mun ihailija soiti

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on taas näitä : "hei kuulkaa kaikki, mitä mulle sattui!!!!
No en voi kertoa kuin yksityisviestillä ainoastaan."
Miten savanna aina saakin näin paljon huomiota?
Kun mä olen varma niin ihana saan huomiota joka paikassa missä vaan olen :LOL: :kieh: palstalla ja elämässä
Ei kun sä vaan oot aina "suuna päänä" joka paikassa ja tuot itseäsi esille. En ihmettele, jos saat kaikenlaisia ihailijoita ja "ihailijoita" perääsi.

Täh
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
No ei muakaan haittaisi jos joku soittelisi miehelleni. Jos se haittaisi niin silloin olisi syytä huolestua :eek:
Se on sun mielestä okei että molemmilla on omat puhelinheilat vai? Käsittääkseni oot saamassa ekaa lastas? Muuttuu ääni kellossa kun se puhelinkumppani muuttuu tärkeämmäksi kuin synnyttänyt, imettävä ja alnaisesti väsynyt nk. vaimo.

Täällä on selkeästi eipäs/juupas keskustelu. Se ei tule johtamaan yhtään mihinkään. Ihmettelen ettei kukaan arvostele minua vaikka kerron ihan samaa tässä samalla. Antaa nyt tulla arvostelua minunkin suuntaani jos kerta se on jonkun mielestä paha asia että on ihailijoita ja joista mieskin tietää. Mua ei haittaa aiheeseen liittyvät taikauskot!

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
No ei muakaan haittaisi jos joku soittelisi miehelleni. Jos se haittaisi niin silloin olisi syytä huolestua :eek:
Se on sun mielestä okei että molemmilla on omat puhelinheilat vai? Käsittääkseni oot saamassa ekaa lastas? Muuttuu ääni kellossa kun se puhelinkumppani muuttuu tärkeämmäksi kuin synnyttänyt, imettävä ja alnaisesti väsynyt nk. vaimo.
Toi mies ei ikinä hylkäisi mua ja lasta ja samoin en minä tekisi niin :heart: Joistakin vaan tietää.

vieras
Toi mies ei ikinä hylkäisi mua ja lasta ja samoin en minä tekisi niin :heart: Joistakin vaan tietää.
Älä sano koskaan: ei koskaan, kolahtaa kovemmin kuin uskotkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
näin on :D enkä mä ole mustasukkainen
tuntuu vaan että sä nautit siitä kun joku soittelee sulle.....mitä jos miehesi toimisi sanoin.....
kyllä nautin :D paitsi pelkään jos hän saa mun osoite :snotty:

Älä sano koskaan: ei koskaan, kolahtaa kovemmin kuin uskotkaan!
No tehään vaikka niin että sanon että en ole varma jooko,paitsi sisällä kyllä olen,koska tunnen häntä,mutta jos vaikka näin menee niin menee,mitä sitten

Antaa nyt tulla arvostelua minunkin suuntaani jos kerta se on jonkun mielestä paha asia että on ihailijoita ja joista mieskin tietää.
Miehen kannalta on vain suotavaa että vaimo kelpaisi muillekin.. ihailijoiden määrä ovat luotettava mittari vaimon markkina-arvolle.

toivottavasti miehellesikin soittelee joskus joku pikku ihastus =)
eipä haita :D
miksi ei ?
ajattelet kenties että oma syyllisyytesi ei tuntuisi niin pahalta jos miehesikin toimisi samoin ?
Ei tuntu pahalta ei,vaikka jos olisi näin ja eipä haita mulle vaikka mies saa uutta jos hän siitä halua,paitsi ei hän halua toistaiseksi

vieras
[
ÄitiysLomalainen:Mun mies on sama ei ikinä jäättä mua eikä lapsia =)
Mitäs sä täällä sitten olet paniikissa kirjoittanut siitäkin, että miehes lähti, etkä tienny missä se on?
Ja vähän väliä mietit eroa. Kunhan saatte talon valmiiksi, niin sitten....
Miten sä sitten aiot erota miehestäsi, jollei se jätä sua? Asutte eronneinakin yhdessä?

[
ÄitiysLomalainen:Mun mies on sama ei ikinä jäättä mua eikä lapsia =)
Mitäs sä täällä sitten olet paniikissa kirjoittanut siitäkin, että miehes lähti, etkä tienny missä se on?
Ja vähän väliä mietit eroa. Kunhan saatte talon valmiiksi, niin sitten....
Miten sä sitten aiot erota miehestäsi, jollei se jätä sua? Asutte eronneinakin yhdessä?
Ai silloin lähti,kyllä hän voi lähteä ja yleensä lasten kaa jonnekin kun tykkä vietää aika hänen kaa tai isän luo,etten saa yhteyttä ja sitten hän tuo kaikenlaista kiva kotiin.Joo olen siitä mietinyt kun en ole vieläkään antanut anteeksi,mutta meillä on vielä aika puhua,ainakin mies ei halua erota

vieras
toivottavasti miehellesikin soittelee joskus joku pikku ihastus =)
eipä haita :D
miksi ei ?
ajattelet kenties että oma syyllisyytesi ei tuntuisi niin pahalta jos miehesikin toimisi samoin ?
Ei tuntu pahalta ei,vaikka jos olisi näin ja eipä haita mulle vaikka mies saa uutta jos hän siitä halua,paitsi ei hän halua toistaiseksi
sä et rakasta miestäsi oikeasti kun kykenet tuollaiseen leikkiin =(

näin on :D enkä mä ole mustasukkainen
tuntuu vaan että sä nautit siitä kun joku soittelee sulle.....mitä jos miehesi toimisi sanoin.....
kyllä nautin :D paitsi pelkään jos hän saa mun osoite :snotty:
sä olet sairas...eikö miehesi ihaile sua tarpeeksi??
Kysymys onkin siitä että tää ihailija ei ole pihikään! On ilmeisesti ostanut jotain savannalle!
on,on :p

Joo-o
Mitäs sitten teet jos "ihailija" on sun oven takana huomenna? Jos hänellä on sun numero niin osoitteen selvittäminen käy todella nopeasti. Noi leikit ei ikinä pääty hyvin.

Yhteistyössä