mun ihailija soiti

siis OMG, vai PUH ja PAH, helppo se on heiluttaa persettä kaikenmaailman ukkojen edessä, ja oikeen verojakin maksat, no sepä hyvä työsitten :eek:
Ja jos sä omalle miehelles aina ja jatkuvasti jaksat sanoa jostain vanhoista asioista niin usko vaan ei se kauaa jaksa kuunnella ja ettii uuden naisen, sellasen kuka ei keikuttele muille ja jakele numeroaan...jne...
 
Kimppa
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Anteeksi Savanna,en ymmärrä mitä hyvä on sun työtä.
:ashamed:
Suomessa on paljon hyvä työpaika,me haluamme matkatoimisto avata miehen kanssa.
Suomalaiset matkusta paljon pietariin.
Ajattelen erotic dance on vähän likainen työtä. :ashamed:
:LOL: ...kirjoitustyylistä, tosin en tiedä onko vitsi vai ei.... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
kauhee haloo jostain ihailijasta jonka kanssa ei selvästikään oo koskaan tapahtunut mitään. niinku ihastuminen loppuis siihen että vakiintuu jonkun yhden ihmisen kanssa. .
Ihastumista ei voi valita mutta teot voi. Ei ola pakko antaa sitä puhelinnumeroa. Tai jos antaa, on syytä antaa sellainen ettei ihailija muutu häiriköksi kotona, jo lastenkin takia. Etsipä se eilisiltainen ketju jossa S mietti oliko joku oven takana.

Se esim menee MUN mielestä jo liiallisuuksiin, oli ammatti, uskonto, syntymämaa tai tukanväri ihan mikä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Anteeksi Savanna,en ymmärrä mitä hyvä on sun työtä.
:ashamed:
Suomessa on paljon hyvä työpaika,me haluamme matkatoimisto avata miehen kanssa.
Suomalaiset matkusta paljon pietariin.
Ajattelen erotic dance on vähän likainen työtä. :ashamed:
:LOL: ...kirjoitustyylistä, tosin en tiedä onko vitsi vai ei.... :ashamed:
Mikä vitsi??
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
No ei muakaan haittaisi jos joku soittelisi miehelleni. Jos se haittaisi niin silloin olisi syytä huolestua :eek:
näin on :D enkä mä ole mustasukkainen
tuntuu vaan että sä nautit siitä kun joku soittelee sulle.....mitä jos miehesi toimisi sanoin.....
kyllä nautin :D paitsi pelkään jos hän saa mun osoite :snotty:
sä olet sairas...eikö miehesi ihaile sua tarpeeksi??
Kysymys onkin siitä että tää ihailija ei ole pihikään! On ilmeisesti ostanut jotain savannalle!
on,on :p
Mitä se on ostanut sulle?

 
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
siis OMG, vai PUH ja PAH, helppo se on heiluttaa persettä kaikenmaailman ukkojen edessä, ja oikeen verojakin maksat, no sepä hyvä työsitten :eek:
Ja jos sä omalle miehelles aina ja jatkuvasti jaksat sanoa jostain vanhoista asioista niin usko vaan ei se kauaa jaksa kuunnella ja ettii uuden naisen, sellasen kuka ei keikuttele muille ja jakele numeroaan...jne...
No ei se vaikea ole,usko pois,jos on vielä kokemusta.
Tiedän ja äiti sano sama mulle että unohda ja että hän on muuttunut paljon...
 
Hohohoo
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mä olen tasavarma että Savanna keksii näitä juttuja.Siksi en viitsi näitä edes kommentoida.Nämä ovat aivan älyttömiä juttuja joita keksii.Sairaan ihmisen toimintaa !! Se on kyllä näin.Savanna elää mielikuvitusmaailmassaan ja kuvittelee itselleen sattuvan vaikka mitä ja sitten kirjoittelee niitä täällä.
Reps, mikäs tuo oli, ellei sitten juurikin kommentti? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
kauhee haloo jostain ihailijasta jonka kanssa ei selvästikään oo koskaan tapahtunut mitään. niinku ihastuminen loppuis siihen että vakiintuu jonkun yhden ihmisen kanssa. .
Ihastumista ei voi valita mutta teot voi. Ei ola pakko antaa sitä puhelinnumeroa. Tai jos antaa, on syytä antaa sellainen ettei ihailija muutu häiriköksi kotona, jo lastenkin takia. Etsipä se eilisiltainen ketju jossa S mietti oliko joku oven takana.

