A
Alkuperäinen
Vieras
Satuttiin puhumaan siitä että mitä yöllä on päällä. Kerroin nukkuvani alasti. Kaverin mielestä se on ihan sairasta. Kuulemma joka paikka pillumehuissa sitten. Mulla ei juurikaan ole valkovuotoa, eikä sitä todellakaan valu lakanoille. Kuukautisten aikaankin voin nukkua alasti, sillä verta ei valu ulos makuuasennossa. Kaveri veti asiasta aivan vitunmoiset pultit. Onko se vaikeaa ymmärtää, että kaikkien ihmisten elimistö on erilainen. Jos hällä on runsas valkovuoto, niin ei se tarkoita että kaikilla on. Ei millään suostunu ymmärtämään. Ja rupesi jo vihjailemaan pedofiliasta kun nukun alasti ja vauva nukkuu PINNIKSESSÄ vieressä. Ja vaikka nukkuis meidän sängyssä niin ei se helvetti pedofiia musta tee. Käydään vauvan kanssa joka ilta suihkussa. Ajatelkaa, me ollaan silloin molemmat alasti siellä! Vai pitäiskö jommalla kummalla olla vaatteet päällä siellä? Vai pitäiskö jo 10kuukauden ikäinen hoitaa suihkupesut?
Mulla meni niin hermot kaveriin. Laittaa nyt koko aika viestiä ja uhkas jopa lastensuojeluilmoituksella.
Taitaa olla entinen kaveri...? Ihan pimee....
Mulla meni niin hermot kaveriin. Laittaa nyt koko aika viestiä ja uhkas jopa lastensuojeluilmoituksella.
Taitaa olla entinen kaveri...? Ihan pimee....