A
ap
Vieras
Mun mies ei olis koti-isänä onnellinen, joskus pakolla lasta katsoo muutaman tunnin tai päivän. Ei halua vaippoja vaihtaa, harvoin syöttää yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies ei olis koti-isänä onnellinen, joskus pakolla lasta katsoo muutaman tunnin tai päivän. Ei halua vaippoja vaihtaa, harvoin syöttää yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko että pelkää lapsenhoitoa,osaa kyllä jos haluaa. Haluaisi kai maata kotona ja juoda kaljaa ja katsoa urheilua,tosin ei sitäkään liian kauaa. En tiedä mistä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko että pelkää lapsenhoitoa,osaa kyllä jos haluaa. Haluaisi kai maata kotona ja juoda kaljaa ja katsoa urheilua,tosin ei sitäkään liian kauaa. En tiedä mistä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies on vaan sellainen ettei viihdy uudessa paikassa muutamaa kuukautta kauemmin. Ja on opiskellut jo melkoisesti joten se ei enää oikein kannata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos nyt on tiukka tilanne, olisi syytä vain keskittyä perheen elättämiseen vaikka se työ ei niin ihanaa olisikaan. Ehkä myöhemmin tulee vaihe, jolloin voisi vaihtaa alaa tai opiskella jotain uutta.
On myös niitä ihmisiä, jotka eivät todellakaan viihdy missään työssä, vieroksuvat kaikenlaista työhön liittyvää:aikatauluja, sääntöjä, kenties jopa työyhteisöä. Ihan sama mikä työ kyseessä, ei vaan maistu. Sitten on niitäkin, jotka esim. mielenterveysongelmansa takia eivät oikein pärjää työelämässä. Masennusta tai jotain kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Heidänkin vaikea löytää paikkaansa työelämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies on vaan sellainen ettei viihdy uudessa paikassa muutamaa kuukautta kauemmin. Ja on opiskellut jo melkoisesti joten se ei enää oikein kannata.
Tiedätkö, mä olen ihan samanlainen, ja se on todella stressaavaa. Tulee tunne, että on jotenkin epäonnistunut tapaus, kun ei löydy sitä omaa alaa, jossa jaksaisi tehdä hommia kauemmin kuin puoli vuotta. Siinä ajassa ehtii jo alkaa maistua todella puulle. Mutta pakko niitä hommia vaan on yrittää tehdä, vaikka onkin kurja olo, jostain niiden rahojen on tultava. Tästä aiheutuu mulle jatkuvasti jonkin verran ahdistusta, niin että jos miehesi keksii ongelmaan jonkun ratkaisun, niin haluan kuulla siitä...
Kotiäitiys olisi minulle ihana muutaman vuoden tauko "pakkotyöstä", mutta mies vastustaa ihan täysin. Vastustaa ehdottomasti ajatusta, että olisi yksin vastuussa perheen elatuksesta, ei missään nimessä halua sitä vastuuta, ja pitää kotiäidin roolia siipeilynä. Kotoa tietysti saanut tuon mallin, että äiti(kin) tekee paljon töitä ja pitkää päivää palkkatyössä. Ikävä tilanne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä hän toisinaan on iloinen, eikä minusta ole mitään sellaista ammattia mistä hän erityisesti pitäisi.
Nykyisessä työssä paljon joustavammat työajat kuin entisessä. Ehkä kokee liikaa vastuuta kun elättää meidät yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä uskon että tykkää vapaammista työajoista. Nyt vaan sellanen tilanne että jos ei suostu muuttamaan, niin jos tämän työn lopettaa on työtön.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä ohi monella:Olen nähnyt paljon näitä "aikuisia" ihmisiä ja heistä kyllä katkeruus paistaa kauas. Tuhahdellaan toisten haaveille ja nuoria dissataan; "eipä minunkaan aikanani paljon mietitty mitä tahtoo tehdä vaan pakko oli mennä töihin!".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en ole mitenkään häntä pakottamassa tähän työhön. Kyllä hän itsekkin tajuaa että jos lopettaa niin menetetään talo ja autot yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti iloa koska maksamme aika pientä lainanlyhennystä kun velkaa ei paljoa ole, enemmän menisi rahaa vuokraan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo johtuu siitä että elät muiden elämää, et omaasi. Älä tee töitä siksi että muuten muut ajattelisivat sinut epäonnistuneeksi, vaan siksi että itse haluat saavuttaa sillä jotain. Tätä tarkoitin sillä että vastuuta ei tulisi pakottaa, vaan jokaisen tulisi itse ottaa se osana vapauksiaan. Olet vapaa päättämään elämästäsi ja se tarkoittaa sanalla sitä että olet vastuussa siitä minkälainen elämäsi on. Tietenkin eri ihmisillä on eri lähtökohdat mutta se pitää hyväksyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enpä tiedä, jos mieheni haluaisi tehdä samanlaista työtä kuin ennen, pitäisi muuttaa ja sitä hän ei halua, minulle se sopisi.