mun hiukset kuolee!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maaria

Vieras
mitä voin tehdä, kun mun hiukset on viimesen kuukauden aikana menny ihan kauheeseen kuntoon? Kauheen kuivat ja kiillottomat. Lisäks multa lähteeki ihan hirveitä tuppoja hiuksia. Käytän hoitoainetta, suojaan hiukset auringolta ja syön mielestäni samalla tavalla, ku aina ennenki. Mitä ihmettä?

Alkuperäinen kirjoittaja maaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on tehottu mustikkashamppoo. Oisko ollu joku hieno suomalainen. Anto tosi paljon ravintoa hiuksilleni.

Mistä ostit sitä ja oliko minkä hintaista?

jokaisesta marketista ja lähikaupasta saa erittäin hienoa suomalaista mustikka shampoota ja hoitoa, hinta n.1,5? -2?/pullo
jaon muuten tosi hyvää shampoota...
ja ei sisällä silikonia, mikä on hiusten surma, ja tekee just hamppua..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on tehottu mustikkashamppoo. Oisko ollu joku hieno suomalainen. Anto tosi paljon ravintoa hiuksilleni.

Mistä ostit sitä ja oliko minkä hintaista?

jokaisesta marketista ja lähikaupasta saa erittäin hienoa suomalaista mustikka shampoota ja hoitoa, hinta n.1,5? -2?/pullo
jaon muuten tosi hyvää shampoota...
ja ei sisällä silikonia, mikä on hiusten surma, ja tekee just hamppua..

silikonihan ei itsessään "vahingoita" hiusta, vaan kerääntyy hiuksiin jolloin hiuksista tulee pidemmän päälle kiillottomat, ja värit ja permanentit eivät tartu kunnolla. Silikonijäämistä pääsee syväpuhdistavalla shampoolla. Tätä silikonia on olemassa kahden tyyppistä, sitä "tavallista" sekä vesiliukoista, joka ei siis keräänny.

kiitos kaikille vastauksista. Käyn heti huomenna ostamassa tota mustikkashampoota ja hoitoainetta. Jos on lisääkin vinkkejä, niin oon valmis koittamaan kaikkea.

mene ihan kampaamoon ostamaan tigin shampoota ja hoitsikkaa, ne tehoaa ihan oikeasti ja hoitaa hiuksia oikeasti, ei vaan tee niistä nätin näkösiä tms

Yhteistyössä