Mummola kuin tupakkahuone!

Vieläkin silmiä kirvelee!! Tukka haisee ku rankki, paita piti laittaa ulos tuulettuun ja jotain rauhottavaa sais heittää naamaan itelle, ku ottaa niin aivoon!!

Joo, kävin muksun kans mummolassa ja joko ei mennä vähäänaikaan tai sit pidän taas sen saarnan niille tms.

Mummolat savuttomiks ry:n vois perustaa!
arg!
 
samaa mieltä
Liityn heti ko. yhdistyksen jäseneksi! Täällä myös podetaan ahdistusta savumummolan vuoksi, murrr! Oikein harmittaa lasten puolesta, kun ei ole mummolaa, jonne mennä kyläilemään, puhumattakaan yökyläilystä!
 
Mun äiti polttaa kans sisällä. Mut sillon kun se tietää että lapsia on tulossa kylään niin tuulettaa aina muutaman tunnin ja käy partsilla aina. Mut kyllähän sen siitä kämpästä huomaa että sisällä polttelee... :/
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no, eikö jokainen tee kotonaan juuri niinkuin haluaa? :eek:
....
No näin kai se menee mutta luulisi että isovanhemmat ovat sen verran järkeviä tai edes välittävät pienistä lapsenlapsistaan niin että hilaisivat perseensä ulos tupakalle.
Mutta pakko ei ole. Asiasta saa kyllä valittaa koska musta on huonoa käytöstä keneltä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no, eikö jokainen tee kotonaan juuri niinkuin haluaa? :eek:
....
No näin kai se menee mutta luulisi että isovanhemmat ovat sen verran järkeviä tai edes välittävät pienistä lapsenlapsistaan niin että hilaisivat perseensä ulos tupakalle.
Mutta pakko ei ole. Asiasta saa kyllä valittaa koska musta on huonoa käytöstä keneltä tahansa.
niinhän sitä luulisi, että lastenlastensa takia menisi parvekkeelle. mutta huomauttelemaan en siitä alkaisi.
 
Minä huomauttaisin. Passiivinen tupakointi ei tee hyvää lapselle eikä lapsenlapselle.
Ja jos isovanhemmat haluavat pitää kotinsa tupakkahuoneena, niin tapaisimme muualla: kaupungilla, kirjastossa, kahvilassa, tai lämpiminä aikoina kävisimme heidän pihallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minä huomauttaisin. Passiivinen tupakointi ei tee hyvää lapselle eikä lapsenlapselle.
Ja jos isovanhemmat haluavat pitää kotinsa tupakkahuoneena, niin tapaisimme muualla: kaupungilla, kirjastossa, kahvilassa, tai lämpiminä aikoina kävisimme heidän pihallaan.
juurikin näin.
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minä huomauttaisin. Passiivinen tupakointi ei tee hyvää lapselle eikä lapsenlapselle.
Ja jos isovanhemmat haluavat pitää kotinsa tupakkahuoneena, niin tapaisimme muualla: kaupungilla, kirjastossa, kahvilassa, tai lämpiminä aikoina kävisimme heidän pihallaan.
Vaikka en tupakointia sisällä puolusta, niin ukon vanhemmilla on poltettu sisällä aina. Miehellä ei ole ollut eläissään korvatulehdusta eikä mitään muutakaan ongelmaa terveyden kanssa.
 
mörökölli
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minä huomauttaisin. Passiivinen tupakointi ei tee hyvää lapselle eikä lapsenlapselle.
Ja jos isovanhemmat haluavat pitää kotinsa tupakkahuoneena, niin tapaisimme muualla: kaupungilla, kirjastossa, kahvilassa, tai lämpiminä aikoina kävisimme heidän pihallaan.
juurikin näin.
Niinpä. Mutta tottakai asiasta huomauttaisin, ei epäkohtiin puuttuminen ole aina vihamielistä. Kyllä aikuinen ihminen voi antaa toiselle palautetta ilman hirveää syyttelyä ja riitaa. Mutta tottakai kysyisin isovanhemmilta ekana että olisiko mahdollista pitää tilat savuttomina kun lapset tulevay, jos ei niin tapaillaan sitten muissa puitteissa.
 
Siis, kyl mä aion omalle mutsille ja isukille pitää kyllä sen saarnan jos tuo peli jatkuu. Ihan tasan tarkkaa. Siitä ei sitte olekaan takuuta onko sillä mitään vaikutusta.
Anoppila oiski sitte eriasia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mun äiti polttaa kans sisällä. Mut sillon kun se tietää että lapsia on tulossa kylään niin tuulettaa aina muutaman tunnin ja käy partsilla aina. Mut kyllähän sen siitä kämpästä huomaa että sisällä polttelee... :/
Tähän yhdyn täysin.
Siis meilläkin mummilassa sisällä käryttelevät, mutta silloin kun tietävät että ollaan tulossa, on siellä tuuletettu kunnolla sen pari tuntia ja partsilla silloin käyvät.
 

Yhteistyössä