mun äiti kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai siltä musta tuntuu.
Äitini, 45v, ilmoitti minulle viikko sitten vaihtavansa sukupuolta. Mä olen shokissa. En tiedä olenko sitten ollut sokea vai enkö vaan ole halunnut nähdä asioita oikein, vai miten en ole yhtään osannut aavistaa mitään?! en ikinä!
ei nyt mitenkään ihan mahdottoman läheisiä olla enää, varmaan tämä välimatka sen tekee,mutta kyllä silloin kun kotona asuin nii äiti oli hyvinkin läheinen ja tärkeä. viimevuosina, etenkin vanhempieni eron jälkeen yhteydenpidot harvenivat. en oikein edes osaa sanoa syytä siihen, se vaan jäi. ja nyt sitten hän kertoo mulle tämän. mä en voi enää koskaan soittaa ÄIDILLE enkä puhua äidistä. eihän mies ole äiti? mä en jaksa ymmärtää tätä. ja miten mä selitän sitten mun lapselle kun hän syntyy ja kasvaa, että juu ei sulla ole kun yksi mummo ja 3vaaria??

sanokaa nyt joku mistä mä lähden etsimään edes vertaistukea tai mun pää hajoaa!!!??

Eihän sukupuolen vaihdos muuta ihmistä. Äitiäsi se muuttaa sen verran, että hän saa vihdoin olla se, minkä hän tuntee olevansa. Mutta silti sama ihminen se on sinulle, ainoana vain että sukupuoli muuttuu.
Voithan kysyä äidiltäsi, miten hän haluaa sinun ja lastesi kutsuvan häntä. Äidiksi, mummuksi, isäksi, vaariksi, nimellä vai olisiko kenties joku oma sana, joka kuvaa häntä.
Tottakai tollainen tulee shokkina ja järkytyksenä, mutta etkai sen vuoksi hylkää häntä, että hän uskaltaa nyt olla julkisesti se, mikä hän tuntee olevansa.

[QUOTE="hmm";23900123]Äitisi on sairas. Jätä omaan arvoonsa. Voit todellakin ajatella, että äitisi on kuollut, se on ihan hyvä keino päästä eteenpäin.[/QUOTE]

Olet ilmeisesti myös homovastainen?

[QUOTE="hmm";23900123]Äitisi on sairas. Jätä omaan arvoonsa. Voit todellakin ajatella, että äitisi on kuollut, se on ihan hyvä keino päästä eteenpäin.[/QUOTE]

SAIRAAS?
just voi vittu mitä porukkaa..
luuletko että joku haluaa syntyä väärään "ruumiseen"
luuletko että homot on tahallaan homoja esimerkiksi vain että ihmiset saa pitää heitä sairaina?
se mitä tuntee pitäisi muka nykypäivänä peittää ja kätkeä,kärsiä siihen kuolemaansa asti sellaisena mitä ei oikeasti ole.
jos aloittaja äiti tuntee olevansa mies eikä nainen,olkoot oikeus saada olla se mitä haluaa,eikä elää kuten muut haluavat!
jokainen kuolee täältä pois,mitä hittoa ei silloin voi olla se kuka on!

Eihän sukupuolen vaihdos muuta ihmistä. Äitiäsi se muuttaa sen verran, että hän saa vihdoin olla se, minkä hän tuntee olevansa. Mutta silti sama ihminen se on sinulle, ainoana vain että sukupuoli muuttuu.
Voithan kysyä äidiltäsi, miten hän haluaa sinun ja lastesi kutsuvan häntä. Äidiksi, mummuksi, isäksi, vaariksi, nimellä vai olisiko kenties joku oma sana, joka kuvaa häntä.
Tottakai tollainen tulee shokkina ja järkytyksenä, mutta etkai sen vuoksi hylkää häntä, että hän uskaltaa nyt olla julkisesti se, mikä hän tuntee olevansa.

Tämä on niin tätä nykyaikaa!! Kaikki on ok ja kaikki on normaalia ja kaikki pitää hyväksyä...sairasta, täysin sairasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ei se mitään rakas mutsi, vaikka hankitkin itsellesi kikkelin, ymmärrän sinua, se on aivan luonnollista...toiset saavat kikkelin syntymälahjana, toisten se täytyy ostaa...sellaista on elämä...millä nimellä sinua kutsumme sen jälkeen?...oi kun ihanaa, lapsemme saavat uuden vaarin ja minäkin olen aina halunnut kaksi faijaa...!!"

