mun mielipide, mikäs sun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En lukenut kuin aloituksen, mutta jo raamattukihan sanoo, että on olemassa samaan sukupuoleen mieltyneitä (ei hyväksy sitä).

Se on nykyaikaa, kaikki muuttuu ja etenee, maailma muuttuu, ihmiset muuttuu. Paljon "irstaampaakin" kuin homous/lesbous on olemassa. Itse tunnen sekä homoja ja lesboja, tuntemani ovat ihan fiksuja tyyppejä. Itse henk. koht. en hyväksyisi kohdalleni, koska pidän raamatun vastaisena. Jos joku on homo tai lesbo, se ei ole minua asia tai ongelma.

Ja homoja/lesboja on taatusti aina ollut yhtä paljon, mutta asia on ollut niin tabu, että harva on uskaltanut sitä tuoda julki.

Pidän rohkeana (en silti erityisesti ihannoi) ihmistä, joka uskaltaa tulla "kaapista ulos".

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
mä en voi ymmärtää miksi on olemassa lesboja ja homoja. kuinka maailma on mennyt näin vinksalleen??! nykyään pidätään normaalina sitä mikä ennen ei olisi tullut mieleenkään. kohta oudoksutaan sitä että heterot ovat outoja että jokaisen pitäisi olla lesbo tai homo, aivan ihanaa olla lesbo!!! ei mene mun ajatusmaailmaan.. tosin tähän voi vaikuttaa sekin että olen kristukseen uskova. että kaikki ei mene jakeluun..
en silti toivo tästä mitään kiivasta tappelu keskustelua.. mutta olkaa hyvä esittäkää tekin omat mieleipiteenne

mä olen uskossa,mutta en silti hyljeksi homoja tai lesboja. Jumalahan meidät on kaikki luonut,ja jo sillon oli hän tietoinen mitä tuleva tuo. homoja on ollut aina. sitä en tiedä mistä se mudostuu että vain oma sukupuoli viehättää,onko se sairaus vai mikä. ei kaikkea tarviikkaan hyväksyä,mutta uskovaisena ihmisenä myöskin olet tietoinen että älä tuomitse,jottei sinua tuomita..

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun mielestä jokainen saa valita elämänkumppanikseen vaikka lyhtypylvään ja harrastaa sen kans seksiä, mua ei kiinnosta. Mutta lapsia en homo- ja lesbosuhteeseen sois... Se ei vaan ole MUN mielestä luonnollista, mutta tässäkin asiassa jokaisella lienee oikeus omaan mielipiteeseensä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Homot ovat siis ikäänkuin sukuhaarojen stop-merkkejä. Erittäin tärkeitä, mutta heidän "tehtäväänsä" sukuhaaran lopettajina ei arvosteta.

Homot ovat sukupuussa pikkuoksa joka ei haaraannu.

Tai KUULUISI OLLA.

Tämä ajatus on minustakin hyvä. Taitaa olla vasta toinen kerta kun olen kanssasi samaa mieltä jostain.

Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Oletan, että sulla ei ole biologisia lapsia.

Onhan se nimittäin helppoa aina olla muille sanelemassa kenellä on oikeus lisääntyä ja kenellä ei. Minulla tietenkin on oikeus biologisiin lapsiin, mutta naapurin Jormalla ei siitä ja siitä syystä ja Virtasen Pirjolla ei tietenkään, koska on hänen kuuluukin jäädä lapsettomiksi.

Ihan välttämättä sun ei olekaan loppujen lopuksi helppoa pysyä tuossa kannassasi, jos oma lapsesi ei saisikaan kipeästi kaipaamaansa lasta, vaan tarvitsisi lääketieteen apua. Sanoisit vain, että sinulla aikanaan oli oikeus hankkia hänet, mutta hänelle et samanlaista onnea halua suoda.

Kaikkihan eivät pysty lääketieteen avullakaan saamaan lasta. Ehkä heidän kuitenkin on tarkoituskin saada lapsi, joita pystytään auttamaan.

Mun mielestä jokainen saa valita elämänkumppanikseen vaikka lyhtypylvään ja harrastaa sen kans seksiä, mua ei kiinnosta.

Eli sun mielestäsi on suotavaa jos 10vuotias tyttö "rakastuu" 40vuotiaaseen mieheen ja tämä mies sitten harrastaa tämän 10vuotiaan kanssa seksiä?

Tai että sun isäs vaikka n*ssis koiraa, niin sulla ei kiinnosta?"Hei Gekkolisko tässä on mun uus elämänkumppani, naapurin rekku, tule moikkaamaan uutta äitipuolta"..juu.

