Tuota etäisyyttä ihmettelin myös.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725605:Lentoon lähdössä?
En halua ikinä olla armoton, mutta kysyn että miksi ne on noin kaukana toisistaan? Tuleeko tuohon väliin vielä jotain?
Mutta siivet on kivoja Itekin miettinyt että josko lisäis tähän kuvakavalkadiin vielä semmoiset.
Mä voisin ottaa siivet siksi että yksi lempilausahduksistani on, että elämään tarvitaan siivet ja juuret (,ilot ja murheet- pienet ja suuret).Tosi kulunut aihe kyl. Miks tollasia ylipäätään otetaan? Mä en tajua tuon kuvan merkitystä, vai ottaako ihmiset tuollaisia ihan vaan siks ku se on kiva ja 'muotia'?
Niin, nythän ne on 'oikeilla' paikoillaan kyllä!Saattaa siihen vielä jotain tulla, en tiedä milloin ja mitä. Mun mielestä se olisi myös hölmöä, jos ne olisi liian lähekkäin toisiaan, nyt on lapaluiden päällä.
Otan kuule sulle joskus paremman kuvan=)Ei oo todellista...siis onko noi lapaluut vai missä noi kuvat on?
Näyttää yhdeltä isolta pakaralta joka on lähdössä lentoon.
Voitaiskin kerätä palstakolehtiOtan kuule sulle joskus paremman kuvan=)
Kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725631:Niin, nythän ne on 'oikeilla' paikoillaan kyllä!
Mä näin kerran kauniin siipitatuoinnin, siinä oli siivet ja sitten niistä oli pari höyhentä irronneet ja ne leijaili alaspäin.
Muoks, löytyi.
http://www.nannasarttattoo.fi/kuvagalleria/Black__Grey_tatuoinnit/015.jpg
No nää onkin hienot!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725631:Niin, nythän ne on 'oikeilla' paikoillaan kyllä!
Mä näin kerran kauniin siipitatuoinnin, siinä oli siivet ja sitten niistä oli pari höyhentä irronneet ja ne leijaili alaspäin.
Muoks, löytyi.
http://www.nannasarttattoo.fi/kuvagalleria/Black__Grey_tatuoinnit/015.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725649:Voitaiskin kerätä palstakolehti
Elekeehän naiset intaantuko vain riitelemään, ettehän?
Makuasioita, turha niitäkään on sitten liian kärkkäästi 'rehellisinä mielipiteinä' julkituoda- niistä kun jättää vi**uilun pois niin ei jää sitä mielipidettäkään, nimittäin
Oliskohan suurin syy asento, 2h ollut tikattavana, niin alkaa olla jo aikas naattiEli joo...oikeilla paikoilla siis, mutta jotenkin ihan väärän kokoisina ja tosiaan tuo etäisyys kummastuttaa.
Sorry kun en heti tajunnut...en oo kellään nähnyt noin ööh..pyöreää? selkää vai onko asento vaan jotenkin semmonen :ashamed:
15kg ainakin pois saatava, lupaan sitten laittaa uuden kuvan.No ei näytä kauheen kivalta, en tiedä kokoasi mutta nuo siivet näyttävät pieniltä ja laiskoilta nuon tanakassa seljässä. Jos oot normaali kokoinen niin nuo siivet vaan tekee sun seljästä ison.
Niinpä Eikä toi edes sattunut yhtään, aika ihmeAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725673:Tuohonhan saa lisättyä vielä ja vaikka mitä