Mun eka tatuointi

Lentoon lähdössä? :D


En halua ikinä olla armoton, mutta kysyn että miksi ne on noin kaukana toisistaan? Tuleeko tuohon väliin vielä jotain?

Mutta siivet on kivoja :D Itekin miettinyt että josko lisäis tähän kuvakavalkadiin vielä semmoiset.
 
hjmhmh
Tosi kulunut aihe kyl. Miks tollasia ylipäätään otetaan? Mä en tajua tuon kuvan merkitystä, vai ottaako ihmiset tuollaisia ihan vaan siks ku se on kiva ja 'muotia'?
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725605:
Lentoon lähdössä? :D


En halua ikinä olla armoton, mutta kysyn että miksi ne on noin kaukana toisistaan? Tuleeko tuohon väliin vielä jotain?

Mutta siivet on kivoja :D Itekin miettinyt että josko lisäis tähän kuvakavalkadiin vielä semmoiset.
Tuota etäisyyttä ihmettelin myös.
 
Tosi kulunut aihe kyl. Miks tollasia ylipäätään otetaan? Mä en tajua tuon kuvan merkitystä, vai ottaako ihmiset tuollaisia ihan vaan siks ku se on kiva ja 'muotia'?
Mä voisin ottaa siivet siksi että yksi lempilausahduksistani on, että elämään tarvitaan siivet ja juuret (,ilot ja murheet- pienet ja suuret).
Lisäksi minusta löytyy sen verran uskoa, että liitän siivet enkeleihin. Semmottis.
 
Saattaa siihen vielä jotain tulla, en tiedä milloin ja mitä. Mun mielestä se olisi myös hölmöä, jos ne olisi liian lähekkäin toisiaan, nyt on lapaluiden päällä.
Niin, nythän ne on 'oikeilla' paikoillaan kyllä!

Mä näin kerran kauniin siipitatuoinnin, siinä oli siivet ja sitten niistä oli pari höyhentä irronneet ja ne leijaili alaspäin.

Muoks, löytyi.
http://www.nannasarttattoo.fi/kuvagalleria/Black__Grey_tatuoinnit/015.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725649:
Voitaiskin kerätä palstakolehti :D



Elekeehän naiset intaantuko vain riitelemään, ettehän?
Makuasioita, turha niitäkään on sitten liian kärkkäästi 'rehellisinä mielipiteinä' julkituoda- niistä kun jättää vi**uilun pois niin ei jää sitä mielipidettäkään, nimittäin :whistle:
:D
 
Eli joo...oikeilla paikoilla siis, mutta jotenkin ihan väärän kokoisina ja tosiaan tuo etäisyys kummastuttaa.

Sorry kun en heti tajunnut...en oo kellään nähnyt noin ööh..pyöreää? selkää vai onko asento vaan jotenkin semmonen :ashamed:
 
was
No ei näytä kauheen kivalta, en tiedä kokoasi mutta nuo siivet näyttävät pieniltä ja laiskoilta nuon tanakassa seljässä. Jos oot normaali kokoinen niin nuo siivet vaan tekee sun seljästä ison.
 

Yhteistyössä