Menkää hoitoon, herranenaika.

mä en osaa ajatella sitä näin. mä olen koko ikäni ollut jotenkin kaikkea tämmöistä vastaan joten voit kuvitella mikä pommi tämä oli. oma äiti. tuntuu vaan ihan epätodelliselta, pahalta unelta. kun ei se vaan ole enää äiti jos se muuttuu mieheksi :O eikä se ole sama ihminenkään enää. mä en uskalla edes kysyä miksi mun pitäs häntä sitten kutsua, mikään isä ei ainakaan tule kuuloonkaan, iä mulla jo on. enkä nimelläkään osaa. kun se on äiti joka ei ole äiti. voi itku.

mies koittaa rauhotella että neon nää raskaushormonit jotka pahentaa vielä mun oloo, hän suhtautuu tähän paljon kevyemmin ja mua suututtaa nyt sekin. eihän sen äidille ole miään tapahtumassakaan vaan mun äidille :(

Setan kautta voisi ehkä löytyä joku vertaistukiryhmä?

Mitä äitiisi tulee, niin hän ehkä kokee vasta nyt heräävänsä oikeasti eloon. Sinusta tuntuu, että hän kuolee, mutta ei hän kuole, hän vain muuttuu sellaiseksi kuin haluaa olla.

.. mieltä! Ei kait tuollaista odota kuulevansa, mutta se on äitisi päätös, ja jos hänellä on hyvä olla päätöksen tehtyään, eikö se ole tärkeintä?! Onko hän hylännyt sinut tai olisiko hylännyt joidenkin radikaalien valintojesi vuoksi? Älä hylkää, hän on aina äitisi ja varmasti haluaa, että kutsut häntä niin kuin olet aina kutsunut. Voimia elämänmuutokseen!

[QUOTE="vieras";23900109]Tai siltä musta tuntuu.
Äitini, 45v, ilmoitti minulle viikko sitten vaihtavansa sukupuolta. Mä olen shokissa. En tiedä olenko sitten ollut sokea vai enkö vaan ole halunnut nähdä asioita oikein, vai miten en ole yhtään osannut aavistaa mitään?! en ikinä!
ei nyt mitenkään ihan mahdottoman läheisiä olla enää, varmaan tämä välimatka sen tekee,mutta kyllä silloin kun kotona asuin nii äiti oli hyvinkin läheinen ja tärkeä. viimevuosina, etenkin vanhempieni eron jälkeen yhteydenpidot harvenivat. en oikein edes osaa sanoa syytä siihen, se vaan jäi. ja nyt sitten hän kertoo mulle tämän. mä en voi enää koskaan soittaa ÄIDILLE enkä puhua äidistä. eihän mies ole äiti? mä en jaksa ymmärtää tätä. ja miten mä selitän sitten mun lapselle kun hän syntyy ja kasvaa, että juu ei sulla ole kun yksi mummo ja 3vaaria??

sanokaa nyt joku mistä mä lähden etsimään edes vertaistukea tai mun pää hajoaa!!!??[/QUOTE]
"..eihän mies ole äiti?" Oletpa itsekäs. Ehkä äitisi katuu synnyttäneensä sinut ja näin ollen haluaakin olla mies, jolle ei ole tapahtunut mokomaa onnettomuutta.

Sukupuolta ei vaihdeta, vaan KORJATAAN.

Hän on siis syntynyt väärään sukupuoleen, ja nyt se asia korjataan ja hän voi jatkaa elämäänsä todennäköisesti onnellisempana kuin on ollut tähän saakka.

Ole siis ap onnellinen hänen puolesta:):hug:

sitäkään en ymmärrä, miksi "pitää saada kaikki"? jos kerran kokee olevansa mies niin miksi hitossa meni lapsen tekemään? ei miehet synnytä lapsia! miksi meni naimisiin isäni kanssa, onko hän homo? vai hetero? vai mikä se silloin on?! mun mielestä tää vaan on ihan tajuttoman itsekästä. vai olenko minä se itsekäs kun vaan haluan että mulla on äiti?! onko se itsekästä?

[QUOTE="hmm";23900163]Tämä on niin tätä nykyaikaa!! Kaikki on ok ja kaikki on normaalia ja kaikki pitää hyväksyä...sairasta, täysin sairasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ei se mitään rakas mutsi, vaikka hankitkin itsellesi kikkelin, ymmärrän sinua, se on aivan luonnollista...toiset saavat kikkelin syntymälahjana, toisten se täytyy ostaa...sellaista on elämä...millä nimellä sinua kutsumme sen jälkeen?...oi kun ihanaa, lapsemme saavat uuden vaarin ja minäkin olen aina halunnut kaksi faijaa...!!"

