Toppila??Joko satama on auki? en muista sen sataman nimeakaan enaa.Oliko se hailuoto vai tauvonniemi?
Olen tatuoitu jätkä!Vastaan kyllä :xmas:
En kyllä tiedä... :xmas:Joko satama on auki? en muista sen sataman nimeakaan enaa.Oliko se hailuoto vai tauvonniemi?
Olen tatuoitu jätkä!Ihan Oulusta ollaan... :xmas:
Olen tatuoitu jätkä!yksi parhaista on Kino Grilli :xmas:
vai niin...Miksi tapaat nostella omia aloituksiasi, sitten poistaa oman viestisi, jos kukaan ei vastaa ja vähän ajan päästä laittaa uuden viestin poistetun tilalle?
En käytä alkohoolia :xmas:Ootko kännissä kun noin kirjoitat?
Ihan hyvää kuuluu Mitäs itsellesi?Mitäpä sun perjantaihin kuuluu?
no, anteeksi sitten :ashamed: jos on ollut häiriöksi...Minä kans ihmettelen miksi ap aloittaa näitä ketjuja vähän väliä... Oletko yksinäinen?
Hyvää kuuluu mullekin Onkos viikonloppusuunnitelmia?Ihan hyvää kuuluu Mitäs itsellesi?
Ei nyt ihmeempiä, käydään hankkimassa pikkuiselle aurinkolasit :xmas:Hyvää kuuluu mullekin Onkos viikonloppusuunnitelmia?
Miten se nyt häiriöksi olisi? Ei ole kenenkään pakko avata ketjua, joka ei jostain syystä kiinnosta Kunhan ihmettelin. Mutta mukavaa viikonloppua! Mekin asutaan Oulussano, anteeksi sitten :ashamed: jos on ollut häiriöksi...
aivan... niin kysyit että Oletko yksinäinen? tottahan tuo on kun me ei täältä Oulusta tunneta ketään : /Miten se nyt häiriöksi olisi? Ei ole kenenkään pakko avata ketjua, joka ei jostain syystä kiinnosta Kunhan ihmettelin. Mutta mukavaa viikonloppua! Mekin asutaan Oulussa