mun ihailija soiti

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Onko Savannan taitelijanimi Violetta? :)
:LOL: Tidän mistä senkin sä luit :LOL:
Ei haittaa vaikka tiedätkin, mutta kysymykseen et osannut vastata... voi raukkaa :( Ahdistu jo....
jos siitä vielä kerron,niin tapan itseä täällä :D
Sitähän sinä teet koko ajan... jossain sinunkin rajasi kulkee ja pakottaa sinut pysähtymään.. kestätkö sen--- pysähdyksen ja olemisen itsesi kanssa...???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä en nyt oikein käsittänyt,kun sä tuolla yhdessä viestissä sanoit,et te ette saa antaa numeroita asiakkaille,mutta sun oli pakko antaa..miks pakko?
Ei ole pakko,ei mulla ole mitään pakko,toki jos on hyvää asiakas joka ostaa vaikka mitä sulle ja saat hyvää many,niin sitten pitää olla prepaid liittymä,mutta kun hän oli niin kiltti ja mä tyhmä en ole tehnyt siitä homma jo niin kauan niin annoin,no tyhmästä päästä kärsi koko rumis :headwall: niin kuin joku sanoi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä en nyt oikein käsittänyt,kun sä tuolla yhdessä viestissä sanoit,et te ette saa antaa numeroita asiakkaille,mutta sun oli pakko antaa..miks pakko?
Ei ole pakko,ei mulla ole mitään pakko,toki jos on hyvää asiakas joka ostaa vaikka mitä sulle ja saat hyvää many,niin sitten pitää olla prepaid liittymä,mutta kun hän oli niin kiltti ja mä tyhmä en ole tehnyt siitä homma jo niin kauan niin annoin,no tyhmästä päästä kärsi koko rumis :headwall: niin kuin joku sanoi
Tästä ei selviä MIKSI annoit numeron? Et kai tee duunia työn ulkopuolella? Hui!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä en nyt oikein käsittänyt,kun sä tuolla yhdessä viestissä sanoit,et te ette saa antaa numeroita asiakkaille,mutta sun oli pakko antaa..miks pakko?
Ei ole pakko,ei mulla ole mitään pakko,toki jos on hyvää asiakas joka ostaa vaikka mitä sulle ja saat hyvää many,niin sitten pitää olla prepaid liittymä,mutta kun hän oli niin kiltti ja mä tyhmä en ole tehnyt siitä homma jo niin kauan niin annoin,no tyhmästä päästä kärsi koko rumis :headwall: niin kuin joku sanoi
Tästä ei selviä MIKSI annoit numeron? Et kai tee duunia työn ulkopuolella? Hui!
En tee :LOL: ja jos pomo saa tietä tästä jos mä olisin tehnyt tollaista niin saan potkuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä en nyt oikein käsittänyt,kun sä tuolla yhdessä viestissä sanoit,et te ette saa antaa numeroita asiakkaille,mutta sun oli pakko antaa..miks pakko?
Ei ole pakko,ei mulla ole mitään pakko,toki jos on hyvää asiakas joka ostaa vaikka mitä sulle ja saat hyvää many,niin sitten pitää olla prepaid liittymä,mutta kun hän oli niin kiltti ja mä tyhmä en ole tehnyt siitä homma jo niin kauan niin annoin,no tyhmästä päästä kärsi koko rumis :headwall: niin kuin joku sanoi
Tästä ei selviä MIKSI annoit numeron? Et kai tee duunia työn ulkopuolella? Hui!
ja nii,vielä,en tiedä miks annoin :/
 
sivusta seuraaja
Savannalla on vain kova tarve olla kaiken keskipisteenä, tämä ainainen huomionhaku johtuu ilmeisesti jostain isä-ongelmasta, jota on tässä vaikea ruveta miettimään, mutta selvästi kaikki tällainen huomionhaku, keskipisteenä olo ja muut asiat juontavat juurensa vaikeasta lapsuudesta ja ongelmista isän kanssa, tai isättä olosta.
Tämä on vain minun näkemys näin sivusta seuranneena näitä aloituksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Savannalla on vain kova tarve olla kaiken keskipisteenä, tämä ainainen huomionhaku johtuu ilmeisesti jostain isä-ongelmasta, jota on tässä vaikea ruveta miettimään, mutta selvästi kaikki tällainen huomionhaku, keskipisteenä olo ja muut asiat juontavat juurensa vaikeasta lapsuudesta ja ongelmista isän kanssa, tai isättä olosta.
Tämä on vain minun näkemys näin sivusta seuranneena näitä aloituksia.
No ,olen mä vähän sellainen,I know :D
Isän kans ei ollut melkein ikinä hyvää,jos siitä tarkoitat
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsiraukat, enpä haluais saada tietää jos oma äitini olisi joskus stripparina työskennellyt. Saat sä varmaan ihmismäisempääkin hommaa jos etsit.
Ai,ainakin ei se mulle ole mitenkään noloa,mun äiti ainakin olisi mennyt tanssimaan jos olisi 30-40v nuorempi
No taitaapa se olla noloa, koska kielsit tän asian täällä ties kuinka kauan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsiraukat, enpä haluais saada tietää jos oma äitini olisi joskus stripparina työskennellyt. Saat sä varmaan ihmismäisempääkin hommaa jos etsit.
Ai,ainakin ei se mulle ole mitenkään noloa,mun äiti ainakin olisi mennyt tanssimaan jos olisi 30-40v nuorempi
No taitaapa se olla noloa, koska kielsit tän asian täällä ties kuinka kauan :D
Koska saan kakka niskaan aina ja jos olisin heti kertonut niin.....huhu..... :whistle:
 
Olisko nyt jo aiheellista hetken aikaa miettiä, ehkä pyytää anteeksi osapuolilta ja olla olematta lapamato. Ei ole pakko antaa numeroa muille, sen verran pitää arvostaa itseäänkin ettei nöyristele ihan täysin tuntemattoman ihmisen edessä.

Sulla tuntuu elämänhallinta lipsuvan käsistä nyt nainen aika monella taholla. Ehkä kannattaisi rauhoittua, ennen kuin menee lopullisesti yli :|
 

Yhteistyössä