Mun kaveri on ihan pimee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alkuperäinen

Vieras
Satuttiin puhumaan siitä että mitä yöllä on päällä. Kerroin nukkuvani alasti. Kaverin mielestä se on ihan sairasta. Kuulemma joka paikka pillumehuissa sitten. Mulla ei juurikaan ole valkovuotoa, eikä sitä todellakaan valu lakanoille. Kuukautisten aikaankin voin nukkua alasti, sillä verta ei valu ulos makuuasennossa. Kaveri veti asiasta aivan vitunmoiset pultit. Onko se vaikeaa ymmärtää, että kaikkien ihmisten elimistö on erilainen. Jos hällä on runsas valkovuoto, niin ei se tarkoita että kaikilla on. Ei millään suostunu ymmärtämään. Ja rupesi jo vihjailemaan pedofiliasta kun nukun alasti ja vauva nukkuu PINNIKSESSÄ vieressä. Ja vaikka nukkuis meidän sängyssä niin ei se helvetti pedofiia musta tee. Käydään vauvan kanssa joka ilta suihkussa. Ajatelkaa, me ollaan silloin molemmat alasti siellä! Vai pitäiskö jommalla kummalla olla vaatteet päällä siellä? Vai pitäiskö jo 10kuukauden ikäinen hoitaa suihkupesut?
Mulla meni niin hermot kaveriin. Laittaa nyt koko aika viestiä ja uhkas jopa lastensuojeluilmoituksella.
Taitaa olla entinen kaveri...? Ihan pimee....

No aika pimeetä todellakin! Harvalla naisella niin runsasta valkovuotoa on ettei voisi sen vuoksi alasti nukkua. Tehköön ilmoituksen jos haluaa, mutta eipä sulle siitä mitään seuraa. Voin kuvitella sossujen tiimin naurut "Lastensuojeluilmoituksen syy: äiti nukkuu alasti". :D :D

No aika pimeetä todellakin! Harvalla naisella niin runsasta valkovuotoa on ettei voisi sen vuoksi alasti nukkua. Tehköön ilmoituksen jos haluaa, mutta eipä sulle siitä mitään seuraa. Voin kuvitella sossujen tiimin naurut "Lastensuojeluilmoituksen syy: äiti nukkuu alasti". :D :D

Niin tai "Äiti nukkuu alasti ja pelkään että valkovuodot menee lakanoille"

Siis wtf oikeesti, mikä sun kaveria vaivaa? :O :laugh:

Sun pitäis varmaan tehdä ilmotus gynekologille siitä sun kaveristas. Ei oo nimittäin ihan terveen merkki jos valkovuotoa valuu niin että aamulla sänky lainehtii.... :D

No, mulla on aika niukat kuukautiset... On mulla ekana yönä side varmuuden vuoksi, mutta ei tarttis olla. Päiväs menee muutenki 1 normaali side ja suurin osa vuodosta valuu pyttyyn vessassa käynnin yhteydessä...

Kadehdittavaa! Ollapa itselläkin noin niukka vuoto!

Mutta kaverisi on kyllä pimeä.. Ehkä sillä itsellä on jotain estoja olla alasti, jopa lasten aikana. Tai jotenkin liittää alastomuuden heti seksiin kun pedofiilistä alkaa vihjailemaan. Ei kuitenkaan kuulosta että kaikki olisi ihan kunnossa jos on oikeasti ls-ilmoitusta tekemässä tuollaisesta. Teen omat hätäiset johtopäätökset ja mietin että josko sitä on käytetty hyväksi lapsena?

No, mulla on aika niukat kuukautiset... On mulla ekana yönä side varmuuden vuoksi, mutta ei tarttis olla. Päiväs menee muutenki 1 normaali side ja suurin osa vuodosta valuu pyttyyn vessassa käynnin yhteydessä...

Mä oon niiiin kade sulle. Mun kuukautiset kestävät nykyään (kolmen lapsen jälkeen) 7 päivää ja vuodan tolkuttomasti. Käytän kuukuppia (jotkut sanovat, että riittää, että sen tyhjää kerran päivässä) ja joudun tyhjäämään sitä kolmena ekana päivänä päivisin parin tunnin välein ja öisinkin joudun tyhjäämään ainakin kerran, ettei sänky lainehdi aamuisin.

