MUN MENEE OIKEESTI HERMOT!! M I S T Ä ja miten saan musta-valkoisia valokuvia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras ap"
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24462655:
miks se ei anna mun muokata viestiä? siis piCnik. ceellä ei koolla.
Tuo ei ole suomalainen :(.
Eikö missään ifolorin tai extrafilmin sivulla voi tehdä tätä?
Miten voi olla näin vaikeaa? :(
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24463380]No, vaikka muokkamalla ne itse ensin jollain kuvankäsittelyohjelmalla ja lähettämällä sen jälkeen normaalisti kehitettäväksi?[/QUOTE]

Kysymys kuului jo alunperin, että mistä tälläisen ohjelman löydän? Helpon ja suomenkielisen? Vai onko sellaista olemassakaan? Miksei noilla valokuvausfirmojen (ifolor, extrafilm ) ole tämmöistä ominaisuutta. Voi v¤ttu kun voi olla hankalaa! :headwall:
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";24463423]Kysymys kuului jo alunperin, että mistä tälläisen ohjelman löydän? Helpon ja suomenkielisen? Vai onko sellaista olemassakaan? Miksei noilla valokuvausfirmojen (ifolor, extrafilm ) ole tämmöistä ominaisuutta. Voi v¤ttu kun voi olla hankalaa! :headwall:[/QUOTE]

Jos on noin vaikeaa, voisitko pyytää jotain kaveria tai sukulaista muokkaamaan ne kuvat mustavalkoiseksi? Jos kuvia ei ole miljoonaa, se on tosi nopeasti tehty... Onko sulla mitään ohjelmaa tietokoneella, jolla voi käsitellä kuvia? Mulla oli entisellä koneella muistaakseni Pixia-niminen ilmaisohjelma, jonka löytää netistä, nykyisellä on Adobe Photoshop Lightroom joka ei varmaan ole ilmainen.... Mut ehkä noista maksullisistakin on jotain "kokeile ilmaiseksi 30 päivää"-juttuja.
 
"..."
Onko sun kuvat digikuvia? Oletko siirtänyt ne tietokoneelle ja saatko selailtua niitä jonkun ohjelman avulla? Meillä on koneessa Microsoftin Photo Viewer, josta valikoista löytyy MS Office Picture Manager jolla kuvia saa muokattua. Jos sulla on sama käyttis niin luulis tuon sinultakin löytyvän...
 

Yhteistyössä