paljon tylsempää, kun ei ole kaveria herkuttelemaan :) Ja välillä ärsyttää, kun täytyy olla niin ehdoton, esim. kyläilemässäkin, mutta toisaalta hienoa kun pystyy. Vaikuttaahan se väistämättä esim monien lauantai-iltoihin, jos jättää napostelut ja siiderin pois.. Tuttava ei ole laihtunut kuin muutaman kilon, joten muutakin ruokavalio ja liikuntaakin täytyy tsekata, jos enemmän haluaa pudottaa.

Juu mies onki entinen nyrkkeilijä, palokuntaan kuuluu jne, mut nyt takana hänelle erittäin raskas vuosi, joten pääsi vähän lihomaan, ja haluaa nyt takas entisen kroppansa. Ja annanki mahdollisuuden, en tosiaankaan mene hänen lähelleen herkuttelemaan, haluan toki että hän onnistuu, mutta kun hän sanoo, että mun pitää lopettaa kokonaan, että vedetään joku veto, ja se kumpi häviää niin joutuu tekeen jotain, en oikeen tajunnu kunnolla, mutta juu...