mun mielipide, mikäs sun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
mä en voi ymmärtää miksi on olemassa lesboja ja homoja. kuinka maailma on mennyt näin vinksalleen??! nykyään pidätään normaalina sitä mikä ennen ei olisi tullut mieleenkään. kohta oudoksutaan sitä että heterot ovat outoja että jokaisen pitäisi olla lesbo tai homo, aivan ihanaa olla lesbo!!! ei mene mun ajatusmaailmaan.. tosin tähän voi vaikuttaa sekin että olen kristukseen uskova. että kaikki ei mene jakeluun..
en silti toivo tästä mitään kiivasta tappelu keskustelua.. mutta olkaa hyvä esittäkää tekin omat mieleipiteenne

En jaksa enempää kinata. Takerrun vaan tuohon jo ihan ensimmäiseen typerään kommenttiisi. Eli maailma ei ole mennyt vinksalleen, se on sitä ollut aina jos siis maailma menee vinksalleen homoista.

jaa,eiköhän noita homoja ja lesboja oo aina ollut olemassa?vai meinaatko,että jollain vuosiluvulla ovat yht'äkkiä ilmestyneet?mulla ei ole mitään heitä vastaan.En yleensäkkään tuomitse ihmisiä sen perusteella,mitä he "edustavat" tai mihin he uskovat..

no minulla aivan samanlaiset mietteet kuin sulla=) ei jaksa ymmärtää miks maailma mukamas muuttuu ja pitää olla suvaitsevainen kaikelle jne. ihan kieroon kasvaa koko maapallo tällä menoo!" kohta pitää varmaa hyväksyä eläimiin sekaantujat ja muut sairaat touhut....

Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Ai mikä ennen ei olisi tullut mieleenkään? Muistan kun olin Samurai-näyttelyssä, niin siellä kerrottiin että niillä oli homosuhteet ihan normaaleja, kun perheitä nähtiin niin harvoin..

:)

sulatan homot ja lesbot, mutta toisaalta olen myös rasisti tämän asian suhteen. mitä enemmän halutaan vapauksia ja leikitään normaaleja ihmisiä, sitä enemmän hankaan vastaan.
samalla lailla sultan myös ulkomaalaiset, kunhan vain käyttäytyvät maassa maan tavalla, ja tilanteessa kunnoiotetaan muita maalaisia.
sama pätee minuunkin jos ulkomailla käyn.
saman sukupuolen pariskunnilla on oikeus mennä avioon, ja oiekus olla pari.
mutta mitä lapsen hankintaan, niin siihen kaatuu minun ymmärrykseni.
tämä maailma ei sulaudu siihen että heidän tulevia lapsia ei kiusattaisi ulkomaailmasssa.
tämä maailma ei sulaudu siihen että lapsella voisi moraalin mukaan olla vain yksi puoli "äideistä ja isesitä."
minä olen yksi heistä joka en tule sitä koskaan ymmärtämään, vaikka ystävä piirissä on pareja. he haluavata minun ymmärtävän, mutta taidan olla vaikea tässä suhteessa.

nii tolla lailla ihmiset selittelee näitä vääryyksiä että aina niitä on ollut,mutta niistä ei oo puhuttu. nii just! seli seli,hyväksykää vain kaikki...ainahan niitä on ollut. mulle aivan sama jos joku seukkaa samaa sukupuolta olevan kans,mutta jos seksiä harrastaa keskenää nii se o yök

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa sitä asemaansa, väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

kanssasi samoilla linjoilla, ehdottomasti!

Minä voin ihan helposti ymmärtää, että on olemassa homoseksuaaleja. On aina ollut, joten maailma ei ole mitenkään erityisesti mennyt vinksalleen. Nykyään vain moniin asioihin suhtaudutaan avarakatseisemmin, joten esim. seksuaaliset vähemmistöt ovat esillä enemmän. En usko, että ikinä tullaan oudoksumaan heteroutta, joten ole huoleti:-) Itse en ole uskonnollinen, mutta toivon (ja uskon), ettei usko sinällään ole tae suvaitsemattomuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kuules nyt, kun jo muinaisessa Egyptissä nussittiin eunukkeja (ja ei eunukkeja) persiiseen ja mitähän luulet tapahtuneen haaremeissa, kun useille naisille oli tarjolla vain yksi mies...

:whistle:

:D :D :D Tässähän se tuli selkokielellä kirjoitettuna :laugh:

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Mut sillohan sama teoria pätee kaikkiin muihinkin jotka ei kykene lisääntymään ns perinteisin menetelmin.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Mut sillohan sama teoria pätee kaikkiin muihinkin jotka ei kykene lisääntymään ns perinteisin menetelmin.

Aivan, onko se sulle óngelma? Mulle ei.

Minä en ymmärrä miten ihmiset jaksaa vaivata päätään TOISTEN seksielämällä tai rakkaus suhteilla.
Ihmettelen myös kristittyjä jotka vetoavat kristittynä oloon ja solvaavat kanssaihmisiään. Lulin että siinä Suuressa opuksessa kehotetaan lähimmäisen rakkauteen.

Jos sen nuin ajattelee,niin eiks siinäkin oo kummallisuuksia et mies ja nainen :whistle: Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eletään jokainen omaa elämäämme niinkuin parhaaksi katsotaan.

Yhteistyössä