mun mielipide, mikäs sun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä jokainen saa valita elämänkumppanikseen vaikka lyhtypylvään ja harrastaa sen kans seksiä, mua ei kiinnosta. Mutta lapsia en homo- ja lesbosuhteeseen sois... Se ei vaan ole MUN mielestä luonnollista, mutta tässäkin asiassa jokaisella lienee oikeus omaan mielipiteeseensä!

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun mielestä jokainen saa valita elämänkumppanikseen vaikka lyhtypylvään ja harrastaa sen kans seksiä, mua ei kiinnosta. Mutta lapsia en homo- ja lesbosuhteeseen sois... Se ei vaan ole MUN mielestä luonnollista, mutta tässäkin asiassa jokaisella lienee oikeus omaan mielipiteeseensä!

Eikös se ole ihan luonnollista että miehet ja naiset kasvattavat lapsia :whistle:

eli sulle on ihan sama että onko se seksikumppani ihminen, eläin vai kasvikunnan tuotteita?
ja en mä haluaisi nähdä kuinka julkisesti joku lyhtypylvästä pussailee kaupungilla...

Yksin nainen tai mies (yh) voisi siis kuitenkin lapsia kasvattaa, mutta kaksi miestä tai kaksi naista ei...mikäs siinä on huonompaa?

Siis jos homous ja lesbous on jo sikiökaudella muotoutunut, niin se ei ole LUONNOLLISTA?

ÖÖ, mikä sitten on luonnollista?

Antiikin Kreikassa miesten väliset eroottiset suhteet olivat arvostettuja ja ihailtuja. Platonkin (se sovinisti) oli sitä mieltä että oikeastaan vain miesten välinen ystävyys voi olla todellista. Sanoi myös suunnilleen niin, että nuorten miesten kauniiden vartaloiden ihailu on ensimmäinen askel viisauden tiellä (tiedän, ei näillä sanoin, mutta kuitenkin). Naiset eivät ystävyyteen oikeastaan kyenneet..
No kuitenkin. Että eiköhän se vaihtele ajan tapojen mukaan, mitä suvaitaan. Miksi aina ajatellaan että kulttuurin kehitys olisi jotenkin lineaarista, ilman mitään aaltoliikettä (kuten tähän asti aina)?

Jos homot olis aikojen alusta asti kunnioittaneet homouttaan, ja eläneet oikeaa elämäänsä.. uskon oikeesti, että maailman väkiluku olis paremmissa kantimissa tänä päivänä. Reippaasti paremmissa!!!

Ikävä kyllä uskonnot ja muu suvaitsemattomuus on pakottanut homotkin perustamaan perheitä vastakkaisen sukupuolen kanssa eli lisääntymään,, ja tässä jamassa nyt ollaan.

Luontoäitiä pitäisi kunnioittaa ja elää rehellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja älä sano jos et tarkoita:

eli sulle on ihan sama että onko se seksikumppani ihminen, eläin vai kasvikunnan tuotteita?
ja en mä haluaisi nähdä kuinka julkisesti joku lyhtypylvästä pussailee kaupungilla...

No ei se ainakaan mulle kuulu kenen kans kukakin on, eikä muuten oikeestaan sen enempää sullekaan... Luulin kylläkin, et jokainen nyt tajuais mitä tolla lyhtypylväällä tarkotin, vähän niinkun semmonen "ei vois vähempää kiinnostaa" ilmaus.... :kieh: Ja kysyttiinkös tässä jokaisen omaa henkilökohtaista mielipidettä?? hmm....

Alkuperäinen kirjoittaja ku7nnes toisin näytetään tällaisille pessimisteille:
sulatan homot ja lesbot, mutta toisaalta olen myös rasisti tämän asian suhteen. mitä enemmän halutaan vapauksia ja leikitään normaaleja ihmisiä, sitä enemmän hankaan vastaan.
samalla lailla sultan myös ulkomaalaiset, kunhan vain käyttäytyvät maassa maan tavalla, ja tilanteessa kunnoiotetaan muita maalaisia.
sama pätee minuunkin jos ulkomailla käyn.
saman sukupuolen pariskunnilla on oikeus mennä avioon, ja oiekus olla pari.
mutta mitä lapsen hankintaan, niin siihen kaatuu minun ymmärrykseni.
tämä maailma ei sulaudu siihen että heidän tulevia lapsia ei kiusattaisi ulkomaailmasssa.
tämä maailma ei sulaudu siihen että lapsella voisi moraalin mukaan olla vain yksi puoli "äideistä ja isesitä."
minä olen yksi heistä joka en tule sitä koskaan ymmärtämään, vaikka ystävä piirissä on pareja. he haluavata minun ymmärtävän, mutta taidan olla vaikea tässä suhteessa.

Entäs yksinhuoltajat? Tai perheet jossa toinen vanhempi on kuollut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis jos homous ja lesbous on jo sikiökaudella muotoutunut, niin se ei ole LUONNOLLISTA?

No empäs tiedä niin, mun mielestä tommoset asiat ei kyllä sikiökaudella muotoudu, joskaan en ole asiaan sen kummemmin perehtynyt....

Homot ovat siis ikäänkuin sukuhaarojen stop-merkkejä. Erittäin tärkeitä, mutta heidän "tehtäväänsä" sukuhaaran lopettajina ei arvosteta.

