mun anoppi huohhhhhh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä en jaksa mun anoppia eilen olin kangaskaupassa ja se tuli sinne kyseli et mitäs aiot ostaa?sanoin et en tiiä kunhan kattelen, no se osti jotain ja sil ei ollukka rahaa tarpeeksi ja maksoin osan sen ostoksista??sit se sano ku ties et jotain pitsiähän olin vailla ni et hänellä on paljon pitsisiä verhoja et tule heille ni saat niitä, no menin keitti kahvit ja ei pitsiverhoja kateltukkaan....sit se tuli meille illalla ja näki et olin ostanu pitsiliinat kirpparilta oh,n pöydälle no se sano et olisit häneltä saanu niit ilmaseksi hänellä on niit paljon...huohhhh,no olin tehny omenapiirakkaa joka oi viel vähän lämmin sanoi et ai tää on kuumaa ja söi sitä sit komentoi et tää oliskin varmaan hyvää kylmänä...mun mies katto mua ja hymyili sille tuli varmaan sama ajatus eli PAHAA....mä en voi liikkua kaupoissa se on ain siellä sit en voi mennä kenkäkauppaan kun se näkee ikkunastaan et oon siellä ja aina kysymys mitäs hait kenkäkaupasta...huohhhhhnmun mieskin sanoi ettei mennä kioskille kun porukat näkee ikkunasta meijät...onneks toinen kioski on kans lähellä...ne kyttää ikkunasta kaiken päivää ja kommentoi kaikille et mitäkukin on tehny...voi voi täst tulis liian pitkä juttu jos jatkaisin......huohhhh kyllästynyt

aika pitkä aika odottaa... eikös sielä olisi vähän kauempana joku kämppä mihin muuttaa... Siis vaikka 20km päähän ettei miehelles tulis kohtuuton työmatka. Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä.

Yhteistyössä