Mun auto sit menee lunastukseen

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
noh
No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa :D
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.[/quote]



sinusta noin ei siis voi sanoa?
pyöritä nyt suurta päätäni tälle kommentille, jenga jo pian irtoo.[/quote]


No ehkä hän tarkottaa sitä että se on joku jarrujärjestelmän osa mikä on rikki eikä "jarrut".
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa :D
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.


sinusta noin ei siis voi sanoa?
pyöritä nyt suurta päätäni tälle kommentille, jenga jo pian irtoo.[/quote]


No ehkä hän tarkottaa sitä että se on joku jarrujärjestelmän osa mikä on rikki eikä "jarrut".[/quote]

En ymmärrä tätä kommentointia lainkaan.
Mun pointti oli se että hassua sanoa että muuten auto kunnossa, vain jarrut rikki. Ilman jarrujahan auto on täysin käyttökelvoton joten ei mikään pikkuvika.
Ja ihan suon ap:lle ne 200 eur ei ole multa pois enkä ole kateellinen.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista omavastuu.
miten omavastuu liittyy tähän. Vika oli NAPURIN, koska hän oli pysäköinyt paikalle johon ei saisi ( vaikka vain hetkeksi) Mun auto oli OMALLA maksullisella paikalla.
tosin nyt kun se on nsspurin toimesta kääntynyt 90 astetta, se vie toisenkin makusllisen paikan, mutta eiköhän ne paikan haltijat sen ymmärrä
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa :D
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.


sinusta noin ei siis voi sanoa?
pyöritä nyt suurta päätäni tälle kommentille, jenga jo pian irtoo.

No ehkä hän tarkottaa sitä että se on joku jarrujärjestelmän osa mikä on rikki eikä "jarrut".[/quote]

En ymmärrä tätä kommentointia lainkaan.
Mun pointti oli se että hassua sanoa että muuten auto kunnossa, vain jarrut rikki. Ilman jarrujahan auto on täysin käyttökelvoton joten ei mikään pikkuvika.
Ja ihan suon ap:lle ne 200 eur ei ole multa pois enkä ole kateellinen.[/quote]

jarrupalat ovat kuluneet tai jarruletku poikki. ei iso vika jos osaa ja haluaa korjataa
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja B):
Vakuutusyhtiöt käyttävät sosiaalista mediaa hyväkseen selvittäessään vakuutuspetoksia. :attn:
miten vakuutuspetos löiittuy tähän. Kyseessähän on Naapurin moka ei mun ja mun autoa ei korjata, vaikka sisitä sais tonnin.
 
H
Näillä voi tehdä rahaa.Aina kolaritilanteessa mekin´tienattu´.Ihan normaali käytäntö.
Esim.Mies ajoi kerran kolarin,autossa ruttu ja ja umpiot rikki,sai siitä muistaakseni 800 e,autona rvo tonni..Parisataa meni kun itse laittoi kuntoon.myytiin sit pois.Eli´voittoa´tuli.
Tämä vain 1 esimerkki.Kolaria ei koskaan toivo mutta jos niin käy,voi´vaatia´sitä korvausta eikä tyytyä siihen mitä tarjoavat.
Esim.mulla Mondeo joita saa halvimmillaan 400 e.Tämä kuitenkin neliveto,joten heidän ON MAKSETTAVA sen mukaan mitä nelivedot maksavat.Voivat yrittää kusettaakin..Meitä yrittäneet joka kerta.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Näillä voi tehdä rahaa.Aina kolaritilanteessa mekin´tienattu´.Ihan normaali käytäntö.
Esim.Mies ajoi kerran kolarin,autossa ruttu ja ja umpiot rikki,sai siitä muistaakseni 800 e,autona rvo tonni..Parisataa meni kun itse laittoi kuntoon.myytiin sit pois.Eli´voittoa´tuli.
Tämä vain 1 esimerkki.Kolaria ei koskaan toivo mutta jos niin käy,voi´vaatia´sitä korvausta eikä tyytyä siihen mitä tarjoavat.
Esim.mulla Mondeo joita saa halvimmillaan 400 e.Tämä kuitenkin neliveto,joten heidän ON MAKSETTAVA sen mukaan mitä nelivedot maksavat.Voivat yrittää kusettaakin..Meitä yrittäneet joka kerta.
mä ite sanoin sille vahinkovakuutuksen miehelle, että 200 riitää mun autosta. sehän on olut seisonnassa koko ajan ja jarruvikainen, joten pääasia on vaan että san sen pois pihalta. Tätä autoa kun ei korjata, vaikka saisin siitä enemmän kuin sen 400 mitä olen tuosta rotiskosta maksanut
 
H
Eikä vakuutusyhtiötä kiinnosta onko autossa vikaa esim.noi jarrut tai vaikka repaleiset penkit. .Mielestäni ap olisi voinut vaatia enemmänkin.
Autot tulevat myyntiin luultavasti www-avk.fi sivulle josta ne ostetaan periaateessa kuvan perusteella riskillä.Me ostettiin yksi ja siinä oli paljon muitakin ongelmia kuin tämä kolarista johtuva.Vanhoja roteloita ei tietysti,mutta suurinpiirtein autonnäköiset ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Vau. Pääsitte eroon ongelmasta ja saatte siitä vielä rahaa. Huippunaapuri sulla. :D
Peesi.Se oli teille hyvä juttu =)
naapurin isäntä pelkäsi että suutun, mutta mitäs tuosta suttumaan, sehän on VAAN AUTO
Sun pitäisi kiittää sitä :D Pienentääkö ne sitten kuitenkin jotain tukia teiltä tästä yllättävästä `voitosta´?
 
ap
Me ostettiin autovahinkokeskukselta moottoripyörä,just kuvan perusteella.Sieltä saa aina´halvemmalla´,kun on katsastettava ja riski että ei ole kunnossa.
No tämä moottoripyörä oli vakuutuspetos,oli kaadettu mutta omistaja järjesti sen kun pyörästä oli menossa kone.
En tajunnut viedä asiaa eteenpäin.selvä petos.Moottoripyörien kohdalla todella yleistä!
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naisille EI pitäisi antaa ajaokorttia...
miten ajokortti liittyy mun naapuriin. Tää naapuri joka ryttäs mun auton oli kyllä mies. Ja kyllää tuohon ulko-oven eteen ajaa paljon ihmisä autoillaan, autopaikat kun on liian kalliita ja joutuu kävelemään parisataa metriä
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me ostettiin autovahinkokeskukselta moottoripyörä,just kuvan perusteella.Sieltä saa aina´halvemmalla´,kun on katsastettava ja riski että ei ole kunnossa.
No tämä moottoripyörä oli vakuutuspetos,oli kaadettu mutta omistaja järjesti sen kun pyörästä oli menossa kone.
En tajunnut viedä asiaa eteenpäin.selvä petos.Moottoripyörien kohdalla todella yleistä!
miten tää asia liittyyy mun autoon?
 

Yhteistyössä