No tapansa ajatella kullakin..

Alkuperäinen kirjoittaja vkl:
Mun mielestä jokainen saa valita elämänkumppanikseen vaikka lyhtypylvään ja harrastaa sen kans seksiä, mua ei kiinnosta.

Eli sun mielestäsi on suotavaa jos 10vuotias tyttö "rakastuu" 40vuotiaaseen mieheen ja tämä mies sitten harrastaa tämän 10vuotiaan kanssa seksiä?

Tai että sun isäs vaikka n*ssis koiraa, niin sulla ei kiinnosta?"Hei Gekkolisko tässä on mun uus elämänkumppani, naapurin rekku, tule moikkaamaan uutta äitipuolta"..juu.

No tapansa ajatella kullakin..

No mun tuttavapiirissä on aika normaaleja ihmisiä, tuskin niistä kukaan koiran kans rupee paneskeleen.... Ja ihan kuule rehellisesti sanon, et mua EI vieraiden ihmisten tekemiset kiinnosta, ei yhtään, joten sikäli ei kai ole mun asiani toi 10v ja 40v ihmisten välinen suhde, eiköhän siinä ole JONKUN MUUN (esim tämän 10v tytön vanhempien vaikkapa) syytä siihen puuttua kuin mun! Herranjestas sentään. En oo mikään kyttä joka jokaisen suhteen kyttää, mutta SILTI, en hyväksy lapsia homo-/lesbosuhteeseen....

Etköhän nyt hiukan kärjistellyt tuota mielipidettäni, ja tässähän kai jokaisella oli oikeus omaansa, niin sulla kuin mullakin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minulla aivan samanlaiset mietteet kuin sulla=) ei jaksa ymmärtää miks maailma mukamas muuttuu ja pitää olla suvaitsevainen kaikelle jne. ihan kieroon kasvaa koko maapallo tällä menoo!" kohta pitää varmaa hyväksyä eläimiin sekaantujat ja muut sairaat touhut....

Minä oon ajatellu ihan samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Oletan, että sulla ei ole biologisia lapsia.

Onhan se nimittäin helppoa aina olla muille sanelemassa kenellä on oikeus lisääntyä ja kenellä ei. Minulla tietenkin on oikeus biologisiin lapsiin, mutta naapurin Jormalla ei siitä ja siitä syystä ja Virtasen Pirjolla ei tietenkään, koska on hänen kuuluukin jäädä lapsettomiksi.

Ihan välttämättä sun ei olekaan loppujen lopuksi helppoa pysyä tuossa kannassasi, jos oma lapsesi ei saisikaan kipeästi kaipaamaansa lasta, vaan tarvitsisi lääketieteen apua. Sanoisit vain, että sinulla aikanaan oli oikeus hankkia hänet, mutta hänelle et samanlaista onnea halua suoda.

Kaikkihan eivät pysty lääketieteen avullakaan saamaan lasta. Ehkä heidän kuitenkin on tarkoituskin saada lapsi, joita pystytään auttamaan.

Kyllä minä olen tätä mieltä itsestäni tai läheisistäni riippumatta. Kaikki eivät ajattele asioita aina oman navan kannalta.
Itse en koskaan olisi lapsettomuushoitoihin mennyt, jos en tota ainokaistani oisi saanut 31-vuotiaana, olin ihan sopeutunut kaikinpuolin lapsettomuuteeni.

Sitäpaitsi adoptio on keksitty, siinä simppeli apu lapsettomuusongelmiin. Ja voihan lapsista huolehtia muutenkin, vaikkei adoptoisi.
Muutenkaan elämän laatu ei ole milläänlailla lapsiin sidottu, joten koko katsantokantasi on typerä.

Homoilla on tärkeä tehtävä juuri populaation siistijinä. Tai kuuluisi olla. Kuin myös lapsettomilla.
Kaikki eivät missään nimessä voi lisääntyä, jos niin olis aina ollut, koko ihmiskuntaa ei enäää edes olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Homot ovat siis ikäänkuin sukuhaarojen stop-merkkejä. Erittäin tärkeitä, mutta heidän "tehtäväänsä" sukuhaaran lopettajina ei arvosteta.

Homot ovat sukupuussa pikkuoksa joka ei haaraannu.

Tai KUULUISI OLLA.

Tämä ajatus on minustakin hyvä. Taitaa olla vasta toinen kerta kun olen kanssasi samaa mieltä jostain.

Kiva kuulla että joku ymmärtää mitä ajan takaa. :)

Homous ei suinkaan ole luonnonoikku tai sairaus, päinvastoin, järjestelmän yksi tarpeellinen osanen.

Yhteistyössä