Se esim menee MUN mielestä jo liiallisuuksiin, oli ammatti, uskonto, syntymämaa tai tukanväri ihan mikä vaan.
nojoo.... tolla periaatteella vaikka tältä palstalta löytynyt naispuolinen kaveri voi alkaa häiriköimään oven takana ja soittelemaan kymmeniä kertoja päivässä. jotkut ihmiset ovat hyvin omistushalusia myös kavereitaan kohtaan.
mun mielestä on silkkaa typeryyttä noudattaa liikaa varovaisuutta vaan sen takia että ehkä joku käy häiriköimään. siks toisekseen, puhelinnumero, tekstailu ja puhelimessa puhuminenkin on suunilleen yhtä aitoa ku netissä flirttaaminen. joku kahville meneminen vapaa-aikana on jo eri asia. jos se ihminen alkaa oikeesti häiriköimään ja sen yhteydenotot ahdistaa niin sen tuttavuuden voi irtisanoa napakasti, jos ei auta ni virkavallallakin on keinonsa siihen puuttua.

mun mielestä pääasia on se, että parisuhteen sisällä on säännöt selvät molemmille, miten pitkälle saa mennä loukkaamatta toista. silloin on myös keinot yhdessä puuttua asiaan jos ihastus muuttuu häiriköinniksi.
 
Löytyi
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
taisin löytää kuvan susta töis, oot siinä kolmen muun likan kanssa?
Kuka noista on sun mielestä Savanna? Sano vaikka minkälainen yläosa sillä on kuvissa?
siinä baari ja kuvassa missä näkyy miestä stringeis niin oikean reunimmainen plikka.
Ootko varma? Mun mielestä Savannalla on pystympi nenä ja paljon ohuemmat kulmakarvat kuin tällä tytöllä. Voi kyllä johtua erinäköinen nenä kuvakulmastakin? Ja ehkä joku ammattilainen meikannut. Epäilen silti ettei olis Savanna, on jotenkin eri näköinen kuitenkin.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
taisin löytää kuvan susta töis, oot siinä kolmen muun likan kanssa?
Kuka noista on sun mielestä Savanna? Sano vaikka minkälainen yläosa sillä on kuvissa?
siinä baari ja kuvassa missä näkyy miestä stringeis niin oikean reunimmainen plikka.
Ootko varma? Mun mielestä Savannalla on pystympi nenä ja paljon ohuemmat kulmakarvat kuin tällä tytöllä. Voi kyllä johtua erinäköinen nenä kuvakulmastakin? Ja ehkä joku ammattilainen meikannut. Epäilen silti ettei olis Savanna, on jotenkin eri näköinen kuitenkin.
En oo varma. Mutta nätti plikka silti:)
 
Karut on stringit
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
taisin löytää kuvan susta töis, oot siinä kolmen muun likan kanssa?
Kuka noista on sun mielestä Savanna? Sano vaikka minkälainen yläosa sillä on kuvissa?
siinä baari ja kuvassa missä näkyy miestä stringeis niin oikean reunimmainen plikka.
Voi herrajumala tuon kuvan miestä!!! Siis kiihottaako tuo näky jotakuta naista?? Mä en tiedä itkenkö vai nauranko, mutta muita kiihkeitä tunteita musta ei kyllä herää :O
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Karut on stringit:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
taisin löytää kuvan susta töis, oot siinä kolmen muun likan kanssa?
Kuka noista on sun mielestä Savanna? Sano vaikka minkälainen yläosa sillä on kuvissa?
siinä baari ja kuvassa missä näkyy miestä stringeis niin oikean reunimmainen plikka.
Voi herrajumala tuon kuvan miestä!!! Siis kiihottaako tuo näky jotakuta naista?? Mä en tiedä itkenkö vai nauranko, mutta muita kiihkeitä tunteita musta ei kyllä herää :O
Katoin kanssa että hirvee kroppa :D Jos mies strippareiden taso on noin kauhee niin meen mielummin katsomaan noita mimmejä :D
 

Yhteistyössä