Miten saada nyksän äiti=mun anoppi tykkäämään musta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Oli mennyt sanomaan nyksälle, et sellasta jakorasiaa et ainakaan sitten nai tai muuta sen kanssa yhteen tai mitään :( Sit se sano, et toivoi että nyksä ei tekis mun kanssa lapsia :( En tiennykkään, et vielä voi olla noin vanhan aikaisesti ajattelevia ihmisiä että niitä haittaa, jos niitten lapset menee naimisiin sellasen kanssa jolla on ennestään lapsia..

Et voi tehdä mitään muuta kuin olla oma itsesi ja ajan kanssa näyttää käytökselläsi että hän on arvioinut sinut väärin. Puhumalla tai kiirehtimällä ei varmaan päätä käännetä. Älä yritä liikaa vaan ole reilusti rehellinen oma itsesi ja näytä että välität miehestä ja olet tosissasi.

• Tykkää
Reactions: susanna85
OG+Mission+Impossible+logo.gif

Sun tilanne kuulostaa melki yhtä pahalta kun mun yhen kaverin. Kaveri kerto miehensä äidistä niitä juttuja mitä kaikkee on tehny, niin ite tuijotin silmät selällään ja ihmettelin että, miten voi aikuinen ihminen ''anteeks nyt vaan'' olla niin sekasin :O

Mut pitää viel lisätä, et on niiin epäreilua myös :( Et toiset saa kivan anopin joka hoitaa niitten lapsia ja ostaa lapsille kaikkea kivaa....sit mä saan tollasen joka kaataa vaan pas.kaa niskaan....nou kiva, ei kiva

Eks sun kersoja vois hoitaa niitten oikeet mummut? Sun äiti tai eksän äiti? Tilanne on toki eri jos teillä nyksän kaa tulee sitten niitä palleroita, mutta ehkä tämäkin puoli on nyt hyvä ottaa huomioon ennen kuin alkaa suunnittelemaan sitä lapsien vääntämistä nyksän kaa.

Mut pitää viel lisätä, et on niiin epäreilua myös :( Et toiset saa kivan anopin joka hoitaa niitten lapsia ja ostaa lapsille kaikkea kivaa....sit mä saan tollasen joka kaataa vaan pas.kaa niskaan....nou kiva, ei kiva

Entäs sitten me, joilla on kamala kaikesta valittava anoppi. En osaa koskaa käyttäytyä hänen mielensä mukaisesti, vaikka olen yrittänyt olla mielinkielin ja ymmärtää vanhaa ihmistä. Silti hän hoitaa lapsiamme ja ostelee heille kaikkea kivaa. Lapset ovat hänen ainoat lapsenlapsensa, jotka ovat anopille todella tärkeät. Toiselle mummolle hän on mustasukkainen, jos tämä on saanut olla lastenlasten kanssa enemmän.

[QUOTE="Vieras";24959050]Eipä haittaisi mua. Eikä poika valitse mulle vaimoa vaan itselleen.[/QUOTE]

Ei muakaan haittaa. Poikani vaimon lapsi entisestä suhteesta on aina tervetullut meille yökylään pikkusisaruksiensa kanssa. Lahjat ostetaan synttäreille ja jouluksi hänelle, kuten muillekin.
Onneksi kuitenkaan ap ei ole miniäni:)

Yhteistyössä