Mun mieheni inhoaa mun läskejä.

• Viestiketjun aloittaja mitä tekisit?
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
s
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, mä laihduttasin jos olisin sinä. siitä en tiedä, pitäisinkö miestä.
Laihduttaisit jos miehesi ei olisi tyytyväinen läskeihisi?
Kyllä mä laihduttaisin jos olisin itsekin tyytymätön itseeni. Mutta pitäisin miehelle myös pienen saarnan siitä miten itseään ilmaistaankaan.
Nii, tuosta ei kai ollut kyse vaan siitä että mies haluaa naisensa laihtuvan. Nainen oli jo laihduttanut hirveästi mutta ei kelpaa ilmeisesti. Tuossa tilanteessa sanoisin miehelle adjö vähäksi aikaa ja lähettäisin kasvamaan aikuiseksi. Ap:hän on tehnyt hirveän suuren työn jo! Ja ihailun sijaan tulee paskaa naamalle. En todellaakaan miehen takia lähtisi laihduttelemaan enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, mä laihduttasin jos olisin sinä. siitä en tiedä, pitäisinkö miestä.
Laihduttaisit jos miehesi ei olisi tyytyväinen läskeihisi?
Kyllä mä laihduttaisin jos olisin itsekin tyytymätön itseeni. Mutta pitäisin miehelle myös pienen saarnan siitä miten itseään ilmaistaankaan.
Nii, tuosta ei kai ollut kyse vaan siitä että mies haluaa naisensa laihtuvan. Nainen oli jo laihduttanut hirveästi mutta ei kelpaa ilmeisesti. Tuossa tilanteessa sanoisin miehelle adjö vähäksi aikaa ja lähettäisin kasvamaan aikuiseksi. Ap:hän on tehnyt hirveän suuren työn jo! Ja ihailun sijaan tulee paskaa naamalle. En todellaakaan miehen takia lähtisi laihduttelemaan enää.
Kai mies sentään saa haluta, vaikka paskasti asian ilmaisikin? Jospa mies ei osaa kehua, tai on kärsimätön? Tai hänellä vaan on huono päivä? Sattuu sitä miehillekin erehdyksiä, ihan kuin naisillekin.

vieras
Parisuhdeterapeutti vastasi asiaan hyvin(lehdestä luin)

On todella asiatonta ja ilkeää sanoa törkeästi toisen kiloista. Ja lisäksi oli, että kaikki me muutumme takuuvarmasti kohti vanhuutta. Henkisesti ja fyysisesti. Toki on totta, että niille muille muutoksille ei voi mitään, mutta kiloille voi. Lopuksi sanoi vielä, että jos puoliso lähtee kilojen vuoksi, ei hän oikeasti sinua rakastanutkaan.

vieras
En mäkään sen miehen takia laihduttais mutta nuo muut vaivat vois ainakin helpottaa jos ei sentään hävitä jos painoa sais vielä vaik 10-20 kg pois. Eikä olis silti vielä alipainoinen.

Miehelle pitäisin kyllä aikamoisen ripityksen!

Timpalta se puuttuu näimmä sivistys. Taidat olla ap:n miehen kanssa samanlainen.
Ei kaikki ole samaa mieltä kuin sinä.

Ap:lle jätti :hug: , kun olet kelvannut alussa, niin naurettavaa alkaa nyt pistellä.

Varmaankin valaisisin häntä hänen fyysisistä ominaisuuksistaan jotka eivät ole viehättävimmästä päästä ja sen jälkeen en enää sanoisi sanaakaan, enkä osoittaisi huomaavani hänen olemassa oloansa kuin pakollisissa jutuissa ja luultavasti rupeaisin vilkuilemaan ympärilleni etsien ihmistä joka ei ajattele kuin hän.

come on
Kai mies sentään saa haluta, vaikka paskasti asian ilmaisikin? Jospa mies ei osaa kehua, tai on kärsimätön? Tai hänellä vaan on huono päivä? Sattuu sitä miehillekin erehdyksiä, ihan kuin naisillekin.
Jotenkin voisin kuvitella että läskeistä huomauttaminen selvästi ylipainoiselle olisi selvä piikki.

Asiatonta ja törkeää mieheltä. Kaikkeahan sitä voi haluta mutta on eri asia miten asiansa esittää. En mäkään mun ukolle sano että olisi kiva jos sulla olisi pidempi keppi vaikka todellisuudessa näin haluaisin.

f
Kyse voi olla myös siitä, että miestä pelottaa tuo oman kumppanin laihtuminen. Olen eräässä tuttavapariskunnassa huomannut vastaavaa ja se oli välillä ilkeää kuultavaa, miten tuo mies sätti kumppaniaan. Sanoin siitä sitten kerran kyseiselle miehelle ja hän kännipäissään avautui kertoen pelkäävänsä sitä, että nyt kun kumppani on laihduttanut ja hänet huomataan (ja kumppani myös ehkä huomaa enempi muita ihmisiä ), niin hän lähtee jonkun paremman miehen matkaan.

En tiedä, millä ihmeen logiikalla mies sitten kuvitteli, että kun haukkuu ja käyttäytyy veemäisesti kumppaniaan kohtaan, niin kumppani jää vierelle...

s
Musta ap:n mies halusi vain loukata ja haluaa että ap laihtuu vielä vaan. Ihmettelen sitä että miksi juuri nyt tällainen kommentti kun ap on jo tehnyt hienon työn ja laihtunut kymmeniä kiloja. Luulisi että haluaisi tsempata sanomalla kohteliaisuuksia.

Mua ainakin motivoi laihdutuksessa miehen kivat huomautukset muuttuneesta ulkonäöstäni. Jos sanoisi jotain noin törkeää niin pistäisin hetkeksi piruuttani stopin laihdutukselle ja alkaisin myös katella muita miehiä jotka omaavat käytöstapoja.

?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rakastan miestäni ja lapsenkin takia en halua erota.
Anna miehesi ymmärtää selvästi että ole hyvin loukkaantunut ja pettynyt. Sano että jos vielä sivaltaa noin niin on vakava paikka sinulle. Jospa hän oppisi tästä käyttäytymään kun näkee kuinka koville sinulle ottaa tämä asia.

tsemppiä
Mulla tuli kans mieleen, että taitaa miehelläs paniikkia pukata, kun olet noin hienosti laihtunut,
ehkä keräät katseita vääriltä henkilöiltä ja päätti latistaa itsetuntoasi,että laihdutuskuurisi lopahtaisi.Jatka vaan, kunnes olet tyytyväinen itseesi ja haistata miehellesi pitkät.

vieras
jos on niitä muitakin fyysisiä sairauksia niin eikös olisi jo niidenkin takia parempi tiputtaa painoa vielä reilusti? vaikka tuo 20 kg onkin hyvä alku. mitään ei vaan saa ilman työtä. eli ei ne itsestään lähde. kyllä se vaan niin taitaa mennä, että ei se lihava nainen välttämättä taida sytyttää vuosien päästä. en ainakaan ite vois kuvitella olevani noin lihavan miehen kanssa... kysy ihmeessä niitä lääkkeitä lekurilta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä