Jos mies on kännissä täysi urpo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä?

Vieras
siis juo liikaa, siis todella on räkäkännissä kun juo, hänestä tulee itserakas paskiainen. Peilailee ja ihailee itseään, kehuu itseään, jankuttaa, vittuilee mulle, haastaa riitaa kapakoissa, huutelee ihmisille hävyttömyyksiä, toikkaroi ja loukkaa itseään, nolaa siis itsensä ihan totaalisesti. Tätä noin pari kertaa kuussa. Tiedostaa itse että liika viina vie häneltä järjen mutta ei halua lopettaa kokonaan alkoa vaikka asiasta on käyty pitkiä keskusteluja.

Mutta normaalisti selvinpäin on mitä ihanin ja rakastettavin ihminen. Auttavainen, huomaavainen jne.
Jaksaisitko kattella miestä? Mä oon vähän kahden vaiheilla. Viimeksi herralta irtosi etuhammas kun oli jurrissa ja esitteli painiotteita...
Olen pyytänyt ettei juo kotona yhtään mutta soittelee mulle kuitenkin pitkin iltaa kun on radalla ja saan kyllä kuulla kaiken ja osani lässytyksestä. Ja tulee seiniä pitkin kotiin, porsastelee keittöissä ja sammuu sohvalle. Ja aamulla on morkkis ja lepytellään mua.
Olenko ihan idiootti masokisti kun olen kattellut tuota menoa? Mitä mun pitäisi tehdä? Onko kellään muulla samanlaista?

Täällä on samalaista mutta vielä pahempaa. Mies puhuu siitä kuinka haluaisi että minä kuolen, kuinka on ajatellut minut tappaa yms.(ja ei siis vihaisesti vaan ennemminkin jotenkin nautinnollisesti) Vain kännissä. Selvinpäin täysin eri ihminen.
Tosin juokin sitten todella harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja on:
Täällä on samalaista mutta vielä pahempaa. Mies puhuu siitä kuinka haluaisi että minä kuolen, kuinka on ajatellut minut tappaa yms.(ja ei siis vihaisesti vaan ennemminkin jotenkin nautinnollisesti) Vain kännissä. Selvinpäin täysin eri ihminen.

No tuohan on hullu. Ota ero!

No en todellakaan katselisi ainakaan kun on lapsia talossa. Jos oltaisiin kahdestaan, saattaisi olla että menisikin pidempään läpi sormien, mutta mitkään uhkailut ym ei ikinä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä vastuuta itsestään ja teoistaan ottamaan, pikkukakarakäytöstä en todellakaan mieheltä jaksaisi katsoa.

Siis tuo uhkaus sun kannattaisi todellakin ottaa nauhalle tai hoitaa niin että joku on sitä todistamassa. Jos ero tulee niin siinä vaiheessa miehen on paha ruveta vaatimaan mitään esim lapsiin liittyen koska on alakynnessä. Oletteko keskustelleet tuosta asiasta miksi noin puhuu?

mun mies oli kanssa kännissä aivan vitunmoinen ääliö. viis vuotta sitten pistin valitsemaan viinan tai mut (välimuotoja ei ollut tarjolla) ja valitsi mut. nyt on sitten ollut absolutisti jo viis vuotta ja on onnellinen päätöksestään. meillä menee paremmin kun silloin muinoin ikinä.
minkään laisia uhkauksia en olisi sietänyt ikinä, mutta se ajeli päissään ja teki muutenkin kaikkee ihan idioottimaista, jota sitten sai jälkeenpäin katua. (esim. tarjos baarissa kaikille tutuilleen ja niitähän viinasieppoja siellä riitti, meni illassa useampi tonni ja sitten saatiin kitkutella seuraavaan palkkaan.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tuo uhkaus sun kannattaisi todellakin ottaa nauhalle tai hoitaa niin että joku on sitä todistamassa. Jos ero tulee niin siinä vaiheessa miehen on paha ruveta vaatimaan mitään esim lapsiin liittyen koska on alakynnessä. Oletteko keskustelleet tuosta asiasta miksi noin puhuu?

