Mun auto sit menee lunastukseen

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Naapurilla kävi "pieni" vahinko.
Naapurin auton käsijarru petti ja auto liukui suoraan meidän auton takakulmaan, niin pahasti että auto siirtyi paikoillaan 90 astetta. Naapurin autosta hajosi takalasi ja toinen takalamppu ja peltiä rutussa. Ihmeen pienet vauriot olivasiihen nähden että heillä on farmari ja emidän tipo oli vastassa.

Vahinoja sattuu, kyse oli vain autoista ja muutenkaan sillä eiole väliä kun auto oli muutenkin rikki eikä sillä voinut ajaa.
samaa autoa olen yrittänyt aiemmi myyd 50e ja nyt vahinkoturvakeskus on luvannut että ainakin 200 siitä saisin.
Naapuri saa kyllä maksaa sit hinauslaskunkin.
:D
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Ettei vaan olisi vakuutuspetos mielessä?
:eek:

aina kun pysäköi auton mäkeen, on mahdllista että luisuu alamäkeen. Mitäs pysäköi ulko-oven eteen.

Meidän auto oli jo seisonnassa, joten siitäe i oelmitään vakuutusmaksujakaan tarvinnnnut maksaa
Miks en saa iloita siitä että mun romu saadaan vihdoinki pois tuosta pihasta ja ei tarvii turhaan autopaikkamaksua maksaa joka kuukausi. Mun auto oli pysäköit oikein OMALLE maksulliselle paikalle. Naapuri olipysäköinut autonsa ulko-oven viereen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Ettei vaan olisi vakuutuspetos mielessä?
:eek:

aina kun pysäköi auton mäkeen, on mahdllista että luisuu alamäkeen. Mitäs pysäköi ulko-oven eteen.

Meidän auto oli jo seisonnassa, joten siitäe i oelmitään vakuutusmaksujakaan tarvinnnnut maksaa
Miks en saa iloita siitä että mun romu saadaan vihdoinki pois tuosta pihasta ja ei tarvii turhaan autopaikkamaksua maksaa joka kuukausi. Mun auto oli pysäköit oikein OMALLE maksulliselle paikalle. Naapuri olipysäköinut autonsa ulko-oven viereen.
Saa iloita. Ei sun tarvi jakaa sitä 200 euroas näille kaakattajille täälä. Osta sillä itselles jotain kivaa. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
ja taas se asia saadaan ap:n viaksi kääntymään, hohhoijakkaa, taitaa muita kismittää kun sulla kävi "tuuri" :xmas:

Ööö..missä kukaan ap:ta syyttää? Paitsi herra Majuri, mutta ammatti-itkijöitä ei lasketa. Eli ei kukaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Sun täytyy ap lain mukaan ilmoittaa tuo korvauksena tuleva rahasumma sossuun jos toimeentulotukea haet :kieh:
niin se muuten pitää..
Mä muistaisin lukeneeni, että vakuutuskorvauksia EI saa ottaa huomioon toimeentulotukea laskettaessa. Eihän mistään vakuutuksista ois muuten ees hyötyä niille jotka saa toimeentulotukea vaan voitas pistää kaikki kulut valtion piikkiin vai?
 
bonja
[/quote]

No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa :D
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.[/quote]



sinusta noin ei siis voi sanoa?
pyöritä nyt suurta päätäni tälle kommentille, jenga jo pian irtoo.
 

Yhteistyössä