mun ihailija soiti

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Ihailijat ovat ihan kivoja niin kauan kuin se molemmille osapuolille sopii. Mutta jos Savannan mies on tästä edes pikkuisenkaan vihainen, tai niin kuin hän sanoi että olettaa Savannan lopettavan tämän suhteensa ihailijaan, niin kyllä se suhdetta nakertaa....
Hän on vihainen,koska ehkä hänellä on mun osoite :| mutta kyllä mä jotain vielä keksin
No jos et muuta, niin ostat uuden talon uudesta osoitteesta... :saint:
 
huoh
Mä olen tasavarma että Savanna keksii näitä juttuja.Siksi en viitsi näitä edes kommentoida.Nämä ovat aivan älyttömiä juttuja joita keksii.Sairaan ihmisen toimintaa !! Se on kyllä näin.Savanna elää mielikuvitusmaailmassaan ja kuvittelee itselleen sattuvan vaikka mitä ja sitten kirjoittelee niitä täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mä olen tasavarma että Savanna keksii näitä juttuja.Siksi en viitsi näitä edes kommentoida.Nämä ovat aivan älyttömiä juttuja joita keksii.Sairaan ihmisen toimintaa !! Se on kyllä näin.Savanna elää mielikuvitusmaailmassaan ja kuvittelee itselleen sattuvan vaikka mitä ja sitten kirjoittelee niitä täällä.
ahaa,ok ;) Uus diagnoosi sitten mulle olehyvää :whistle:

ai,niin Huomenta muuten
 
Tavikset tahtoo Tosi-TV:tä
Draamakuningatar taas vauhdissa. Mies on tossukka, jos jaksaa pitkään katsoa tuollaista menoa.

Seuraavat vaiheet tässä sarjassa ovat: salainen ihailija ahdistelee, tilanne kärsjistyy, täpärä pelastautuminen, puhelinnumero salaiseksi, pahimmassa tapauksessa uusi talo myyntiin ja muutto pois, ero koska mies vihdoinkin kyllästyy typerään akkaan jnejnejne... Meillä riittää onneksi vielä pitkäksi aikaa ihmeteltävää.

Onko ap jäänyt pienenä vajaaksi huomiosta ja rakkaudesta vai mistä tuollainen kumpuaa? Mikään huomio ei varmaan riitä, koska pitää olla itse mää mää mää koko ajan esillä ja kaiken keskiössä. Vaikka hän miten vakuuttelee että lapsillaan kaikki ok, niin vahvasti epäilen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Kokeillaanpas kaikki olla reagoimatta näihin Savannan keksimiin satuihin. Katsotaan kauanko se jaksaa kun sitä ei kukaan huomaa.
Mä ainakin juttelen täällä Savannan kanssa.Muut voivat olla lukematta ja vastaamatta jos kerran hermostuvat Savannan jutuista. :)
Heitä hermostutta mun jokainen juttu :D
ja mä juttelen sun kaa :p :hug:
 
Veikka veikkaa
Mie oon sitä mieltä, että vielä Savanna joutuu "maksamaan" näistä touhuistaan :( Niin me kaikki... joko lapsista tulee pahoja tai Savannalle itselleen käy tooodella huonosti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veikka veikkaa:
Mie oon sitä mieltä, että vielä Savanna joutuu "maksamaan" näistä touhuistaan :( Niin me kaikki... joko lapsista tulee pahoja tai Savannalle itselleen käy tooodella huonosti...
Aha,ok kiitos :/
Paitsi ensiks kerro mistä mun pitää maksaa?Että on ihailija,paitsi tiex ,en mä pettää miehelle
 

Yhteistyössä