On yritetty keskustella. Mies ei osaa keskustella selvinpäin. On hiljainen ja ujo ihminen.
Mies on aina ollut lauhkea kuin lammas, mutta sitten kerran kännipäissään pimahti ja kävi päälle. Sen jälkeen joka kännikerta on käyttäytynyt minua kohtaan vainoharhaisesti ja toisinaan aggressiivisesti. Muutaman kerran jälkeen sanoin ettei hän enää tule kännipäissään lähellekkään minua.
Hän vain yhtäkkiä sen ihan rauhassa sanoi päissään että toivoisi että olisin kuollut, ja että periaatteessa haluaisi minut tappaa ja perässä itsensä minun viereeni.
Haluaa omistaa minut ikuisesti, ei kestä ajatusta elämästä ilman minua.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta ja olen menettänyt toiveeni että löytäisin miehen joka ei loppupeleissä haluaisi tappaa ja omistaa minua "ikuisesti".
Tätä edellinen yritti tappaa, kuristi tajuttomaksi, hakkasi päätä milloin mihinkin, uhkasi nakata parvekkeelta alas.
Kummatki miehet ei ennen minua kaveripiirin mukaan ole ikinä ollut millään tavalla aggressiivisia.
Liekkö sitten minussa se vika.

kyllä minä harkitsisin vakavasti itsekseni oloa, jos mies-suhteet olisi noin epänormaaleja. oma hyvinvointi ennenkaikkea! Ja lapsen tietysti. Tai sitten pistätä valitsemaan sun ja viinan väliltä. talutat vaikka kädestä pitäen aa-kerhoon, jos ei muuten mene ja olet vielä halukas yrittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On yritetty keskustella. Mies ei osaa keskustella selvinpäin. On hiljainen ja ujo ihminen.
Mies on aina ollut lauhkea kuin lammas, mutta sitten kerran kännipäissään pimahti ja kävi päälle. Sen jälkeen joka kännikerta on käyttäytynyt minua kohtaan vainoharhaisesti ja toisinaan aggressiivisesti. Muutaman kerran jälkeen sanoin ettei hän enää tule kännipäissään lähellekkään minua.
Hän vain yhtäkkiä sen ihan rauhassa sanoi päissään että toivoisi että olisin kuollut, ja että periaatteessa haluaisi minut tappaa ja perässä itsensä minun viereeni.
Haluaa omistaa minut ikuisesti, ei kestä ajatusta elämästä ilman minua.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta ja olen menettänyt toiveeni että löytäisin miehen joka ei loppupeleissä haluaisi tappaa ja omistaa minua "ikuisesti".
Tätä edellinen yritti tappaa, kuristi tajuttomaksi, hakkasi päätä milloin mihinkin, uhkasi nakata parvekkeelta alas.
Kummatki miehet ei ennen minua kaveripiirin mukaan ole ikinä ollut millään tavalla aggressiivisia.
Liekkö sitten minussa se vika.

Todellakaan sussa ei ole mitään vikaa, ihan naurettava ajatuskin. Ehkä jostain syystä vedät samantyylistä miestyyppiä puoleesi? Olisko tuo nykyinen hieman narsistinen? Kontrolloiko sun menemisiä ja tekemisiä kovinkin ihan arjessa siis? Ootko käynyt jossain juttelemassa tuosta ex miehen väkivaltaisuudesta? Muuten, jos olet pääkaupunkiseudulta, täällä toimii miehille suunnattu Jussi-työ, agressiisivisille miehille. Sinne voi mennä juttelemaan asiantuntijalle ihan ilmaiseksi. Mun mies kävi siellä vuoden verran ja siitä oli oikeasti apuja.

Sinussa on siinä mielessä vikaa, että hakeudut onnettomien tyyppien seuraan. Joillakin on sellainen vaisto, että löytävät ne, joilla menee huonosti, vaikka se ei päällepäin siltä näyttäisi. Se olisi terapian paikka teille molemmille -miehellesi siitä syystä, että siinä voi oikeasti käydä joku kerta huonosti, jos patoaa tunteensa niin pahasta, että tulee tappoaikeita sitten kun ne tunteet purkautuvat ja sinulle siitä syystä, että miksi et usko ansaitsevasi kunnon miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Mulla oli sekopää mies 80-luvulla. Läksin käpyttelemään, enkä ole katunut. Hän oli ihan sairaan mustasukkainen mun työjutuistani...siis kuvauksista ja näin.

Hyvä että lähdit. Välillä se voi olla tosi vaikeaa lähteä kun mies on kontrolloinut kaikkea ja on ns niskan päällä ja hänellä on henkinen yliote. Sen takia moni nainen kituukin kauan.

Yhteistyössä