T
Tinka
Vieras
Oisko täällä yhtään niin ihanaa ihmistä joka vois mulle vaik mesessä tän kyseisen laulun laittaa tuleen? En haluis ostaa koko 20e:n cd:tä, ku tää on ainoo hyvä biisi, josta tykkään. PLEASE!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pistän sulle KITI KUIKKA kohta yv:tä. ok?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pistän sulle KITI KUIKKA kohta yv:tä. ok?
jep,tehää nii =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no oon mä kuunnellutkin youtubesta, mut haluisin kuunnella sitä autossa, enkä vaan täällä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no oon mä kuunnellutkin youtubesta, mut haluisin kuunnella sitä autossa, enkä vaan täällä kotona.
Eikö youtubesta pysty polttamaan cdlle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no oon mä kuunnellutkin youtubesta, mut haluisin kuunnella sitä autossa, enkä vaan täällä kotona.
Eikö youtubesta pysty polttamaan cdlle?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:hei,mä lisäsin sut mun meseen...josain joku mättää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:hei,mä lisäsin sut mun meseen...josain joku mättää..
aijaa. pitäsköhän munkirjautua hetkeks ulos mesestä ja tulla sit takas, ku mulle ei oo tullut mitään ilmoitusta, et mut on joku lisännyt..
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:hei,mä lisäsin sut mun meseen...josain joku mättää..
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:hei,mä lisäsin sut mun meseen...josain joku mättää..
aijaa. pitäsköhän munkirjautua hetkeks ulos mesestä ja tulla sit takas, ku mulle ei oo tullut mitään ilmoitusta, et mut on joku lisännyt..
tapahtuuko mitn?Jos ei ni lisää sä mut sukkalaatikko@hotmail.com ja nyt tupakille..