Mun eka tatuointi

hjmhmh
Jäljestä aika vaikee sanoo mitään ku on niin pieni kuva.

Ei selkään kuvan tekeminen yleensä satukaan. Tietysti joillekin sattuu mut ei yleensä, selkä on just sellanen 'helppo' paikka.
 
En valehtele:D Onko sulla tatskoja? Onko ne sit sattun? Jos mä joskus alaselkään otan, niin se voi vähän sattua, on meinaan kipuherkkä alue mulla :snotty:
Onhan niitä jokunen kertynyt....

Mä olen hirveän kipuherkkä, pahin on ollut käsivarsi suureksi yllätykseksi, mä kuvittelin että se ei sattuis niin, mutta väärin arvelin. Ranne oli helpoin, tosin on kyllä pienin kuvakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725723:
Onhan niitä jokunen kertynyt....

Mä olen hirveän kipuherkkä, pahin on ollut käsivarsi suureksi yllätykseksi, mä kuvittelin että se ei sattuis niin, mutta väärin arvelin. Ranne oli helpoin, tosin on kyllä pienin kuvakin.
Välillä tuntu kuumostusta, mut ei muuta. Se naputti 2h yhtäsoittoa, paria tupakkitaukoa lukuunottamatta.
 
hjmhmh
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725725:
JA joku sanoi että mahannahka on kanssa 'helppo'. Sitä mä taas en kyllä halua kokeilla käytännössä :D
Se riippuu tietysti myös tatuoijasta että sattuuko. Mulle on tehty monta kuvaa eri paikkoihin ja kerralla n. 5 h lähes putkeen eikä ikinä oikeestaan sattunut. Sitten menin ottamaan tuohon ranteen ja kyynärtaipeen välille uutta tekijältä joka oli muka ammattilainen. Puoli tuntia jaksoin sinnitellä siinä kun oli pakko sanoa että nyt lopetat. No sehän oli hakannut ihan liian syvälle, sattu siks ihan helvetisti ja kyllä se myös kuvassa sit näkyi että oli mennyt liian syvälle. :/
 
[QUOTE="Huoh";23725786]Juuri tyypillistä whitetrashia, ei mitään persoonallisuutta.[/QUOTE]

Työnnä sä se sun WT hanuriisi, mikä sun mielestä on persoonallinen tatuointi? Ja mullei haittaa, vaikkei kukaan muu tykkää mun tatuoinnista, pääasia että mä tykkään.
 
[QUOTE="Huoh";23725786]Juuri tyypillistä whitetrashia, ei mitään persoonallisuutta.[/QUOTE]

Tarkoittaako persoonallisuus sitä, että KUKAAN ei vielä ole tehnyt siten?

Ei valmiissa maailmassa taida paljon enää sellaista olla, mitä joku ei ole jo tehnyt.
Eihän tuo mikään siirtokuva-arkki made in China silti ole?
 
py-y-y-y-yrsk
Ei oo todellista...siis onko noi lapaluut vai missä noi kuvat on?
Näyttää yhdeltä isolta pakaralta joka on lähdössä lentoon.
Kuin minun aivoistani suoraan tämä kommentti. Arvelin, että kuva on otettu jostain syystä fisheye-objektiivilla, siis vähintäänkin...

Kyllä pääsi *pyrsk* ja iso sellainen.
Näytin miehellekin, ja hän oli myös erittäin huvittunut ääneen lukemastani lentokalan kommentista sekä kuvasta.

No, huh, mutta tosiaan, kun itse tykkäät, sehän on pääasia. :D
 

Yhteistyössä