Multa revittiin tänään hammas pois, minne mä soitan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ai s****tana!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ai s****tana!

Vieras
kun puudutus loppui jo ja sanoivat että syö panadolia ja buranaa. Mutta kun en tajunnu sanoa sitä että mulla on allergia buranaan, niin nyt olen ottanut 1g panadolia vaan ja ei tää mitään auta. Syön sitä muutenkin jo esim.kuukautiskipuihin. Ja tää päivystyspuhelin on menny kiinni minne vois soittaa kait tässä asiassa. Mihin hittoon mä soitan tän särkyni kanssa?

soitappa apteekkiin ja kysäse mitä muuta voisit ottaa sen panadolin kanssa kuin buranaa...

jos haluat jotain vahvoja reseptilääkkeitä, niin sitten sun on soitettava oman paikkakunnan hammaspäivystykseen, jos se on kiinni niin koita sitten vaikka tavalliseen päivystykseen jos ne osais antaa sulle jonkun numeron.

Ok, voikohan sen hoitaa tosiaan puhelimitse..nimittäin ois nyt rasittavaa taas lähtee sinne mistä silloin tulinkin. huh huh. Joo ja kaiken lisäksi kerkesin purra poskeen ja kieleen aika lahjakkaasti useemman kerran kun puudute vielä vaikutti.

Soita eka ja kysy.. Riippuu varmaan ihan paikasta hoituuko puhelimella vai ei. Varmaankin pitää koneelta nähdä sun tiedot että näkemättä kirjottavat mitään.

Onhan noi sähköset reseptit jo aika laajasti käytössä, eli hyvinkin voivat sellaisen kirjoittaa sulle puhelimitse ainakin jos saat jonkun sieltä hammaspuolelta kiinni. Tk:ssa tietty voivat vaatia sitten paikalla käymistä.

Ja jos sait reseptin siihen buranaan, niin ehkä voisit jopa koittaa apteekin kautta sitä vaihtaa... nehän voi soittaa suoraan lääkärille sieltä. Mutta se on aika iso JOS että onnistuuko.

Yhteistyössä