Oonko mä kaljuuntuva tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miks?
Ja mitä ihmettä teen?

En oo kovin vanha, kohta täys-ikänen ja huomasin tuossa muutamia päiviä sitten mun hiusrajan muuttuneen. Se kohta missä olen pitänyt jakausta niin se on siitä alusta leventynyt, näyttää siis kaljulta läikältä. Säikähdin eka että kyse on pälvikaljusta, mutta kun googlettelin niin ei se siltä näytä... ei siinä ole mitään selvää tarkkarajaista hiuksetonta läikkää. Mulla on myöskin aika ohuet hiukset, siis todella ohuet, olleet aina pienestä pitäen... ei ne ikinä ole kovin paksut olleet, mutta kuitenkin kun mä painan mun hiukset litteäksi, sillon se kohta näyttää ihan normaalilta, ettei siinä mitään kaljua olisikaan.

Multa lähtee tukkaa aika paljon ja on lähteny jo monta vuotta, joskus paljon pahemmin koska olin tosi stressaantunut ja se stressi laukaisi jonkun reaktion mun päänahkaan, mun päähän alkoi kertyä paljon valkoista mönjää... oliko se hilsettä vai talia? no kuitenkin, sitä jäi aina raapiessa kynnen alle mukavasti kun kutitti. Eikä päänahka koskaan palautunut siitä normaalisti, usean vuoden jälkeenkään. Tosin on se nyt paljon parempana, mut joskus edelleen kutittaa ja jää vähän kynnen alle sellasta valkeeta. Hiuksii tuntuisi lähtevän aina aika paljon kuten tuolla jo aikasemmin sanoin, mut en oo kuitenkaan vielä kaljuuntunu tai hiusten paksuus oikeastaan muuttunu nii oon sit aatellu et se on ihan normaalii, kun jokasella lähtee päivittäin se tietty määrä hiuksia.

Multa etenkin niitä irtoaa suihkussa hemmetisti ja sen jälkeen kun hiukset on kuivunu ja vedän käsillä hiusten läpi tai harjaan.

Kaljuja kohtia mulla ei ennen päässä oo ollu, paitsi takaraivolle saakka menee sellanen outo rajaus joka näyttää vähän kaljulle mut ei se oo muuttunu siitä mihkään ja ollu monta vuotta jo sellasena niin oon aatellu sen olevan hiuspyörre.

Nyt vaan ärsyttää kun tuohon eteen tullu tollanen outo läntti jossa mustia pilkkuja tyhjillään tajuu et miks...

Mun suvussa ei oo tietääkseni kukaan nainen kaljuuntunu. Tai ainakaan mun mummoista kumpikaan, tai äiti. Isä on.

Yhteistyössä