Menkää hoitoon, herranenaika.[/QUOTE]

Kuule, tällaista on aina ollut, siis ihmisillä on ollut tällaisia tunteita, että eivät sovi siihen "muottiin", johon ovat syntyneet, mutta aikaisemmin sukupuolenvaihdos ei vain ollut mahdollista. Jälleen kerran on pakko kysyä, mitä se sulta on pois, jos joku haluaa tehdä elämääns radikaalin muutoksen, jonka ansiosta on hän on onnellisempi? Olet aika itsekäs.

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät transuja terveinä???
En ole ikinä törmännyt terveenoloiseen transuun, aina on ihan mielisairaan olemus, sori nyt vaan kauheasti. TOISIN kuin homoilla, jotka ovat ihan normaaleja ihmisiä.
Siinä vaan tuntuu menevän joku raja.

Kannattaa varmaan jutella äitisi kanssa MIKSI hän niin haluaa vaihtaa sukupuolta. Mä itse olen kai sitten sukupuoleton, koska mulle on yksi ja sama olenko miehen vai naisen kroppainen. Ja en todellakaan hingu korkokenkiä tai sukkahousuja ja hameita, vaikka olen normaali nainen. En siis ymmärrä miehestä naiseksi tai naisesta miehesi sukupuolta vaihtavia miksi ihme se ULKOINEN juttu on niin tärkeä???!

Jos mun iskä alkaisi pukeutua hameisiin, niin kysyisin miksi äitini tai minä tai kukaan siskoistani ei pukeudu hameisiin... yleensä ne sukupuolta vaihtavat ovat jotenkin niin äärimmäisiä että kaikki huulipunat ja helmet ja muut pitää saada.

[QUOTE="a p";23900190]sitäkään en ymmärrä, miksi "pitää saada kaikki"? jos kerran kokee olevansa mies niin miksi hitossa meni lapsen tekemään? ei miehet synnytä lapsia! miksi meni naimisiin isäni kanssa, onko hän homo? vai hetero? vai mikä se silloin on?! mun mielestä tää vaan on ihan tajuttoman itsekästä. vai olenko minä se itsekäs kun vaan haluan että mulla on äiti?! onko se itsekästä?[/QUOTE]

Ehkä hänellä kesti aikansa tajuta haluavansa olevan mies.
Jos avioliitto miehen kanssa pisti viimeinkin sen tajuamaan.
Moni 'mies' naisen ruumiissa jättää vaginan ja kohdun itselleen, jotta saisi lapsia. Silti he kokevat olevansa miehiä.
Anna äitisi olla itsekäs siinä mielessä, että hän saa päättää olevansa se mikä hän haluaa olla. Hän eli sinua varten lapsuutesi ajan. Nyt kun pärjäät jo omillasi, anna äitisi elää itselleen arvokas loppuelämänsä, juuri sillä tavalla kun hän itse haluaa.

[QUOTE="a p";23900190]sitäkään en ymmärrä, miksi "pitää saada kaikki"? jos kerran kokee olevansa mies niin miksi hitossa meni lapsen tekemään? ei miehet synnytä lapsia! miksi meni naimisiin isäni kanssa, onko hän homo? vai hetero? vai mikä se silloin on?! mun mielestä tää vaan on ihan tajuttoman itsekästä. vai olenko minä se itsekäs kun vaan haluan että mulla on äiti?! onko se itsekästä?[/QUOTE]

On paljon ihmisiä, jotka tulevat niin sanotusti ulos kaapista vasta myöhemmällä iällä, koska ei siitä niin kauan aikaa ollut, kun tällaista ei olisi katsottu hyvällä (jos vieläkään katsotaan). Äitisi varmasti rakasti isääsi silloin ja ratkaisu tuntui silloin oikealta, nyt hän on antanut itselleen luvan vihdoin olla se, joka hän sisimmässään on. Kuten sanoin, älä nyt vain hylkää häntä, se tekisi hänet onnettomaksi ihan varmaan! Juttele ja kysele, itke ja huuda, jos siltä tuntuu, kyllä hän varmasti tuntuu. Mutta älä hylkää, katuisit sitä varmasti myöhemmin.

[QUOTE="hmm";23900209]Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät transuja terveinä???
En ole ikinä törmännyt terveenoloiseen transuun, aina on ihan mielisairaan olemus, sori nyt vaan kauheasti. TOISIN kuin homoilla, jotka ovat ihan normaaleja ihmisiä.
Siinä vaan tuntuu menevän joku raja.[/QUOTE]

Oletko moneenkin törmännyt? En ajattele, ovatko terveitä vai eivät, mutta tekevät varmaan sen, mikä saa heidät tuntemaan onnellisemmaksi kuin ei-transuina. Mielisairaita on ihan heteroidenkin keskuudessa pilvin pimein, kuten varmaan tiedät, joten minusta tämä pointti on tarpeeton.

Yhteistyössä