Homot ovat sukupuussa pikkuoksa joka ei haaraannu.

Tai KUULUISI OLLA.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Mut sillohan sama teoria pätee kaikkiin muihinkin jotka ei kykene lisääntymään ns perinteisin menetelmin.

Aivan, onko se sulle óngelma? Mulle ei.

Ei mulle muiden mielipiteet ole ongelmia :snotty:
No sulla on ainakin looginen tuo mielipide, verrattuna niihin jotka sois keinohedelmöityksen heteroille mutta ei lesboille koska jälkimmäiset eivät luomusti pysty lisääntymään :xmas:

Homot ovat siis ikäänkuin sukuhaarojen stop-merkkejä. Erittäin tärkeitä, mutta heidän "tehtäväänsä" sukuhaaran lopettajina ei arvosteta.

Tai KUULUISI OLLA.

Keksitkö tämän itse..? On meinaan hyvin fiksusti sanottu. Peesaan.

Mun mielestä homous/lesbous on luonnon tapa rajoittaa väkiluvun liiallista kasvua.
Ikävä kyllä homot ja lesbot eivät ole samaa mieltä, vaan lisääntyvät keinolla millä hyvänsä. Ennenmuinoinkin he yleensä perustivat perheen, eläen kaapissa.

Homoutta on ollut niin kauan kuin on ollut elämää, ja homojen pitäis kunnioittaa tärkeää asemaansa väkiluvun kurissa pitäjinä, eikä rikkoa seksuaalisuuttaan vastaan lisääntymällä.

Mut sillohan sama teoria pätee kaikkiin muihinkin jotka ei kykene lisääntymään ns perinteisin menetelmin.

Aivan, onko se sulle óngelma? Mulle ei.

Ei mulle muiden mielipiteet ole ongelmia :snotty:
No sulla on ainakin looginen tuo mielipide, verrattuna niihin jotka sois keinohedelmöityksen heteroille mutta ei lesboille koska jälkimmäiset eivät luomusti pysty lisääntymään :xmas:

Mun mielestä homot ovat erittäin tärkeitä populaatiomme kurissa pitäjinä.
Ja tottakai homotkin voivat esim adoptoida, jos lapsista pitävät.

Keinohedelmöityksiä en soisi sen paremmin tosiaankaan heteroille kuin lesboillekaan.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

Tai KUULUISI OLLA.

Keksitkö tämän itse..? On meinaan hyvin fiksusti sanottu. Peesaan.

Ihan omasta päästäni tätä rustailen. Näin olen asian ajatellut.
Homous ei suinkaan ole turha asia, sillekin on tarkoitus.

eipä tuo usko mikään este suvaitsevuudelle ole... Tiesitkö että monet papit siunaavat homopareja esim. kotona pidettävissä juhlissa. Julkisesti tätä ei tehdä, siitä joutuu piispan puhutteluun, mutta asiaa katsotaa läpi sormien esim kotijuhlien yhteydessä. Tätä tapahtuu monissa seurakunnissa tälläkin hetkellä. Ystäväni toivoo että homopareja voisi vihkiä myös kirkossa eikä vain maistraatissa. Ruotsissa tähän suuntaan ollaan jo menossa.

Onhan homoseksuaalisuus vähän epäluonnollista, mutta ei mua hetkauta toisten homous. Mun mielestä ois hienoa jos homoseksuaalit voisivat adoptoida, koska maailma on pullollaan lapsia vailla syliä, vailla äitiä, isää.

Mä oon sitä mieltä että kenenkään ei pitäisi väen väkisin lisääntyä. En ymmärrä miksi lapsen täytyy olla geeniperimältään oma, miksi ei adoptoida?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
mä en voi ymmärtää miksi on olemassa lesboja ja homoja. kuinka maailma on mennyt näin vinksalleen??! nykyään pidätään normaalina sitä mikä ennen ei olisi tullut mieleenkään. kohta oudoksutaan sitä että heterot ovat outoja että jokaisen pitäisi olla lesbo tai homo, aivan ihanaa olla lesbo!!! ei mene mun ajatusmaailmaan.. tosin tähän voi vaikuttaa sekin että olen kristukseen uskova. että kaikki ei mene jakeluun..
en silti toivo tästä mitään kiivasta tappelu keskustelua.. mutta olkaa hyvä esittäkää tekin omat mieleipiteenne

jos jos ois jos ja lehmät lentäs ja maailma olis vinksallaan koska siellä on homoja ja lesboja niin mietippäs uudestaan. vinksallaan se on ollut yli 2000 vuotta. raamatussakin kerrotaan miten porukka on homoillu siellä jo silloin niin että... vaikka raamattu sinäänsä on fiktioo täynnä johonkin ne tarinatkin siellä perustuu eli ei oo pelkkää p*skaa.

toisekseen: jos homot ja lesbot ois isoin maailman paha johon on puututtava, niinm aailma on ehkä sittenkin hyvä paikka elää. täällä on valitettaavsti myös terroristejä ja muita hulluja joista kukaan ei tee minkäänlaista aloitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No empäs tiedä niin, mun mielestä tommoset asiat ei kyllä sikiökaudella muotoudu, joskaan en ole asiaan sen kummemmin perehtynyt....

Kannattais perehtyä!!!
Esim.
http://www.medicalnewstoday.com/articles/45962.php

Yhteistyössä