mun mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nasu

Jäsen
14.06.2004
329
0
16
MOI!

Ajattelen tosi pitkästi samoin kun edellinen kirjoittajakin,ollankohan me niitä kohtalotovereita.Mutta lisäisin vielä että mun mielestä ystävyys ei vaadi mitään tietyn kaavan noudattamista,että nyt sun täytyy,on pakko kun on ystävystynyt,eikä velvollisuuden pakosta tarvitse toimia.Itselläni on aika usein kammo siitä,että kun ystävystyy,niin sit ollaan suurinpiirtein naimisissa ja tulee ahdistava olo,kun eihän se niin pidä olla eikä olekkaan,vaan kyllä jokainen itse ohjaa omia tekojaan ja tekee niin mikä tuntuu hyvältä ja mun mielestä ystävän kuuluu kunnioittaa sitä.Kumminkin ystävyyshän on vastavuoroista ja kun se toimii,niin silloihan kaikki tunteet on sallittuja.Ja parempi mun mielestä on ilmoittaa jos heti huomaa uuden ihmisen tavattuaan,ettei todellakaan mee asiat yhteen yhtään,niin ettei tästä nyt tule mitään.Kun että vaihtoehtoisesti kaveruutta pitäisi yllä myötätunnosta tms syystä,että on joku,koska siinähän ei taas ole rehellinen itselle eikä toiselle.Mut se on ihan varma juttu että ellet edes yritä jonkun "kanavan" kautta saada ystävää,ystäviä ei ne tule kotiovellekkaan jonottamaan.

Yhteistyössä