Mä oon oikeesti ajatellut jossain vaiheessa, että laihdutan itseni siihen pisteeseen, että menkat loppuu...:ashamed:

Ja joo, sun kaverillasi ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa. Todellakaan. Tosin jos se tekee ls-ilmon, niin voi olla, että joutuu kohta ite tarkkailun kohteeksi noitten ihmeellisten juttujensa takia. Sulla taas ei oo hätäpäivää.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25366164]Kadehdittavaa! Ollapa itselläkin noin niukka vuoto!

Mutta kaverisi on kyllä pimeä.. Ehkä sillä itsellä on jotain estoja olla alasti, jopa lasten aikana. Tai jotenkin liittää alastomuuden heti seksiin kun pedofiilistä alkaa vihjailemaan. Ei kuitenkaan kuulosta että kaikki olisi ihan kunnossa jos on oikeasti ls-ilmoitusta tekemässä tuollaisesta. Teen omat hätäiset johtopäätökset ja mietin että josko sitä on käytetty hyväksi lapsena?[/QUOTE]

Itseasias ennen raskautta olis riittäny koko kuukautisten ajaksi 1 side :D. Runsastunu ihan mielettömästi siitä :D

Jep, itelläkin kävi mielessä et onkohan sitä käytetty hyväks....

Hormoonikierukalla saa myös loppumaan menkat mut et mutsi nukkuu ihan alasti "hui kauhistus" mikäs mää sitten oon kun samas sängys nukkuu koira (sillon kyl kaulapanta), miettikääs sitä.

Se pedofilia viittaus oli tietysti mautonta häneltä (jos alasti nukkuminen oli siis ainoa syy).

Mutta hygienian kannalta en minäkään ymmärrä, miksi pitää nukkua alasti samassa sängyssä lasten kanssa. Kyllähän ihminen hikoilee ties kuinka paljon kuona-aineita yön aikana ja hilseilee ja jalkoväli tosiaan hinkkautuu peittoon ja toisaalta sängyssä on aina jonkun verran pölypunkkeja...

Yöpuku on paljon helpompi vaihtaa vaikka päivittäin kuin lakanat, joista tulee paljon enemmän pyykkiä ja ne on pestävä kuumassa ja vie energiaa. Silti vaihdan vuodevaatteetkin viikon välein ja pesu kuumassa+usein pölypunkkikäsittelyjä. Ainakin minut on opetettu pienenä että puhdas yökkäri on aina oltava ja petivaatteet pidettävä puhtaina, samoin opetan lapsillenikin.

Ja saatte nukkua alasti koko porukka jos tahdotte, mutta minusta se on vähän yök. En halua että miehenikään nukkuisi alasti vieressäni, mutta onneksi hänkään ei edes halua.

[QUOTE="vieras";25367972]Se pedofilia viittaus oli tietysti mautonta häneltä (jos alasti nukkuminen oli siis ainoa syy).

Mutta hygienian kannalta en minäkään ymmärrä, miksi pitää nukkua alasti samassa sängyssä lasten kanssa. Kyllähän ihminen hikoilee ties kuinka paljon kuona-aineita yön aikana ja hilseilee ja jalkoväli tosiaan hinkkautuu peittoon ja toisaalta sängyssä on aina jonkun verran pölypunkkeja...

Yöpuku on paljon helpompi vaihtaa vaikka päivittäin kuin lakanat, joista tulee paljon enemmän pyykkiä ja ne on pestävä kuumassa ja vie energiaa. Silti vaihdan vuodevaatteetkin viikon välein ja pesu kuumassa+usein pölypunkkikäsittelyjä. Ainakin minut on opetettu pienenä että puhdas yökkäri on aina oltava ja petivaatteet pidettävä puhtaina, samoin opetan lapsillenikin.

Ja saatte nukkua alasti koko porukka jos tahdotte, mutta minusta se on vähän yök. En halua että miehenikään nukkuisi alasti vieressäni, mutta onneksi hänkään ei edes halua.[/QUOTE]

Anteeks, mut tätä lukiessa nauroin kyllä jo vedet silmissä... :D Päivän paras. :D

Yhteistyössä