Mun mieheni inhoaa mun läskejä.

• Viestiketjun aloittaja mitä tekisit?
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla paljon fyysisiä sairauksia joten paino ei mua sureta, muita isompia ongelmiakin on.
jos se läski on mikä ärsyttää niin mies vaihtoon.

Jos teerveys on se mikä huolettaa lihavuuden takia /osasyynä, eikä mies osaa muuten sitä sanoa niin mies parantakoon ulosantiaan :kieh:

Jos sulla on sairauksia niin voithan kysyä lääkäriltä olisko esim lääkeapua tuohon koska usein pienikin painon alentaminen helpottaa muissa terveysasioissa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, mä laihduttasin jos olisin sinä. siitä en tiedä, pitäisinkö miestä.
Laihduttaisit jos miehesi ei olisi tyytyväinen läskeihisi?
Itseni takia. Mutta en ole varma pitäisinkö silti sellaista miestä, joka tosi rumasti sanoisi painosta.

Timppa
Itseni takia. Mutta en ole varma pitäisinkö silti sellaista miestä, joka tosi rumasti sanoisi painosta.
Et sä uskovaisena voisi erota

vai?
Mä laihdutan kyllä silloin kun minä en ole tyytyväinen itseeni, en miestä miellyttääkseni.

Perkele mänis jätkä ihteesä,miun ukko on oikee narsisti-sovinisti mut se on kovettanu kummasti!Jos oot tyytyväinen ihteen niin mitä ihmettä se mies itkee,hommais itellekkin lihasta luun piälle :kieh:

huom
Niin täytyy pyytää laihdutuslääkkeitä.
jos ne sun muut sairaudet ei estä sitä. Ei niitäkään kaikki saa eli ei saa olla esim verenpainetta Reductilissa, ei ole automaattisia korjauskeinoja.

argh
Sano sille miehellesi, että, jos ei kelpaa niin voit lihottaa itsesi takaisin siihen kuntoon jossa olit naimisiin mennessänne, kun se kerran kelpasi, mutta nyt 20kg hoikempana et...

Kyllä mä laihduttaisin jos olisin itsekin tyytymätön itseeni. Mutta pitäisin miehelle myös pienen saarnan siitä miten itseään ilmaistaankaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Kyllä mä laihduttaisin jos olisin itsekin tyytymätön itseeni. Mutta pitäisin miehelle myös pienen saarnan siitä miten itseään ilmaistaankaan.
sama täällä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppii:
Kyllä mun sydämeni särkyi, kun pahasti sanoi.
Totta kai särkyy! Oli totta tai ei, pahasti sanominen sattuu.
Jumankauta ihminen suapi olla justiinsa sen näkönen ja painonen ku haluaa,hittojako se muille kuuluu?!Jos on hyvä olla muuten ni varmaan suututtaa kaikki laihutusvinkit sun muut sit.Ite oon laihuttanu elämän aikana enemmän ku on nyt elopainoa(60kg)mut tiijän miten pahalta tuntuu toisten nälvintä ja haukku!Ole ylpeä itestäs :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä