joo daamiksiAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Daamiksi Toi on ihana toi sun suomes. Dami on jotain muuta kuin mitä tarkoitit :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niin jotkut vain tykkä,yks on kutsunut mua damiksi juhlaan,hän on jalkapallo pelailija :/ mutta en mä kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Taas samaa:Kannattas ehkä vaihtaa strippaus kunnolliseen työhön, niin ei jää "ihailijat" perään roikkumaan.
Ihailijoita on ihastuttavilla ihmisillä alasta riippumatta. Suppeaa ajatella että jonkun pitäisi olla jollakin alalalla saadakseen ihailijoita. Mulla on on satoja ERI ihmisten ihailukirjeitä ja olen ihan tavallinen ja en todellakaan seksialallinen. Toiset vaan tykkää muhkummista persoonista
Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Valitetavasti sielä vain miehet,en mä lulee että hänestä on tullut homoAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Höpöhöpö....ei se miesvaltainen ala mitään vaikuta....mekin pantiin aina minun luonani jonne mies tuli kesken työpäivän.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Valitetavasti sielä vain miehet,en mä lulee että hänestä on tullut homoAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Kai sillä ruokatauotkin on tai muita taukojaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Valitetavasti sielä vain miehet,en mä lulee että hänestä on tullut homoAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Ei kaikki ole samalaisia,sekä miehelle pitää olla koko päivää ja sen lisääks vain puol tuntia hänellä ruokaa tauko ja kyllä,mä hänen tunne,ei hän lähte koti oven kauemmin,ilman mua,mä olen jo toinen asia,mutta en ole pettäjäAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Höpöhöpö....ei se miesvaltainen ala mitään vaikuta....mekin pantiin aina minun luonani jonne mies tuli kesken työpäivän.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Valitetavasti sielä vain miehet,en mä lulee että hänestä on tullut homoAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mussukat hei! Suomea kehiin eikä venäjää.
ei,ei..ei ole muita taukoja vain yks,mä olin hänen töissä,mutta en mä halua sanoa ettei hän pettää ja olen 100%varma,mä vaan niin paljon luotan jatunnen häntä ettei hän mee ikinä tommosta tekemäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sillä ruokatauotkin on tai muita taukojaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Valitetavasti sielä vain miehet,en mä lulee että hänestä on tullut homoAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Vai kotona neljältä...heh...niin oli sekin ukkomies jonka kanssa aikoinaan panin...pantiin vaan hänen työaikanaan et ehtii ajoissa vaimon luo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin mutta kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole hän on kotana aina 4lta kun pitikin olla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kohta sä itket kun miehelläs on toinen,ellei ole jo =)
Jos ihailijat lasketaan sivusuhteiksi niin mulla on niitä sitten tosi monta. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Miten ÄitiysLomalaisella voi olla tuollainen sivusuhde?? Sehän on täydellinen tuleva äiti :O
Kun mä olen varma niin ihana saan huomiota joka paikassa missä vaan olen :kieh: palstalla ja elämässäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä on taas näitä : "hei kuulkaa kaikki, mitä mulle sattui!!!!
No en voi kertoa kuin yksityisviestillä ainoastaan."
Miten savanna aina saakin näin paljon huomiota?
niin ja mäkin huomasin heti ja säkin olet kalaöljyn fani myösAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Savanna Juu noi yhdistävät tekijät. Olen huomannut saman!
eipä haitaAlkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:toivottavasti miehellesikin soittelee joskus joku pikku ihastus =)